מיכלי

שלומי

New member
מיכלי

הפעם זה נראה הרבה יותר טוב. הערות: 1.באתרים לא משתמשים בפונט דייויד.החליפי לאריאל.צריך גם להקטין את הטקסט. 2.לגבי תמונת הרקע (היער) - הורידי נפח ורזולוציה.התמונה כבדה מידי. 3.אני גם מציע להבהיר את התמונה כי אי אפשר יהיה לקרוא את הטקסט וזה לא נעים להכנס לאתר עם טקסט כהה על גבי רקע כהה. 4.את המרקי(השורה הרצה) צריך להקטין - גדול מידי. 5.ככלל, כל הטקסטים צריכים להיות בפרופורציה עם התוכן הגרפי.את לא רוצה שאחד מהם ישתלט לך על תשומת לבו של המבקר. אני מחכה לראות את ההמשך. יום טוב, שלומי
 

מיכלי ו

New member
תודה

עכשיו זה מתחיל לעודד... בקשר להערות/הארות: 1.למה אי אפשר דייויד? חייבים רק אריאל? {אני שונאת את הכתב הזה
} 2. באתר אני לא אשים תמונה כזו כרקע מן הסתם- אבל איך מורידים נפח ורזולוציה? ומבהירים תמונה? בקיצור- אם אפשר לפרש ולפשט כל מה שנאמר בקטע הטכני {אני מהחינוך מיוחד...
} תודה ואני מקווה שיהיה לי כבר זמן להתחיל עם האתר של בית הספר מיכל
 

שלומי

New member
הקטע של הפונטים הוא שכך מקובל

ופונט דייויד גם על הנייר נראה זוועה. את לא "חייבת" אם את לא ממש רוצה לוותר על דייויד אבל אני ממליץ להחליפו. למעשה בעקרון, כל האתרים מעדיפים אריאל וגם אחרים כמו tahoma ו - verdana לגבי ענייני רזולוציה ונפחים: תוכנת נאירפן ויו שיש במחסן (בגירסה האחרונה והמעודכנת)עושה את העבודה נהדר.כמובן שכל תוכנת גרפיקה רצינית עושה כנ"ל.
 

מיכלי ו

New member
מצרפת את הדף הראשון -הקדמה

שהכנתי לאתר בית הספר. שלומי- הבנתי למה לי יוצא 63 שורות ולך 12- אתה מצמצם רווחים
... אז גם אני עשיתי זאת והפעם יצאו לי הרבה פחות שורות. ושאלה על הדף החדש: איך מעבירים את סימני הפיסוק? ואשמח לקבל רעיונות לרקעים, כותרות, קישורים וכו´. תודה ומקווה שהפעם זה יותר טוב{- שלומי}. מיכל
 

שלומי

New member
זה לא בגלל צמצום רווחים.ממש לא!

זה בגלל כתיבת הקוד בצורה שונה. אפ יש לך בעיית פיסוק, פשוט כתבי את הסימן תחילה ואח"כ את המשפט. לגבי רעיונות- מה בדיוק את מחפשת? אולי תציירי לך על דף כיצד את רואה את הדף\האתר, אח"כ חפשי חומרים מתאימים(רקעים וכו´). לי אין מושג איך את רוצה את התוצאה אז קשה לי לייעץ לך "על עיוור".
 

מיכלי ו

New member
אני מחפשת עיצובים

הסתכלתי באתר של מוטי{נדמה לי} ויש שם קישורים לאתרים שמציאים עיצוב אבל מרוב עיצובים "לא מוצאים את היער". אני מחפשת רעיונות לרקעים "שקטים", כפתורים לקישורים וכו´. ועוד שאלה- אני צריכה לתת לדפים שמות מיוחדים או מספיק את שמות הדף- "הקדמה" / "רקע"/ לוח מודעות/... כדי לעשות ביניהם קישורים? ועוד שאלה- אני רוצה שבכל דף יהיה בצד את רשימת כל הקישורים- איך עושים זאת? תודה מיכל
 

שלומי

New member
בסדר...

לגבי רקעים וכפתורים: תריצי בגוגל חיפוש בנושאים ותקבלי איזה חצי מליון אתרים רלוונטיים. לדבי קישורים: כל קישור יהיה רק באנגלית! סיומת הדף יהיה תמיד html או htm. אם יש לך יותר ממילה אחת בשם הדף תכתבי ביניהן קו תחתון. לגבי רשימת כל הקישורים - זה תפריט ניווט שיכול להיות בנוי למשל מטבלה אנכית בצד או ממאוזנת למעלה בראש הדף.
 

udiyulis

New member
מיכלי, גם במאגר הקישורים יש

בקטגוריית "בניית אתרים" יש קישורים למה שאת מחפשת לעיצוב הדפים שלך. בהצלחה
 

מיכלי ו

New member
מה הייתי עושה בלעדיכם../images/Emo24.gif

תודה רבה על העזרה והתמיכה. אין לי מושג מה הייתי עושה אם לא הייתי מגלה את פורום מורים- בכלל ופורום אתרים בית ספריים- בפרט. {ואת שלומי- אל אחת כמה וכמה...} ואודי- תודה רבה גם לך- גם לך יש חלק לא קטן בעידוד ובתמיכה. אז המון המון תודה
מיכל
 

שלומי

New member
אין בעד מה.

נשמח לעקוב מקרוב אחר ההתקדמות בבניית האתר ולסייע לך.
 

מיכלי ו

New member
תודה../images/Emo23.gif

שלומי- חרשתי לך על האתר נראה לי שחצי אתר שלך שמור אצלי במחשב
{לא שאני יודעת איך אני הולכת להסתדר איתם- אבל אם למדתי לבנות אתר- מקווה ללמוד גם את השאר} ואני רוצה שוב להודות לאלישע- שקצת "שכחתי" אותו- אבל רק בזכות השיעורים המקוונים שלו - למדתי את הארכנופליה- תודה אלישע
המון המון המון תודות לכם מיכל
 

מ א ש ה

New member
היי מיכלי!

השארתי לך הודעה. אני מציעה להחליף את דייויד ב- TIMES NEW ROMAN הוא נראה הרבה יותר טוב וברור.
 

מיכלי ו

New member
תודה

שלחתי לך תשובה. שלומי- אז רק 2 הפונטים שאמרת יכולים לעלות? {את ורדנה פחות אהבתי}. א נ א- אם יש עוד פונטים. מיכל
 

שלומי

New member
לצערי מדובר בפונטים המקובלים

בתחום בניית האתרים. arial tahoma verdana Helvetica sans-serif אחרים לא מקובלים במיוחד בעברית. אם את חייבת משהו שקרוב לאריאל אז את יכולה גם באהרוני.
 

תמי123

New member
פונטים באתרים

מיכל את צריכה גם לזכור שהפונטים שאת שמה צריכים להיות במחשבים של אלו שרואים את האתר, והפונטים היפים השונים לא תמיד נמצאים במחשבים השונים ואז הם יראו סינית באתר שלך.
 
למעלה