מיכלי
הפעם זה נראה הרבה יותר טוב. הערות: 1.באתרים לא משתמשים בפונט דייויד.החליפי לאריאל.צריך גם להקטין את הטקסט. 2.לגבי תמונת הרקע (היער) - הורידי נפח ורזולוציה.התמונה כבדה מידי. 3.אני גם מציע להבהיר את התמונה כי אי אפשר יהיה לקרוא את הטקסט וזה לא נעים להכנס לאתר עם טקסט כהה על גבי רקע כהה. 4.את המרקי(השורה הרצה) צריך להקטין - גדול מידי. 5.ככלל, כל הטקסטים צריכים להיות בפרופורציה עם התוכן הגרפי.את לא רוצה שאחד מהם ישתלט לך על תשומת לבו של המבקר. אני מחכה לראות את ההמשך. יום טוב, שלומי
הפעם זה נראה הרבה יותר טוב. הערות: 1.באתרים לא משתמשים בפונט דייויד.החליפי לאריאל.צריך גם להקטין את הטקסט. 2.לגבי תמונת הרקע (היער) - הורידי נפח ורזולוציה.התמונה כבדה מידי. 3.אני גם מציע להבהיר את התמונה כי אי אפשר יהיה לקרוא את הטקסט וזה לא נעים להכנס לאתר עם טקסט כהה על גבי רקע כהה. 4.את המרקי(השורה הרצה) צריך להקטין - גדול מידי. 5.ככלל, כל הטקסטים צריכים להיות בפרופורציה עם התוכן הגרפי.את לא רוצה שאחד מהם ישתלט לך על תשומת לבו של המבקר. אני מחכה לראות את ההמשך. יום טוב, שלומי