מחפשת

מחפשת

היי לכולם, זאת פעם ראשונה שאני כותבת בפורום מהסוג הזה.

אבל אני כבר בת 30 והגעתי לגיל שכבר מותר.. לא?

בא לי להתבטא להגיד את מה שלא יכולה להגיד לאף אחד..

מעולם לא חוויתי אהבה לטווח ארוך, רק קשרים קצרים..

הפנטזיה שלי לא גרנדיוזית אבל מבחינתי פשוט לא ריאלית..

הייתי רוצה להכיר מישהו שפשוט יעתיק את נשימתי

חשוב שיראה טוב מאד , ושניכנס לקשר של תשוקה , משיכה ,

אהבה אמיתית שלא תלויה באינטרסים, שכל הזמן נרצה אחד את השנייה..

סקס טוב שלא נרצה להיפרד אחרי....

מישהו שיחמם אותי בחורף ( חוץ מהקפה )

אבל מישהו שיהיה רק שלי , לא כמו כל אלה שמסתובבים בכל האתרים האלה, ונותנים לכל עוברת ושבה לבקר...

אולי קשה להבין אותי ... אבל לדעתי יותר קשה למצוא את מה שאני מחפשת..
 

BW37

New member
סוג רווקה מספר 4

סוג רווקה מספר 4 :
היא הגיעה לגיל 30 (עם כל מני תירוצים)
ועכשיו היא מחכה לאחד המושלם
המושלם שיתן לה ולעולם את ההסבר למה היא היתה לבד כל השנים
ואז היא מחכה למושלם,
וכל בחור שפגשה עד היום לא היה כזה
כל אחד מסיבה אחרת
הבעיה
שאין מושלם
בחורות רגילות שיודעות כמה דברים על זוגיות
יודעות שאין דבר כזה מושלם, וצריך להתפשר
שגם הבחור שהכי קרוב למושלם, הוא נהפך להיות כזה, אבל בהתחלה הוא צפרדע או סתם עוד בחור רגיל
רק עם הזמן הם מתאהבים, מכירים והיא מתחילה לראות את המושלמות שלו עבורה, ומתרגלת ומקבלת את החסרונות שלו

רווקה מס 4. היא גרועה יותר מרווקה מס. 3, ההפוכה
זו שהגיעה לגיל 30, ומרוב יאוש מוכנה לקחת כל אחד שיש לו 2 רגליים, 2 ביצים, 2 אוזניים, והיא מוכנה אפילו לוותר על החצי של הזוגות...

אבל רווקה מס 4. נשארת לבד ויותר ויותר מיואשת
או משתנה למספר אחר...
 

BW37

New member
אני חלש מאד בבחורות רווקות מעשנות

ברוב המקרים בעזרת קסמי אתרי הכרויות
אני אפילו לא יודע שהן קיימות...

רווקה מספר 1. היא הקלאסית...
היא לא מענינת אותי ואותך...
 

צלשלספק

New member
ברור שהן כמעט לא קיימות, הן נשואות


לקח לי זמן להבין את זה... ההיצע בעירי דל, משמע - הן התחתנו
אף פעם לא זכור לי "מבחר" של בחורות בטעם שלי, והכוונה בירושלים, באתרי ההכרויות ואני בעולם הזה בערך 5 וחצי שנים...
 

BW37

New member
מזל שאתה לא מחפש חוף רחצה בירושלים

הסיכוי למצוא בחורה חילונית, מעשנת, מודרנית, משכילה, רזה בירושלים קטן
מהסיכוי למצוא חוף רחצה בירושלים...

אותי לימדו כדי למצוא משהו, צריך לחפש איפה שהן נמצאות...
ואם נתקעת על המילה רזה ולא הבנת
בחורות עושות דיאטה כדי ללכת עם ביקיני בים (שוב פעם חוף )
והן עושות דיאטה כדי להראות רזות עם בגדים חושפניים שאין טעם בירושלים שהיא גם קרה וגם שמרנית
רק חסר לה לקבל יריקות ואבנים כי היא נראתה טוב מדי לחרדי...
לא לדבר שכל האוכל שלכם הוא משמין, קוגל, פיתות, חומוס, מעורב...
בטח תגיד לי שיש אצלכם סושיה, מי אוכל סושי במקום שאין ים ? כבר עדיף להשמין על לקבל קלקול קיבה מדג מקולקל
 

Anna begins cc

New member
באופן רשמי

מעולם לא פגשתי מישהו ששונא את ירושלים יותר ממך.

התפיסה שלך עליה היא כל כך מעוותת,
שאני לא יכולה שלא לתהות אם אי פעם היית פה בכלל..
 
ירושלים מדהימה בבחורות מעניינות יפות טבעי

צנועות מטבען .
כאחד שגר ב6 ערים בארץ בחייו!

יש משהו מיוחד בירושלמיות :)

מאוד נהיינה לשתות איתן שוקו או קפה חם וטוב:)
 

mr browen

New member
תשמע..

לקרוא את התגובות שלך פשוט גורם לי לרחם עליך..

בהתחלה - זה עוד היה מעצבן , עכשיו אני סתם עצוב
 
כמה שטויות

כתבת פה..

אני מבינה שאתה הגדרת את כל סוגי הרווקות..

אני מעדיפה להיות אחת שמחפשת אהבה מאשר אחת שוויתרה עליה..

לדעתי לא גרוע יותר , אלא להיפך!
 

atlantis13

New member
רווקה רגילה.

שמחפשת אהבה באיך שהיא מגדירה אותה - ולכן נופלת שוב ושוב בדייטים שלא תואמים את הדרישות שלה ל"לא להיות רווקה יותר" מעבר לכך - זוגיות היא לא שאלון אמריקאי ולכן את לא נדרשת לענות על סעיפים כדי "לבדוק את מצבך" אלא למה את עדיין מורגלת לחשיבה שדווקא בגיל 30 את אמורה להיות בודדה ומייד לתור אחר בעל מיידי.
 
למעלה