אתה צודק.
יש אמנים בז'אנר המזרחי שעושים עבודה מצויינת.
שמעון בוסקילה, שלומי סרנגה ועמיר בניון, למשל, הם דוגמה מצויינת.
שרית חדד (שאת חלק מהשירים שלה אני מחבבת, בשביל השמח והכפיים) לא עושה מזרחית, היא עושה פופ.
כנ"ל דודו אהרון/הפרצים למיניהם/חןאהרוני/עומר אדם. אום כולת'ום זה מזרחית, עידן יניב לא.