מחפשת

צלשלספק

New member
הנה עוד אחד בסגנון


כשאתה בא....
 

צלשלספק

New member
אחי, זה שיר בבלאק ליסט של התקליטנים לחתונות:)

לא מכיר את הזמר הזה, אבל לא אוהב שירי דיכאון במזרחית.

הכי קרוב שאשמע לשיר "כבד" במזרחית, זה שיר שוואלה... מזכיר לי תקופה נשכחת, על טעויות שעשיתי בחיים וכמה אהבתי, פעם...

מושיק עפיה - שובר שתיקה

(תקשיב למילים, חזקות. ישר ולעניין - זה לא סתם שיר במזרחית עם מילים לא קשורות
)
 

TopSound

New member
זה מסוג השירים שתופסים אותך כש...

אתה הולך לאכול בשעת לילה מאוחרת ב"טאבון" העירוני ומתנגנים בלופ בקולי קולות.

ולזה אתה קורא כבד? שאני לא אשלוף את יוסי עדן...
http://www.youtube.com/watch?v=BCD4XoLNSk4

 

צלשלספק

New member
חופשי "שכונה" אחינו. מה ישמיעו בטאבון אם לא:-

הרגת אותי עם יוסי עדן, ואני בצעירותי הייתי נאיבי וחשבתי שרק אבי ביטר ועופר לוי הם "כבדים ודיכאון", עד שלא השמיעו לי באוטו פעם חברים זמרים של תחנות דלק, שאביב גפן היה קופץ מהגג יחד עם איך קוראים לו, רק מהדיכאון בשירים האלה היו עושים להם בית ספר מה זה חיים חרא בלי בחורה וכל השיט הזה או מה שהם שרים שם. בעעעעעעעעעעע
 

dori78

New member
הלו הלו, עד אביב גפן!

ומכיוון שהתחלת:
אביב גפן כותב ומלחין בחן את מה שמפריע לו, אבי ביטר ושות' מקיאים על הנייר.
זה אם הם בכלל כותבים טיוטה לפני שנכנסים לאולפן להקליט.
גיספנומטור
 

ebi83

New member
אבל למה ככה?

אמנם אני לא חובב של המוזיקה המזרחית החדשה שלדעתי די מזלזלת בשומעיה (לחן שחוזר על עצמו ומלל ברצפה שאני כותב תוך עשר דק', גם הוכחתי את זה בכתיבת שיר על עוגה כשרה לפסח)
אבל יש אומנים ששרים מזרחית וכן משקיעים במלל ובלחן. יש את המוזיקה העתיקה יותר (אביהו מדינה, דקלון, ג'ו עמר ושות') שעשו מוזיקה טובה ואיכותית.

אז אני מטיל דופי במי שמזלזל בי כשומע, לא חסרים כאלו גם במוזיקה שאינה מזרחית. מה שכן, אביב גפן לא חשוד מבחינתי בהאשמות האלה ולעז הם טובים בלי קשר
 

dori78

New member
אתה צודק.

יש אמנים בז'אנר המזרחי שעושים עבודה מצויינת.
שמעון בוסקילה, שלומי סרנגה ועמיר בניון, למשל, הם דוגמה מצויינת.

שרית חדד (שאת חלק מהשירים שלה אני מחבבת, בשביל השמח והכפיים) לא עושה מזרחית, היא עושה פופ.
כנ"ל דודו אהרון/הפרצים למיניהם/חןאהרוני/עומר אדם. אום כולת'ום זה מזרחית, עידן יניב לא.
 

צלשלספק

New member
תגידי לי...

בנאדם.

החליט שהוא וואלה (לא עלינו חמסה חמסה) הולך לקפוץ מהגג, נמאס לו. נראה לך שהוא מבדיל בין התכנים של אבי ביטר ואביב גפן באותו הרגע ושם לב מאיפה הם נשלפו?
חחח
 

dori78

New member
אם נדמה לך

שאנשים מתאבדים בגלל מילים של שירים - יש לך טעות.

הרבה אנשים תולים את התחושות הפנימיות שלהם בגורמים חיצוניים. גם אני.
אבל זה אף פעם לא נכון.

זה שנפרדתי מבן זוג אחרי ששמעתי שיר מסוים, לא אומר שנפרדתי בגלל ששמעתי את השיר.
רק שההחלטה כבר היתה שם והטקסט התחבר אצלי להחלטה וחיזק אותה.
 

צלשלספק

New member
אפרופו, השיר הכי יפה בעיני של אפרת גוש

זה "לראות את האור", אפשר לשמוע אותו בלופ, פעם אחר פעם....
 
למעלה