הופה - עלית על הנקודה אחינו.
נגיעות של השכונה זה לא שכונה. ממש לא שכונה.
אח שלי, לא צריך שהבחורה תביא איתה את כל השכונה לבית באופי, את האחים על הברזלים ששותים מחות למועדון של המזרחית ומהמרים בקטנה,
נגיעות ש/ל השכונה זו בחורה שאוהבת מזרחית בסבבה, שזה לא מה שמגדיר אותה בהווי, שהיא שומעת גם פופ לועזי ורוק, ישראלי, לועזי והכל מסביב,
שיש לה קצת את המנטליות העממיות של השכונה, ביתית כזאת שיודעת מה קידוש ונרות של שישי בקטנה, שיש לה ערכים של בית שספגה מהבית, ואם כבר דיברתי על ערכים אז היא למדה לנקות ולבשל בבית לא רק להשתולל במועדונים ולשבת בבתי קפה, רזה מעשנת ויאללה טבעת, מה כבר ביקשתי?
בסדר, אם היא מפוצצת בכסף אני לא אתנגד.
חחח
אז זה
נגיעות של השכונה ולזה אני לגמרי בעד בהקשר שלי, אבל בחורה ששומעת מזרחית כבדה ודיכאון, יעני ממש יושבת על זה חזק,
יש מצב (לא תמיד) אבל בהחלט יש מצב שהיא שכונה שכונה אחינו, לגמרי.