מחפשת

TopSound

New member
נראה לי שהשירים הכי טובים באו ממקום של...

עצב וכאב.

המזרחית דיכאון זה חלק מהשירים שגדלתי עליהם, הייתי מוקף בהרבה מאוד סגנונות מוזיקליים. הרבה אנשים שמכירים אותי עד היום לא ממש מבינים איך זה משתלב...
 

צלשלספק

New member
תראה, יש שני שירים של עופר לוי ש...

הם בסדר.

כאילו, הפזמון וזה די קליט, הפזמון בסדר השיר קצת...דכאוני


אז ככה:
יום הרווקים (מעניין מתי זה
)
ו"זה שובר לב של גבר" (כשהבית ריק) אבל אם השיר הזה היה מתנגן בזמן שקפאתי בבית בלי חשמל, טוב...
 
הזוי או לא

יש שם איזה דבר או שניים שהסכמתי איתו,
רק שהוא קיצוני.

אלאיסטר היא חתיכת מחלועה רצינית.

אבל היא מוכרת לי....
 

צלשלספק

New member
אבל תחשבו על זה אחינו, שירי דיכאון סבבה לבד

או עם החברה מהשכונה.

בלי להכליל וזה, אבל אני חושב שמרבית הבנות הן ככה זה לא מה שמושך בחורות שהן בקלאסה (מזרחית כבדה) ובדרך כלל הן לא ישמעו מזרחית כבדה ככה בשביל הכיף וישמרו את זה לעצמם, אלא אם אתה מעוניין בבחורה מה"שכונה" אחי, כבדה כזו עם איפור ומסטיקים ועוד חברה, עם אח ערס שמהמר בקטנה טקסס הולדם ואבא עתיק, עזוב אותך.
 

TopSound

New member
זה בסדר, זה רק חלק קטן מאוד מאוד מהמוזיקה...

שאני שומע. אני לא מסתובב ברחובות עם רכב משודרג עם ג'אנטים מגנזיום, חלונות כהים ומערכת מפוצצת ושורק לבחורות בשאיפה.

אבל אישה עם נגיעות של שכונה זה תמיד טוב, לפחות בעייני.
 

צלשלספק

New member
הופה - עלית על הנקודה אחינו.

נגיעות של השכונה זה לא שכונה. ממש לא שכונה.

אח שלי, לא צריך שהבחורה תביא איתה את כל השכונה לבית באופי, את האחים על הברזלים ששותים מחות למועדון של המזרחית ומהמרים בקטנה,

נגיעות ש/ל השכונה זו בחורה שאוהבת מזרחית בסבבה, שזה לא מה שמגדיר אותה בהווי, שהיא שומעת גם פופ לועזי ורוק, ישראלי, לועזי והכל מסביב,
שיש לה קצת את המנטליות העממיות של השכונה, ביתית כזאת שיודעת מה קידוש ונרות של שישי בקטנה, שיש לה ערכים של בית שספגה מהבית, ואם כבר דיברתי על ערכים אז היא למדה לנקות ולבשל בבית לא רק להשתולל במועדונים ולשבת בבתי קפה, רזה מעשנת ויאללה טבעת, מה כבר ביקשתי?
בסדר, אם היא מפוצצת בכסף אני לא אתנגד.

חחח

אז זה נגיעות של השכונה ולזה אני לגמרי בעד בהקשר שלי, אבל בחורה ששומעת מזרחית כבדה ודיכאון, יעני ממש יושבת על זה חזק,
יש מצב (לא תמיד) אבל בהחלט יש מצב שהיא שכונה שכונה אחינו, לגמרי.
 

TopSound

New member
יש לי הרגשה שאתה הולך למשוך קצת אש...


מחברות הפורום עם ה"ואם כבר דיברתי על ערכים אז היא למדה לנקות ולבשל בבית לא רק להשתולל במועדונים ולשבת בבתי קפה...".

בגדול, התיאור שלך נשמע לא רע בכלל. רק אם אפשר להחליף את שלי בשמנה (וגבוהה).

"את כמו מיליון שירים..."
http://www.youtube.com/watch?v=RiH5t8IXAoI

 
למעלה