מחשב ותוכנות זה כמו סופרמרקט
כמו שאת כל חודש קונה את אותם מצרכים בסופר כך גם עם המחשב, את כבר צריכה לדעת עם איזה תוכנות את משתמשת ומה מתאים לך ביותר, ואז נוצר לך "סל" תוכנות, סל זה למשל אצלי לא השתנה קרוב לשלוש שנים, מידיי שנה אני מוצא משהו שמתאים לאותו סל, ומצרף לתיק.. כך נוצר לך "סל" תוכנות שגודלו לא יותר מדיסקט צרוב אחד... חוץ מתוכנות WIN98 וה אופיס כמובן.. הסל שלי הוא כולל האתר שלי לא יותר מ 500 מגה, הרעיון הוא לדעת מה את צריכה.. אלישע דיבר על זה. (והוא נתן לכם סל כזה שגודלו 400 מגה והוא מצויין) וזהו..ואז המחשב לא משתולל ולא עושה בעיות, ובמקרה של וירוס הכול מסודר וניתן לתקן מיד דבר נוסף לפני כל הורדת תוכנה למחשב שלי אני קורא את ההוראות ואחר כך מתקין, (אנשים לא תמיד נוהגים לעשות זאת) עוד דבר קטן.. מחשב מלחתחילה בעייתי.. אין מחשב ללא בעיות כי אנחנו כולנו משתמשים בתוכנה מאוד לא יציבה, חלונות של מיקרוסופט, היא נוחה, פשוטה להפעלה, לא יקרה בכלל, אבל החיסרון שלה הוא שהתוכנה לא יציבה,