מחפשת פתרון!

לירון2000

New member
מחפשת פתרון!

אינני מצליחה לכתוב בעברית בארכנופליה. כשאני רוצה לכתוב אני מצליחה לכתוב רק אות אחת ולאחר מכן זה עובר לאנגלית ואינני יכולה לשנות. חשוב לציין שאני מצליחה לכתוב עברית בכל מקום אחר,כולל ההבמסטר. האם למישהו יש פתרון, לפני הנטישה הסופית שלי מהארכנופליה?
 

שלומי

New member
אורית

אלישע הסביר לך כבר מה לעשות בעניין. תורידי מהמחסן עורך אחר ותעבדי אתו.לא חייבים להיתפס רק בתוכנה אחת! אני ממש לא מבין למה להתעקש דווקא על ארכנופיליה. אני סבור שכל אחד (ואחת) צריכים לעבוד עפם התוכנה אתה הם הכי מסתדרים. זו לא חתונה קתולית. קדימה להורידדדדדדדדדדדדדדד. שבת שלום שלומי
 

לירון2000

New member
שלומי!

קודם כל עשיתי מה שאלישע אמר וזה לא עזר, הורדתי מזמן את התוכנה של ההבמסטר. אבל פשוט רציתי לדעת מה פשר התקלה???????? אולי צריך להתקינה מחדש?
 

שלומי

New member
האמת זה לא ממש יעזור כי

הארכנופיליה רושמת את פרטיה ואת ההגדרות של המשתמש במערכת הרישום של החלונות ובהסרת התוכנה הפרטים האלה לא מוסרים לחלוטין ואז בהתקנה הבאה הם שוב מופיעים בתוכנה. אני לא רוצה להסביר לך איך עושים את הסרת התוכנה עד הסוף כולל הוצאת הקרביים שלה ממערכת הרישום כי התעסקות במערכת הרישום עלולה להיות הרת אסון לי\מי שלא מתמצא בה - ואני בכלל לא מגזים בתיאור.את לא מתמצאת אז תרדי מזה כי את עלולה למצוא את עצמך ללא חלונות בכלל!!! תתקיני שוב ותראי אם זה עזר.אם לא תגידי ז"ל על הארכנופיליה ותני גז למשהו אחר.
 

Elishabb

New member
שלום לירון -

מאחר וגם אצלי התופעה שאת מתארת מתרחשת, בדקתח את הנושא ומצאתי- 1. את כנראה משתמשת במערכת ההפעלה xp או win 2000. 2. עד כמה שהבנתי, התופעה כאשר בעורך כתוב טקסט באנגלית, את מסמנת אותו, עוברת לעיברית ומנסה לכתוב ישר על הטקסט באנגלית. הפתרון - לפני שאת כותבת את העיברית, מחקי את הטקס באנגלית ורק לאחר מכן עברי לעברית ותכתבי. פתרון נוסף - עם אחרי שעברת לעיברית הוא כותב רק את האות הראשונה בעיברית וממשיך באנגלית, עיברי שוב לאנגלית וחיזרי לעיברית. 3. הפתרון הטוב ביותר זה להעביר בלוח הבקרה את השפה העיברית לברירת המחדל. אם כל הפתרונות הנ"ל לא עובדים, נסי להתקין שוב. נאלזכור להחליף את הגופן ל ms sans serif. אלישע
 

Elishabb

New member
שלומי - קביעת העברית כשפת ברירת

המחדל פותרת את הבעיה אלישע
 

ronitgl

New member
לא תמיד,מאז שעברתי ל XP

נתקלתי באותה תופעה של אות אחת בעברית והשאר באנגלית בפרונט פייג´ אקספרס.
 

ronitgl

New member
אצלי הבעיה בעברית בפרונט פייג

רק בכתיבת html כאמור אות אחת נכתבת בעברית ומיד עובר לאנגלית
 

לירון2000

New member
אלישע שלום מצאתי פתרון

מצאתי פתרון, אומנם מעצבן לישום ,אבל עובד! כאשר אני כותבת את האות הראשונה בעברית הסמן נמצא מימין לאות, אני מעבירה אותו משמאל לאות ועוברת לעברית שוב.בעברה ממאנגלית לעברית בלבד, לא פותרת את הבעיה. מה שמענין איך זה קרה פתאום הרי כתבתי תמיד בעברית ללא בעיות. ומדוע השפה הופכת אוטומטית לאנגלית. הפתרון הוא לא משהו אבל עוזר.... בכל אופן ממש תודה על נסיונותיך הרבים לפתור את הבעיה! אינני יכולה לראת את הסרטון הקישור לא טוב
 

noam778

New member
נראה לי פיתרון מצויין

מתקן בילבולי עברית אנגלית בלחיצת כפתור.. תגידי לי אם זה עובד ואיך..
 

לירון2000

New member
מחיאות כפיים לנועם, פתרון אדיר

חברה! נפתרו הבעיות!, יש עברית ממליצה בחום!!!!! נועם כל הכבוד! איפה היית לפני שבועיים!!!!!!!!!!!!! שבת שלום
 

psa

New member
נועם , אגדה , כל הכבוד!!!!../images/Emo140.gif

בכל זאת נשאלת השאלה , האם תוכנה זו לא גורמת בעיות או "מתנגדת " לתוכנות קיימות? קצתי מבעיות מחשב לאחרונה וכמו כן ידוע שמרוב תוכנות עזר , המחשב עלול לקרוס. שוב תודה רבה.
 

noam778

New member
מחשב ותוכנות זה כמו סופרמרקט

כמו שאת כל חודש קונה את אותם מצרכים בסופר כך גם עם המחשב, את כבר צריכה לדעת עם איזה תוכנות את משתמשת ומה מתאים לך ביותר, ואז נוצר לך "סל" תוכנות, סל זה למשל אצלי לא השתנה קרוב לשלוש שנים, מידיי שנה אני מוצא משהו שמתאים לאותו סל, ומצרף לתיק.. כך נוצר לך "סל" תוכנות שגודלו לא יותר מדיסקט צרוב אחד... חוץ מתוכנות WIN98 וה אופיס כמובן.. הסל שלי הוא כולל האתר שלי לא יותר מ 500 מגה, הרעיון הוא לדעת מה את צריכה.. אלישע דיבר על זה. (והוא נתן לכם סל כזה שגודלו 400 מגה והוא מצויין) וזהו..ואז המחשב לא משתולל ולא עושה בעיות, ובמקרה של וירוס הכול מסודר וניתן לתקן מיד דבר נוסף לפני כל הורדת תוכנה למחשב שלי אני קורא את ההוראות ואחר כך מתקין, (אנשים לא תמיד נוהגים לעשות זאת) עוד דבר קטן.. מחשב מלחתחילה בעייתי.. אין מחשב ללא בעיות כי אנחנו כולנו משתמשים בתוכנה מאוד לא יציבה, חלונות של מיקרוסופט, היא נוחה, פשוטה להפעלה, לא יקרה בכלל, אבל החיסרון שלה הוא שהתוכנה לא יציבה,
 

psa

New member
נועם , תודה על ההסברך המפורט.

אם אתה זוכר דברנו על הנושא הזה בדרך מחיפה לכפר-סבא. חשוב שאנשים שלא מתמצאים כל כך במחשב ידעו לא להעמיס יותר מדי על המכונה הנפלאה הזו ,שאי אפשר בלעדיה. אגב ,גם בסופר אנחנו לא תמיד קונים לפי הרשימה ומעמיסים פריטים מיותרים....
שוב תודה על התוכנה . שבוע נפלא ושקט
 
למעלה