מחיקת השרשור

A k a s h a

New member
מעניין מה יקרה אם צב"ח יחליטו

לעשות "שביתה לחודש". אז נראה מה יהיה המצב. המדינה תתמלא בכלבים עזובים ברחובות שהם "יהנו" מיחס "מועדף" ע"י כנופיות של ילדודס שמשעמם להם בבית כי האח הגדול יושב על המחשב. אני מסכימה בהחלט ש 1350 כלבים זה מספר שאני לא יכולה אפילו להכיל בדמיוני, אבל דווקא בגלל זה בגלל שאני קולטת שבכל חודש יש כ"כ הרבה כלבים שמגיעים להרדמה אני חושבת שיש צורך לזעזע את המדינה ולשים שלט ענק בצב"ח ובעמותות אחרות - "כל כלב שימצא משוטט יורדם בו ברגע". זה יפחיד קצת את האנשים. פתאום אנשים יתחילו לשים לב שהכלב שלהם לא בורח. פתאום אנשים יבינו שכלב זה לא רהיט ישן. אנשים יעקרו/יסרסו את הכלבים שלהם כי יבינו שזה עדיף מאשר להתקשקש עם כלבים חודשיים כשלבסוף ירדימו אותם (לא חושבת שיהיו רבים שימצאו "פתרון" אחר לכלבים ברגע שהם נולדים)
 

A k a s h a

New member
תוספת

כלב משובב שימצא יודיע לבעלים שלו שהוא נמצא, בפעם השלישית שאותו כלב ימצא - הרדמה. כי אחרי הכל, לכולנו יכולות להיות פאשלות. מעבר לעובדה שלדוג' חברה שלי מסרה את הכלב שלה לחברה שתדאג לו בזמן שהיא בחופש (דובר על מס' ימים בודדים). הכלב ברח מבית החברה ושוטט (מרחק של קילומטרים רבים) עד שהגיע לבית שלו בחיפוש אחר הבעלים.
 

נטלי אם

New member
נו אז למה צער בעלי חיים ת"א

לא שמים שלטים ואזהרות שהם הורגים? לאלוהים פתרונות..
 

B0NB0N

New member
לעומת זאת - אני חושבת לעצמי

שאם צע"ח היו יוצאים במבצע רחב של עיקורים וסירוסים - כלומר במחירים מיוחדים וזולים המתאימים לכל כיס - למשל, במקום להמית ולהמית - המצב היה משתפר, לא? עמותות מסויימות יוצאות במבצעי עיקורים וסירוסים - כדי למנוע התרבות והמתה כתוצאה מכך. ודרך אגב, אפרופו כלבת - ישנה אפשרות לתת לבעלי חיים משוטטים - טיפול אוראלי נגד כלבת במי שתייה. כלומר, השקעה חד פעמית ברכישת צלחות גדולות שימולאו במים ולשים שם את החומר האוראלי. ואז מה? אין יותר תירוצים להשמדה המונית בגלל התפרצות "כלבת" . אני יודעת שעושים זאת בחו"ל ואם שם יכולים - גם כאן יכולים. עכשיו, עם כל מה שהצעתי למעלה, בואו נעשה חשבון - מה משתלם כלכלית?? כאן שותקת ומעבירה את המיקרופון אליכם. אני מעדיפה לשתוק, למשל.
 

A k a s h a

New member
אם את רוצה לעקר/לסרס את הכלב/ה

שלך את אכן יכולה לעשות זאת בזול בעמותות. לא הבנתי מה את אומרת. ואגב, כשיש כ"כ הרבה כלבים, רק אחרי שהעיקור/סירוס יהיה גורף במדינה אפשר יהיה להפסיק עם ההמתות הנוראיות האלה. כרגע המצב לא מאפשר. ראבק! איפה אפשר לשכן בכלל 12,000 אלף כלבים חדשים כל שנה
 
אם צב"ח ת"א יחליטו להפסיק להיות

פח זבל לכלבים וחתולים לא רצויים, או מכבסת מצפון לנוטשים, אולי סופסוף יתעוררו הנוטשים / מעבירי האחריות וגם אלו שיושבים למעלה, יבינו שיש בעיה אמיתית ואולי גם ינסו למצוא לה פתרונות חלופיים (הסברה, עיקור וסירוס, לקיחת אחריות וכד').. כל עוד צב"ח ת"א ממלאה את "תפקידה", למה שמישהו בכלל "יתעורר"?
 

A k a s h a

New member
מורה טוב מורה לחיים

שים לב מה אמר המורה שלי לאזרחות בימי כיתה י'
 

enbalush

New member
אני מתחילה להרגיש שיש לי סטוקר

ואני לא החלטתי אם אני אוהבת את זה
 
לא עדיף להשקיע את הכסף בבע"ח?

למי שלא תהיה, גדי או צחי או מי מטעמם שכותב פה בשמם ולמענם ולמען צבחתא. ממש חבל לאיים בשפיכת כספים רבים ומיותרים שילכו בתור אגרות ותשלומים שמנים לעורכי הדין ובתי המשפט. לא חבל לזרוק לטמיון כספים רבים בתביעות ומאבקים בבתי משפט נגד עמותות או גורמים פרטיים אחרים? האם לא עדיף להשקיע את הכספים הרבים האלה בהחזקת בע"ח במכלאות עוד תקופה תוך ניסיון להציל את חייהם וככה להמית פחות בעלי חיים מאשר מומתים כיום? מה הקטע שלכם שוב ושוב לנפנף בכך שיש לצבחתא ומקורביהם מספיק כסף כדי לתבוע? אז כולנו יודעים שיש לכם כספים, או שגם על זה תאיים לתבוע אותי? הרי כולם יודעים שלרוב העמותות המסכנות הרי אין גרוש על התחת ולכן קשה להם בתביעות משפטיות, האם אתם מנצלים את כוח הכסף כדי לאיים על אחרים לא להביע דעות חופשיות ולגיטימיות? האם לא למדתם לקח מהתביעה המגוחכת של נעמה בלו? מדוע אתם לא בוכים היום על הכספים הרבים שנשפכו שם כמים והיו יכולים להציל המוני בעלי חיים? האם אין לכם יועצים כלכלים נבונים שיכולים ללמד אתכם מה המטרות הנכונות שהכסף יכול לקנות? ההצעה שיש לי אליכם היא: השקיעו את הכספים הרבים האלה שאתם רוצים לזרוק בבתי המשפט ועורכי דין בהצלת חייהם של יותר בעלי חיים ובקמפיינים שונים שישכנעו את הציבור לעקר ולסרס והשקיעו כספים למען קידום חקיקה מסיבית בכנסת במקום לזרוק את הכסף לבור ללא תחתית שנקרא עורכי דין ומאבקים בבתי משפט. היו חכמים בקידום המטרות למען בעלי החיים ונסו להפנים סוף כל סוף את זה שהרבה מתנגדים לדרך שלכם, במקום להלחם באחרים נסו לשתף פעולה, זה יפעל לטובת בעלי החיים. דרך אגב, כל אחד שיש לו כסף יכול לאיים בתביעות דיבה, כי זה אומר שיש לו מספיק כסף לזרוק על אגרת בית המשפט הנהוגה בתביעות כאלה והתשלומים לעורכי הדין ולבית המשפט , אבל איומים בתביעת דיבה לא מוכיחים כהוא זה שאתם תזכו, אל תשכחו שבתי המשפט והשופטים לא נמצאים בכיס של צבחתא, אנא הפנימו את תוצאות משפט הדיבה של נעמה בלו.
 

A k a s h a

New member
קשור אבל לא קשור

שבוע שעבר עמדתי בפני החלטה קשה. האם לתבוע או לא לתבוע אדם שאיים על חיי בהמשך להודעה שכתבתי בפורום הזה. לכאורה, בשביל מה לתבוע
זמן מיותר, המשטרה הרי לא תעשה כלום לאותו אדם, כסף שאצטרך להוציא כשממש אין לי אותו. ומצד שני, למה לא לתבוע
למה שאדם לא ילמד לשלוט על לשונו ולא להתקשר אלי ולאיים על חיי בגלל הודעה בפורום
ומילא היה קורא קבוע, אבל לא, אדם אחר סיפר לו מה שכתבתי וכיוון שהוא מכיר אותי דרך בת זוגתו בחר להתקשר אלי ולאיים עלי. עד רגע זה לא ברור לי מדוע לא בחרתי ללכת למשטרה. אני חושבת שהאדם הזה מתחיל את דרכו לכיוון אלימות פיזית. אלימות מילולית שמעתי וראיתי ממנו לא פעם אחת, גם לכיווני. הצעד הנכון מבחינת החוק הוא להתקשר למשטרה ולהתלונן. גם כיוון שזה יגרום לו לחשוב קצת ואולי אחסוך כאב לאחרים שהוא עשוי להחליט לפגוע בהם.. מצד שני, שוב, המשטרה לא תעשה כלום וזה סתם יתן לו עילה להכנס בי שוב וזה עוד אדם שיודע עלי ולא מעט, כולל כתובת מגורים, טלפונים וכו'. תביעות קטנות יכולות להיות בזבוז כסף רציני, מסכימה. מצד שני, לפעמים יש צורך לעשות את הצעד זה לפני שיחצו הקווים האדומים...
 
במשטרה לא היו עושים כלום

היית יושב שם שעות כדי להגיש את התלונה ואחרי כמה זמן היית מקבל הודעה הביתה שהתלונה נסגרה מחוסר עניין לציבור. כל עוד אין חבלה שמוכחת על ידי הודעה של בית חולים או חס וחלילה מוות המשטרה לא עושים כלום. לגבי תביעת דיבה, כדי לזכות צריך להוכיח הרבה מאד דברים ובכלל לא קל לזכות בזה, במיוחד אם הדברים שנכתבים יש בהם הרבה דברים נכונים או אם צוטטו למשל דברים שנכתבו במקום אחר. הדבר היחיד שצבחתא יכולים לעשות זה אם הם חושבים שנכתבו עליהם הודעות שקריות בפורום כלשהו, הם יכולים לפנות להנהלת הפורום או הפורטל שימחקו את ההודעות שלדעתם מהוות לשון הרע, אם צבחתא לא טורחים לעשות את זה לא תעזור להם שום תביעת דיבה, עצם זה שהם מגיבים בדיונים מוכיח שהם נהנים מהדיון עצמו ומשתפים פעולה בקשקשנות הכללית,במיוחד כאשר הם בעצמם שולחים אנשי שובדים אצלם או מתנדבים אצלם לכתוב בדונים בכל מיני כינויים בדויים ולא פעם מלבים את האש. המלצה:מי שרוצה לתבוע אחרים שיקפיד שידיו יהיו נקיות מכל רבב.
 

A k a s h a

New member
אני חושבת שפספסת מילה אחת

"לצערנו" לצערנו לא עושים כלום עם התביעות האלה של אזרחים שמרגישים מאויימים. טוב, גם בנושא הכלבים הם לא באמת הפתיעו אותי, ת'אמת (גם אם כמובן זה מאוד העציב אותי לשמוע).
 

obshar

New member
אוזלת היד של המשטרה היא פשוט חרפה

ידיד שלי ראה כמה ערסים באמצע קרבות כלבים והתקשר למשטרה (ב"ש) והם פשוט צחקו עליו! הוא התקשר אלי ונתתי לו את הטלפון של אתי אלטמן והיא הרימה אליהם טלפון...בסוף הם התקשרו אליו להתנצל. אבל עדין לא עשו כלום. תגובה דומה אני קיבלתי שכמה ילדים היו עסוקים בלירות ברובה אויר בחתולים וציפורים...
 
למעלה