מחיקת השרשור

lilithmm

New member
כאמור

תמכתי בצבח הרבה לפני שהכרתי את השם גדי ויטנר והפועל של העמותה הזו בכלל לא קשורה למי שמנהל כיום את הכלביה שלה.
 

lilithmm

New member
עוד שאלה

את לא הפנית אנשים עם גורי חתולים להסגר העירוני?
 

enbalush

New member
רק גורים יונקים בלי אמא

ואחרי שחיפשתי להם משפחות אומנות, הרבה גורים יונקים שלחתי למשפחות אומנות ושלא כמו צב"ח ת"א הפכתי עולמות בשביל להשאיר אותם בחיים!!!!
 

enbalush

New member
מה הנקודה שלך?

ואין לך חצי מושג כנראה על מה עשיתי, מעולם לא היית מעעבר לקו השני, אז כל מה שאת כותבת תלוש מהמציאות.
 

ניל´´י

New member
בי לאב...

אם הם לא יקבלו את הכלבים העומללים הללו הבעלים ינטשו אותם ברחובות העיר, ואת יודעת בדיוק כמוני מה יעלה בגורלם... הם ידרסו, הנקבות יעברו אונס קבוצתי, הזכרים החזקים יהרגו את החלשים... אז מה לדעתך עדיף?? זריקת המוות או מוות ברחובות העיר?? לו היה פתרון אחר הייתי הראשונה שרצה בראש חוצות וצועקת עבורו, אולם כל זמן שאין פתרון אחר, זה הפתרון היחיד....
 

יצורה

New member
עמותות אחרות פשוט לא קולטות אליהן

כלבים וחתולים - מחוסר מקום ומשאבים.
 
תלוי

יש עמותות שנותנות לכלבים לא מסירים לרקב עד סוף ימיהם בכלובים, או נותנות להמון כלבים יחד לחיות בכלוב צפוף במקרה הטוב ובמקרה הגרוע אחד הכלבים שם קוטל ופוצע את כל שאר הכלבים ויש מכות עד זוב דם. וכן - גם עמותות מרדימות. או שהן פשוט לא מקבלות כלבים. אין מנוס במצב הקיים מהרדמה של רוב הכלבים.
 

b love

New member
אז הנה אפשר להסתדר בלי להרדים..

אם עמותות אחרות מצליחות, עוד עם קשיים כלכליים. אני בטוחה שצער בע"ח ת"א עם כל הכסף של התרומות שיש לו, במקום לשלם עם חומר הרדמה, שיפסיקו להרדים ויתחילו ל"אכסן" כלבים בכלובים במקום לרוקן אותם..
 

יצורה

New member
השאלה היא אם זה נקרא "להסתדר"

לתת לכלב להירקב בכלוב במשך שנים ובו זמנית להשאיר כלבים אחרים ברחוב זה לא נקרא "להסתדר".
 
אני לא מסכימה איתך

אם יתחילו "לאכסן" כלבים בכלובים כל הארץ תהיה זרועה עמותות מהצפון ועד הדרום. המספרים של הכלבים עולה בהרבה מאד על המספר של הבתים שרוצים לאמץ כלב. ולחיות בכלוב כל החיים זה חיים נוראיים כלב.
 

A k a s h a

New member
כנראה שאני ואת בין היחידות

שמתצטמררות מהעובדה שכלב צריך לחיות בתוך כלוב...
 

ניל´´י

New member
אני יודעת שאת בתאל...

אלא שבפורום את מתקראת בי לאב ולכן מצאתי לנכון לפנות אליך על פי הכינוי שלך... אגודות אחרות אינן מסתדרות, הן סוגרות את השערים, או שקולטות כל כך הרבה כלבים וגורים, ומה שקורה בפועל, הגורים מתים ביסורים מפרוו, כי הגורים מופרדים באיזור הגורים ששם כבר מזמן אי אפשר להפתר מהפרוו וירוס, הבוגרים חיים בתוך כלובים בצפיפות איומה בתוך הצרכים שלהם, למרות ששוטפים אחת ליום או פעמיים ביום, אם האגודה היא מכלאה. במידה והאגודה אינה מכלאה, רוב הכלבים נמצאים בחצרות גדולים, זכרים יחד ונקבות יחד, החזקים הם השולטים, אינם נותנים לחלשים להגיע לאוכל, קרבות כלבים זכרים וקרבות של נקבות, גם כאן הגורים אינם שורדים... את כל הדברים הללו מנסים להסתיר מה"עמך"... מהללים ומשבחים את האגודות.... רוצה לבוא איתי לכמה מקומות כאלו?? מבטיחה לך שאז תעדיפי המתה על חיים בבית סוהר אכזרי שכזה....
 

toomuchdogs

New member
למה במקום להרוג לא מסרסים ומעקרים

לא הבנתי!?!?!?!?!?!? למה אין תשובה על כך לאף אחד???
 

ניל´´י

New member
טומצ'... מת"א לא יוצא כלב אחד לא

מנותח!!! הייתי שם בשבוע שעבר, הגיעו זוג מירושלים הבעל נכה על כסא גלגלים, והם היו עם שני ילדיהם הפעוטים... הם התאהבו בכלב שחור, מעיין פלט רטריבר... הכלב רק הגיע לעמותה ולא סורס עדיין, הם ניסו להתעקש דוקא עליו, הוסבר להם שלמחרת הוא יסורס ויוכלו להגיע לקחת אותו כעבור יומיים, הם לא רצו... בסוף השתכנעו ולקחו כלב דומה, גם שחור שעבר כבר סרוס.
 
למעלה