מחיקת השרשור

klaris

New member
מי קרא לך נאצית?

תראי לי מקום אחד שבו רשמתי את המילה הזו. אם זה מה שאת חושבת על עצמך סבבה אבל אל תכניסי לי מילים לפה.
 

kkina

New member
לא הכנסתי מילים

ציינתי קודם שזה ה*יחס* שמקבלים אנשים עם דיעה שונה משלך (ושל אחרים רבים) פה.
 

klaris

New member
שאלת אותי אם תעודת הנאצית שלך בדואר

זה מבחינתי להגיד שאני קוראת לך נאצית. אני אשמח אם לא תכניסי מילים לפי או למקלדתי. אני מעולם לא השתמשתי או אשתמש בדימוי הזה.
 

kkina

New member
אני אחזור - לא הכנסתי

הפרשנות שלך למה שאני כותבת היא שלך בלבד ואין לי שליטה עליה
 

kkina

New member
כמו שהסברתי קודם, פעמיים

ואני מניחה שבעוד דרכים, רק שאני לא חושבת עליהן כרגע - אפשר לפתוח סקר בנושא.
 

kkina

New member
כמו שהסברתי קודם, פעמיים

ואני מניחה שבעוד דרכים, רק שאני לא חושבת עליהן כרגע - אפשר לפתוח סקר בנושא.
 

habubnik

New member
אני שמעתי משהו אחר, אבל דומה

בגלל שכל מי שמכיר אותי אפילו היכרות שיטחית יודע שאני פעילה בצורה כזו או אחרת במישור בע"ח, אז תמיד מגיעים אלי או בעקיפין דרך בן זוגי או משפחתו כשרוצים עזרה במשהו. כנ"ל במפגשי כלבים או סתם בשכונה. עשרות פעמים אנשים סיפרו לי איך שהם מחפשים בית לכלב שלהם, ומקסימום אם הם לא ימצאו לבד תוך הזמן שהקציבו לעצמם, הם יקחו אותו ל"אימוץ אצל צער בעלי חיים בתל-אביב" ושהם מאוד נחמדים שם ויש להם מכלאה יפה והם ב-ט-ו-ח ימצאו בית לכלב. כל אחד ואחד מהאנשים הללו נדהם וויתר מיד על הרעיון כשסיפרתי לו שיש סיכוי של 75 - 90 אחוז (תלוי למי מאמינים) שהכלב יומת ברגע שהם ילכו משם. הדבר הראשון שצבחתא צריכים לעשות זה לכתוב שלט ענק באותיו אדומות שיעמוד בדלפק הקבלה שיהיה כתוב עליו "אין מקום במכלאה - כלבים שאינם ברי אימוץ לדעתנו יומתו". והרי למה לא? הם אומרים שהמדיניות שלהם אינה מוצנעת.
 

the robster

New member
ובנוסף לשנות את טופס החתימה

עליו חותם כל מי שמוסר בעל חיים לצער בעלי חיים ת"א. במקום המונח "המתת חסד" שהוא מעורפל ואינו ברור לרב האנשים יש לכתוב "ברגע מסירתכם את בעל החיים לנו יש סיכוי כי הוא יומת, מאחר ואנו ממיתים כ- 90 אחוז מבעלי החיים הנמסרים לנו". אני חושבת שזו הצעה לגיטימית וקלה לביצוע.
 

kkina

New member
לא רוצה להיות קטנונית

אבל לדעתי כבר "הוחלט" שמדובר על כ- 75% - זה לא יותר מעודד, אבל אלה פשוט העובדות. והנה בכ"ז הייתי קטנונית
 

the robster

New member
אז שיכתבו 75 אחוז

זה עדיין הרבה. 90 אחוז יש לי הודאה שלהם בכתב.
 

obshar

New member
וגם שאלה

אני כאמור מאזור ב"ש, והמצב בצב"ח איום ונורא. בעלי חיים רבים מומתים, התזונה שהם מקבלם אינה מספיקה ולעיתים קרובות מתים מתת תזונה אם לא ממחלות שתפסו שם. מדי פעם מתפרצת כלבלבת או פרוו מה שמדלדל את האוכלוסיה בחצי ומשאיר מקום לכלבים חדשים. חלק מהאנשים שעובדים שם עושים עבודת קודש ואוהבים את החיות מאוד, חלקם לצערי מההתרשמות שלי, פחות. אחד הכלבים שלי אומץ מהרחוב של צב"ח ב"ש לאחר שנמסר לשם מספר פעמים ואף נגבה עבורו כסף (מספר פעמים). כל פעם מצא את דרכו החוצה ומעולם לא סורס (מקום העבודה שלי דאז היה סמוך, והאנשים היו תורמים כל הזמן בגלל כלבי רחוב שהם סרבו לקחת אלא אם כן בתשלום).
 

obshar

New member
למה ההתמקדות היא

בצב"ח ת"א ןאם יש מישהו שמנסה לשנות משהו או לעזור גם באזורים אחרים בארץ, או בכלל מודעים למה שקורה שם. את צודקת, במהלך הכתיבה השאלה הלכה לאיבוד....
 

רֵעוּת

New member
כי הם נקראים גם צב"ח ישראל

וככאלו פועלים בשם כולנו. ברגע שמישהו פועל בשמי יש לי זכות (וחובה) לדון בפעילותו ולהאיר פגמים בה. האלטרנטיבה לצב"ח ב"ש זה "ב"ש אוהבת חיות". ארגון קטן עם המון רצון טוב ומעט משאבים. אם הייתי מבאר שבע והייתי רוצה להתנדב או לתרום או להפנות אחרים לסייע הייתי פונה אליהם. לדעתי מי שמוצא כלב לא צריך ל"מסור" אותו לעמותה לא בתשלום ולא חינם אם אכפת לו הוא צריך לדאג בעצמו למציאת בית לכלב.
 
למעלה