מחיקת השרשור

מצטערת לבשר לך אבל אין מספיק

בתים לכל הכלבים! צאי מהאשליה הזו ההיצע עולה על הביקוש!
 
מסכימה עם דבריך למעט דבר אחד

יש הרבה מאוד אנשים שחושבים שכשהם מוסרים את הכלב שלהם, שחי, לצורך העניין, שבע שנים בביתם והם עוברים דירה/עושים ילד/מה שלא יהיה- הם עושים לו מצווה. הם לא מבינים את המצב בארץ, לא יודעים מהי מכלאה. הם חיים בסרט שכלב כלב מוצא בית חם, אוהב ומקסים.. שצער בעלי חים הם מתווך בין הכלב שלהם לבית חלומותיו. כל אדם שמתקשר כדי למסור את כלבו וחושב שהוא עושה לכלב טובה יקבל "סטירה" לפנים כשיבין את המציאות העגומה. כאן הם מתחלקים ל3- יש את אלה שמקבלים שוק ומשאירים את הכלב יש כאלה שינסו לחפש לו בית בעצמם ויש את החומר שממנו קורצו הנוטשנים, שלא אכפת להם איפה הכלב יהיה, רק לא אצלם בבית.
 

דסק

New member
הצענו והצענו כמו למשל קליטת גורי

חתולים ומה שקיבלנו היא שיחת טלפון ממר ויטנר לאחת המתנדבות שהוא שולח לה משאית עם 70 גורים. עודפי יצוא, יבוא של כלבים??????????????
 

B0NB0N

New member
עודפי כלבים ../images/Emo35.gif ../images/Emo35.gif ../images/Emo12.gif

תקראי מה שאת כותבת
עודפי כלבים
איזה מן יחס לבעלי חיים שמרגישים, נושמים וכואבים - כעודפים.... נו, עם אנשים כמוך, לא פלא שאנו נראים כך.
 

דסק

New member
B0NB0N , את מתקשה בהבנת

הנקרא? למה לדעתך היו סימני שאלה? בגלל "ה"עודפים" שעליהם כתב ניל"י" לא הית זו את בונבון מר שכתבת שאת לא נוהגת להשתתף בשירשורים כי את לא אוהבת לריב? מאז ראיתי ביצועים לא רעים שלך. אילו טובת בע"ח היתה עומדת לנגד עינייך לא היית נותנת יד ולוקחת חלק בכל הארועים המכוערים. תפסיקי להזדנב אחרי כי מר לי בפה.
 

B0NB0N

New member
וואי אני מרחמת עלייך דסק, אבל ממש

כי את רבה עם עצמך, לא מצאת עם מי לריב, התחלת לריב עם עצמך.... איפה ראית שרבתי?? ראית - כי רצית, סבבה - כיף לך
תמשיכי לריב עם עצמך, אני יותר מדי עסוקה בשביל זה, כפי שציינתי בעבר ואציין בעתיד. ואל תעני לי - הורדתי את ההודעות לתגובות מהאימייל שלי - ספיישלי פור יו.
 
מילא לצדד במדיניות שלהם אבל לצחוק

על הנושא הכל כך כאוב של כלבים שמורדמים זה פשוט מגעיל
 

b love

New member
לא מצחיק בכלל!!!

לפחות לכל זכר אלה שהורגים שם כל הזמן, מי הם שיחליטו מי ימות ומי יחיה? שיפסיקו לקלב כלבים מאנשים שפשוט לא בא להם לגדל כלב, שיפסיקו לייצג שכולם שהם תמיד פתוחים לקבל כלבים.. מעניין מאוד למה הכלביה תמיד פנויה לכלבים
 

לה פטיט

New member
ענת רפואה לא ברור לי מה השנאה

שלך לצב"ח ת"א. ע"פ מה שאת כותבת אולי זאת לא המדיניות פשוט הקנאה מדברת מגרונך????????
 

דסק

New member
לה פטיט , ענת מקנא במה, בכמות

הרעלן שנימצא ברשות צב"ח ת"א?
 

lilithmm

New member
לזכר כל אלה

שעמותות "הומאניות" שולחות למות ברחוב בשקט בין השיחים.
 

lilithmm

New member
ועוד יותר בוז לעמותות "הומאניות"

שגובות כסף עבור עיקור ובפועל לא דואגות לבצעו בוז אתן שולחות רבבות של כלבים למזרק בצב"ח במקום לוודא שהכלבים שמסרתם אכן עוקרו בוז לכן עמותות "הומאניות" שמשלשלות כסף לכיס במקום לבצע עבודה. בוז
 

טלד

New member
עמותות שלא דואגות לעיקור/סירוס

טועות. הנה אמרתי את זה. בפעם הבא שיגיע אלי מידע על עמותה כזאת אני אכתוב גם נגדה שזה לא בסדר. זה מצדיק הרג של כ"כ הרבה כלבים?
 

enbalush

New member
אותו "בוז" לשתיהן גם לצב"ח ת"א

וגם לאלו שלא מעקרות! מי שהורג כלבים הוא לא פחות פושע ממי שלא מעקר, אל תעשי איפה ואיפה בגלל שגדי ויטנר חבר שלך.
 

lilithmm

New member
את בכלל לא שווה תגובה

אני הייתי בעד צבח הרבה לפני שבכלל שמעתי את השם גדי ויטנר. יש אנשים שלא מסוגלים לקבל דעות שונות, אבל את, מה קרה לך אחרי ערימות החתולים ששלחת להרדמה? התהפך לך השכל.
 

enbalush

New member
לא שווה תגובה, אז למה הגבת?

בכל מקרה, אני לא שלחתי חתולים למוות, גם אני פעם תמכתי בצב"ח ת"א, עד שהבנתי שהם הורגים גם כלבים שכבר מצאו להם בית והמנהל שלהם בעד ציד ועקירת ציפורניי חתול ועוד כהנה וכהנה. אני נטולת השפעה, ויעידו על כך כל אלו שמכירים אותי וזוכרים ששיניתי את דעתי בעניין צב"ח ולא תחת לחץ של עמותות או אנשים אלא תוך כדי גילוי האמת. את לעומת זאת מושפעת ומסונוורת לחתולין מאדון ויטנר ששטף גם לך את המח. מצטערת אם פגעתי בך, מקווה שתפקחי את העיניים, כי אני זוכרת שאכפת לך מכלבים וחתולים.
 
למעלה