מחיקת השרשור

גדי, If you want to shoot - shoot

אתם יודעים טוב מאוד את הכתובת שלי (כבר שלחתם לי מכתב איום בעבר). אם היתה לכם סיבה לתבוע אותי הייתם עושים זאת ולא מקשקשים איומי סרק בפורומים. אתם פשוט יודעים שכל מה שאני אומרת עליכם הוא 100% אמת צרופה ולכן אינכם תובעים. אני מחוייבת להמשיך ולהפיץ את האמת עליכם בכל הזדמנות שתהיה לי. סמוך עלי שאעשה זאת. כל אדם שדברי הצליחו להגיע אליו ולמנוע את הבאת כלבו/חתולו אליכם, חיי הכלב/החתול ניצלו. זה מה שחשוב לי.
 

Mip Mip

New member
מי שם אותך לדבר בשם כל עם ישראל?

או שמא בת קול ירדה מן השמים ושלחה אותך למשימה אלוהית... אני לא מכירה אותך ואת פועלך, אבל מן הראוי שתפגיני גילוי נאות ותגידי מי את ואת מי את מייצגת. כי "את כל עם ישראל" אפשר לייצג רק כתוצאה של בחירות דמוקרטיות.
 

הורסמאן

New member
ומי שם אותה כדוברת של בעלי החיים?

כשיהיו לה פתרונות לבעיות שאותן היא מתקיפה, היא תוכל אולי לטעון שהיא דואגת לאינטרסים של בעלי החיים, בינתיים היא בסך הכל תורמת לאינטרס הקרירה, שהיא בונה לעצמה על גבם של בעלי חיים. ענת רפואה? מחלה מתאים יותר.
 

b0redavid

New member
או, גם מענה הסוסים הגיע...

כנראה שזבל אחד מריח זבל אחר.
 

הורסמאן

New member
את חייבת להודות שענת מחלה

זה שם שמתאים לה הרבה יותר. את יודעת כמה אנשים חולים יהיו בגלל הנסויים החשובים שהיא אולי תצליח למנוע? אדם שבאמת איכפת לו, היה פועל לצימצום נסויים שאינם חשובים, להפחתת הכאב בנסויים ככל האפשר, אפילו להגבלה ולמניעת נסויים מחרידים מסויימים. ענת מחלה רוצה לגרום להפסקה גורפת של כל הניסויים כולם. לא איכפת לה כמה ילדים ימותו בגלל זה, לא איכפת לה כמה חולי פרקינסון לא יזכו לפתרון לבעיה שלהם, לא איכפת לה כמה אנשים ימותו ממחלות שניסויים בבעלי חיים יכולים להביא לחיסונים נגדן. ענת מחלה, היא מחלה רעה.
 

gabimaor

New member
את ממש צריכה

לקרוא את התגובות פה.כבר ניסו להסביר יפרסם = אפרסם. שתביני, אני לחלוטין לא תומך בגברת ענת רפואה שההודעה שלה הגעילה אותי ובכלל אני לא אוהב את סיגנון ההתבטאות שלה. מה שכן,לכתוב שטויות זה לא הפיתרון.אם למישהו יש עילה לתבוע מישהו מהפורום כל שעליו לעשות זה להשיג צו וכך יוכל בקלות לקבל את פרטי הזיהוי של הכינוי דרך תפוז. הרי ברור שאף אחד לא באמת יתבע על הדברים הנאמרים כאן כך שאפשר לרדת מהעץ.בלי קשר,יש כאן 2 קבוצות קיצוניות של אנשים שרק גורמים לעמותות שלהן נזק.אני בחיים לא אתרום יותר לתנו לחיות לחיות ועכשיו גם בטח שלעולם לא ארצה לסייע לצער בעלי חיים. לא ברור לי מה אתם מנסים להשיג אבל חוץ מלשכנע את המשוכנעים לא נראה שהשגתם משהו.
 
נו, goolo123, לא יפה.. תראי כמה יפה

הפילה מתחננת לכתובת.. תני לה, מה איכפת לך?
 

enbalush

New member
../images/Emo88.gifכל מי שמסכים עם דרכם של צבחתא

או שהוא לא יודע מה באמת הולך שם, או שהוא פשוט לא באמת אוהב בעלי חיים ולא באמת אכפת לו. זו המסקנה המתבקשת מכל השירשור הזה
 
כלבוטק - הבהרה והתנצלות

בהודעה שנמחקה בשרשור זה אוזכר התחקיר שנעשה בכלבוטק לפני מספר שנים כהוכחה למעשים המתוארים כאן. בית המשפט קבע כי התחקיר שגוי, וכלבוטק נאלצה לשלם פיצויים לצער בעלי חיים תל אביב בגינו. אנו מתנצלים בפני צער בעלי חיים על האזכור הלא נכון לתכנית ולתחקיר שערכה.
 

enbalush

New member
בית המשפט קבע שהתחקיר שגוי??

אני זכרתי תיעוד בצילומי וידיאו, מוזר.
 
העובדות שהוצגו בכלבוטק היו נכונות !

עובד של צבחת"א תיעד במצלמה נסתרת איך מוחמד, עובד שכיר של צבחת"א שהוכשר על-ידם, יורה לכלבים עם אקדח מסמרים למוח. בצילומים האותנטיים נראו כלבים שפרפרו כשמוחמד פיספס את "הנקודה" וגרם להם למות בייסורי תופת. בעקבות חשיפת כלבוטק והזעזוע העצום של כולם לנוכח הנעשה שם, שינו בצבחת"א את פרקטיקת ההריגה למזרקי רעל. כלבוטק הפסידו בתביעת לשון הרע שהגישו נגדם צבחת"א בגלל שצבחת"א הוכיחו ששיטת אקדח המסמרים נהוגה במקומות נוספים בעולם. על זה הם הפסידו. לא על פברוק צילומים או הטעיית הצופים. לידיעתכם.
 
למעלה