מחיקת השרשור

יש לי שאלה בקשר לזה..

אפשר לתבוע גולש בפורום על אאוטינג שעשה למישהו אחר,בכוונת זדון? אם מישו יודע אני אשמח לתשובה
 
בבקשה, את יכולה למען את התביעה

ישירות למר גדי ויטנר: "באגודה מתקבלים בממוצע 1,000 בעלי חיים בכל חודש ובתקופת ההמלטות, חופשים, חגים, עולים המספרים ומטפסים לכ- 1,500 בעלי חיים בכל חודש. ------ ------ אנו באגודה עושים כל מאמץ ומצליחים למסור כ- 150 בעלי חיים בכל חודש לבתים חמים. רוב בעלי החיים המגיעים לשערי האגודה, אינם ברי אימוץ. חולים, זקנים, נכים ועוד..." לא צריך להיות מתמטיקאי דגול כדי לעשות את החשבון (1500-150) ולא צריך להיות בעל דימיון מפותח במיוחד כדי לשער מה עולה בגורל ה-1350 שלא נמסרים.. ואני גם מניחה, לאור ההערצה הרבה שאת רוכשת לו, שלא תהיה לך בעיה לאתר את כתובתו, כדי להגיש לו את התביעה..
 

A k a s h a

New member
אגב, בחישוב מתמטי פשוט

ביחס ל- 80,000 שמצהירים בשנה ע"י משרד החקלאות זה לא כ"כ הרבה... 16 אלף מתוך 80. איפה מומתים כל השאר
ואגב, אני לא מכירה שום מכלאה שמסוגלת לאכלס 1350 כלבים כל חודש. . לא מכירה מכלאה שלא נמצאת באופן קבוע בתפוסה מלאה.
 

נטלי אם

New member
ממש מעט..

כמה חבל שבשביל כל אחד מהם מדובר בחיים שלו, בשבילך זה לפי מספר השקיות. אגב, זה המון!
 

A k a s h a

New member
אישית,

מעדיפה למות עם כדור בראש / מזרק מאשר להמות ממחלה בכלוב עם עוד 5 כלבים. אבל זאת אני, ותמיד הייתי שונה מהרוב. אמשיך להגיד את דעותי גם אם הם לא משקפים את רוב הכותבים כאן בפורום. במדינה דמוקרטית הדעה שלי תקפה בדיוק כמו דעתו של אדם אחר. בניגוד לכותבת לפועלת, כשאני מעבירה ביקורת על אדם כאן בפורום אני דואגת לדעת במי מדובר ולא פונה לראשון שנקרא בדרכי ומכסחת אותו. ואגב, כל עוד את לא משכנת בביתך את ה- 1350 הכלבים האלה בחודש, כל עוד את לא מוצאת להם פתרון אחר, אל תבואי לצב"ח בטענות. כמובן שהמספרים אסטרונומיים וקשה בכלל לתפוס את זה. אבל עדיין, מדובר במצב קיים במדינה ועד שלא נוקיע מהשורש את עניין ההרבעות הפיראטיות זה ימשיך להיות המצב.
 
סליחה?

"כל עוד את לא משכנת בביתך את ה- 1350 הכלבים האלה בחודש, כל עוד את לא מוצאת להם פתרון אחר, אל תבואי לצב"ח בטענות." כמה דברים: א. איך זה עולה בקנה אחד עם "המדינה הדמוקרטית" שעליה דיברת שני משפטים קודם? ב. אף אחד מאיתנו איננו "עמותה".. תאמיני לי, שביום שנשב על תקציבים ותרומות בסדר גודל של צב"ח ת"א, נמצא תיעול הומני יותר לכסף מאשר המתות המוניות.. ג. כשעמותה חורטת על דיגלה, או מפרסמת את עצמה כ"מושיעת" בעלי חיים, המעט המצופה ממנה הוא לעמוד במילתה, או, לחילופין, ליידע את ציבור המוסרים בריש גלי, כי יש סיכוי של 90% שבעל החיים הספציפי שנמסר יומת.. משום מה, מטעמים "מובנים" בהחלט, עמותה ספיציפית זו, מסרבת לידע בצורה ברורה את הציבור בכך, אלא כותבת בקטן בטופס המסירה "לרבות, המתת חסד"..
 

A k a s h a

New member
לגבי סעיף ב'

כמה פעמים כתב פה גדי ויטנר שהוא ישמח לשמוע הצעות ואף הצעה לא הגיעה אליו
כאן היתה הכוונה שלי. במדינה דמוקרטית אפשר לעשות שינויים. לעם יש את הכח עם הוא פועל יחד. אז אפשר תמיד להתחיל מלהעלות רעיונות בפני אנשים שמסוגלים לעשות שינוי. המשפט שלי אמר בדיוק מה שאני כותבת כאן, כל עוד אתם לא משכנים בביתכם או חושבים על פתרון אחר (אפשר לפנות לגדי במסרים) אין לכם מה לבוא בטענות. מזכיר לי שיעורים אזרחות בתיכון. היינו יושבים חמוצי פנים על המצב במדינה. והמורה היה מסתכל על עלינו ואומר - לא טוב לכם
תשנו
 
איש חכם היה המורה שלך.. וכן,

חלקנו הגדול בהחלט משנה: בהסברה, בעיקור וסירוס, בשיפור מצבם של חסרי הבעלים ועוד.. אבל, כאמור, היות, ויחסית לצב"ח ת"א, משאבינו דלים אנחנו עושים ב"קטן".. ובכ"ז, עדיין מותר (ואפילו רצוי) להעביר ביקורת, מאחר ואין אדם או עמותה או גוף כלשהו שהוא מעל לביקורת.. אגב: אם תשימי לב לשרשורים שבהם השתתף מר ויטנר, אחת הטענות החוזרות ונשנות שהועלו כלפי צב"ח היא חוסר הבהירות והלשון המרומזת בה הם מתייחסים לסיכוייו של בעל חיים הבא בשעריהם להמסר (תוכלי לראות גם בטופס).. בשורה התחתונה, לו לנגד עיניו של מר ויטנר, הייתה עומדת המטרה לצמצם את מספר הננטשים, המומלטים והנזנחים, הוא היה מפסיק להשתמש במונחים "צמחוניים" כ"המתת חסד", וכותב בטופס וגם מעל שערי העמותה באותיות קידוש לבנה: "90% מבעלי החיים שנכנסים לכאן, יוצאים מכאן בשקית! חשוב שוב!!" (לא שזה היה מרתיע את כולם, אבל תסכימי איתי שזה היה משפיע על חלק מהאנשים) אבל, כנראה שיש לו סיבה טובה שלא לשנות את ניסוחיו.. כך שלפני שמישהו מתלונן על חוסר רצון מצד אחרים לשתף פעולה עם צב"ח ת"א, אולי כדאי לבדוק עד כמה צב"ח ת"א אכן רוצה לשנות את המצב הקיים..
 

A k a s h a

New member
יכול להיות שזה מעליו

בכל מקרה מבטיחה לך לפנות אליו באופן אישי בעניין הזה. בתור אחת שאוהבת שכשאומרים משהו שיגידו כבר בלאנט אני חושבת ששלט זה רעיון טוב. מצד שני, אני לא יודעת דברים אחרים שמתחת לפני השטח. עם כל הכבוד לגדי ויטנר הוא הדובר של העמותה וזה לאו דווקא אומר שהוא מחליט ההחלטות. יכול להיות שהוא העביר את זה הלאה לטיפול ולא אני לא אתה ולא אחרים כאן בפורום בכלל יודעים את זה.
 
אם הוא "בסכ"ה" הדובר, אז מה הטעם

לפנות אליו בהצעות? שייתן את הכתובת המתאימה לפניות אפקטיביות..
 

A k a s h a

New member
תראה,

ממה שאני יודעת על דוברים (אפילו לא יודעת אם זה תקף לגדי) התפקיד שלהם הוא בעצם להיות מתווכים בין ה"קהל" ל"הנהלה" אם אפשר להשתמש במילים האלו.
 
כמו שכתבתי, אשמח להפנות את

הצעותי ישירות להנהלה ולא למתווך (אולי זה יגדיל את הסיכוי לתזוזה בכיוון כלשהו)..
 

A k a s h a

New member
לא חושבת שזה יזיז משהו

כי בארגונים ככה זה עובד. פונים לדובר והדובר מעביר הלאה. על הדרך כמובן שהדובר מסנן את הדברים הלא רלוונטים לפי מה שהוא יודע וזה חוסך להנהלה משאבים של זמן וכסף. ושוב, כל זה בלי מילה אחת על צב"ח. מדברת בכללי ביותר.
 
A k a s h a יקירה, ברקורד שלי

לימודי פרסום, יח"צ ודוברות (יש לי תעודה יפה אפילו), ואני יודעת איך "גוררים" דברים כשלא באמת רוצים לשנות.. "דובר", ברוב הארגונים הגדולים באמת, הוא השעיר לעזאזל שעליו מפילה ההנהלה את זה שדברים לא יוצאים לפועל, נמתחים כמו מסטיק או לא "מגיעים" לידיעתם.. לכן, אם צב"ח ת"א רוצים לשנות באמת, שיפתחו ערוץ תקשורת ישיר, ולא יחפשו מסננות שעירות לעזאזל.. זה, ורק זה, יעמיד את נכונותם לקבל הצעות ייעול באור אמיתי..
 

A k a s h a

New member
אוקי, לא למדתי את כל זה

אבל יש לי ניסיון אישי בענייני הנהלה, ומהניסיון הזה אני יכולה להגיד לך שהבוס, לא רוצה לטפל בדברים האלה, הוא רוצה להאציל סמכויות. בוס לא אמור לעשות הכל לבד, הוא אמור להעזר באנשים בשטח שיעשו עבודה בשבילו. מה שאת ראית ולמדת בפרסום לאו דווקא מתקשר לחברות / עמותות בשטח.
 
את יכולה להאמין לי אם אומר לך

שיש לי נסיון בלהיות משני צידי המתרס (גם כ"בוס" וגם כ"שעיר לעזאזל" שלו).. בוס אמנם לא עושה הכל לבד, אבל כשהוא רוצה להתנער ממשהו, הסיכוי הטוב ביותר שלו להחלץ מתלונות או מצורך בשיפור הוא להפיל את ה"לא ראיתי, לא שמעתי, לא ידעתי" על הדובר / יחצ"ן / פקיד תלונות (תלוי בסדר הגודל של הארגון)..
 
למעלה