מחיקת השרשור

ohari

New member
באמת?

הכסף הזה מממן עיקורים וסירוסים ותנאים נורמלים יותר לבעלי חיים. בינינו, 75 אחוז אימוצים זה לדעתי גבוה מהממוצע הארצי. מכיוון שאני לא נוהג להפנות ראשי לצד השני אני יכול לומר לך בוודאות שה"התחייבות לעיקור" של העמותות האחרות היא בדיחה עצובה ולא שווה את פיסת הנייר עליה היא נכתבה, לא כל שכן את צ'ק הפיקדון. כל כלבה שנמסרת לא מעוקרת היא אסון ומרחיקה אותנו עוד יותר מהפיתרון. אנשים לא מעקרים ולא מסרסים! מישהו צריך לא להשאיר להם ברירה. אני כואב על מות כל כלב, ולא מעניינות אותי אם הוא הומת ע"י מישהו שאמור לעשות את זה עפ"י העולם בו חיים כמה מהחברים הנכבדים פה, או שהוא מומת ע"י מישהו שלא אמור לעשות זאת על פי תפיסתם. מה שמעניין אותי כרגע והוא בעדיפות העליונה זה צימצום מספר ההמלטות בעתיד. כל כלבה שנמסרת מעוקרת משמעותה פחות גורים להרוג בעתיד, ולכן אני אתן את תמיכתי לגוף שדואג לכך. להמית לא עולה כל כך הרבה כסף כמו שאתה חושב, אבל להוציא כלב/ה שלא יעמיד צאצאים בעתיד, זה כבר עסק יקר יותר.
 

טלד

New member
כן באמת

קודם כל, לגבי עיקורים אתה צודק, ולצערי נמסרים כלבים לא מעוקרים/מסורסים. אני יכול להגיד שמעט הכלבים שהיו אצלי בבית, נמסרו מעוקרים/מסורסים, או אם התחייבות לכך (במקרה של גורים), שנבדקה לאחר מכן. עמותות שלא עושות כך טועות. אני לא חושב שהשירותים הווטרינריים צריכים להמית כלבים. הם עושים את זה כי ככה הם חושבים, אם זה היה תלוי בי הם היו מוצאים פתרון אחר, או לפחות מתאמצים להמית כמה שפחות (חיוב עיקור/סירוס, או עלות רישוי גבוהה במיוחד לכלבים לא מסורסים/מעוקרים. וכן, גם אחזקה בתנאים מאותים של הכלבים בהסגרים.) צב"ח ת"א, בניגוד לשו"ט רואים את עצמם כמגיני בע"ח, הפועלים לשמירת זכויותיהם. תחת היומרה הזו הם מקבלים תרומות, ואוספים כלבים. לפי דובר צב"ח אין הבדל בין ההמתות בצב"ח לבין המתות של השו"ט, לטענתו ההבדל היחידי נוגע לעובדה שהם נותנים לכלב ליטוף אחרון. ואת זה קשה לי לקבל. אז נכון, אולי אין פיתרון כולל ל"בעיית הכלבים", (וגם לא לרעבים באפריקה, ולילדים המוכרים עצמם לזנות בתאילנד, ולחסרי בית בברזיל). אז מה? זה מצדיק משהו ממה שצב"ח ת"א עושים. לדעתי, הם ממשיכים כי הם מפחדים שברגע שיפסיקו, יהיה ברור (בעיקר לעוסקים במלאכה) שהם המיתו לחינם הרבה מאד בע"ח.
 

רֵעוּת

New member
התכוונת לשרשר אליי?

אם כן אז זה במקום הנכון. זה ממש מתחת להודעה שלי רק שהיו עוד כמה תגובות אליה לפנייך.
 

טלד

New member
הצעה

כל כלב אשר מועמד להמתה, פתח את דלת הכלוב שלו, תן לו לצאת, וצלצל לשירותים הוטרינריים. מכיוון שהם (כמוכם) עובדים בשיטת אחד נכנס - אחד יוצא (בשקית), זה ייצור אצלם לחץ. וההמתות יתבצעו ע"י השירות הוטרינרי ועל חשבונם. ולא על חשבון תרומות שניתנו לכם לטובת הצלת כלבים. פעם הבאה כשמישהו בא עם הכלב הזקן (או בלתי מסיר מסיבה אחרת) שלו ואומר "אני לא יכול להחזיק את הכלב יותר, תמצאו לו בית חם" במקום להגיד "כן, תחתום כאן", תגיד "לא, לך בבקשה לשירותים הוטרינריים, שם ימיתו אותו". (ואין בכל מה שכתבתי כאן כדי לסתור שהמדיניות של מסירת כלבים מסורסים/מעוקרים בלבד, היא נכונה. ואם יש עמותות שלא מקפידות על זה, אז חבל).
 
האם אתה יודע כיצד מתבצעת המתה

במחלקות הוטרינריות? אנחנו כן יודעים וכמעט כולם ממיתים בצורה קשה ופוגעת ובלתי הומנית לחלוטין. אם כבר להמית, עדיף שההמתה תתבצע אצלנו במתחם בית האגודה בצורה ההומאנית ביותר, ללא כאבים, ללא סבל ועם המון רגש. אם תרצה לערוך איתי סיור בין המחלקות הוטרינריות בארץ, אקח אותך ותראה בעצמך את הזוועוות שמתחוללות ברוב המחלקות. המגמה כיום לשפר את המחלקות, אך אנו עדיין רחוקים מאוד. נשמח אם גם אתה תצטרף לפגישת העבודה ה-1 . תיבת המסרים פתוחה. תודה ולהשתמע, גדי.
 

טלד

New member
אולי תשתף אותנו באמת

הייתי רוצה לראות השוואה בין דרכי ההמתה השונות שלכם ושל השו"ט. ולגבי הסגרים, הרי כמות הכלבים שם קבועה ע"י המקום שיש שם.
 

רֵעוּת

New member
מחכה לתשובה לשאלה של טלד

מה ההבדל המהותי בין המתה בהסגר עירוני להמתה אצלכם?
 
אופן ההמתה

הגישה אל בעלי החיים. אצלנו מלטפים כל בעל חיים. בהסגרים רבים: תפיסת בעלי החיים נעשית בצורה אגרסיבית, דקירת המזרק ללב ולעיתים גם לא פוגעים. דורכים על בעל החיים (לפעמים על הראש) כדי שלא יזוז. את הזוועות הללו ראיתי בעיניים. וחוץ מזה תקראו את הכתבה הזו ותווכחו לדעת שההומניות מהם והלאה: http://www.nrg.co.il/online/35/ART1/020/640.html
 

klaris

New member
דמעה נקוותה בעיני למקרא השורות

המרגשות. בסופו של דבר התוצאה היא אותה תוצאה אז במה אתם יותר טובים מהסגרים?
 

A k a s h a

New member
לפחות כאן יש כבוד אחרון

כי אין פתרון אחר. צר לי שאת לא מוכנה להודות בכך. הפתרון שלי בשבילך הוא לקח את כל אותם כלבים שצריך להרדים (אותם 75%) ולשכן אותם אצלך בבית.
 

klaris

New member
ושוב דמגוגיה.

אל תדאגי לי, אני את מה שאני יכולה עושה. וכשכלב מת ממש לא מזיז לו הכבוד.
 

טלד

New member
כאמור,

אין לי ספק שהמצב בהסגרים רע. אבל מספר הכלבים בהסגרים הנו פחות או יותר קבוע ע"י המקום שיש שם, ולא מושפע מהפעילות שלכם. בקיצור, ההבדל הוא שאתם מלטפים את הכלב לפני שאתם ממיתים אותו, ושם יש אנשים פחות נחמדים. אני באופן אישי לא חושב שההבדל הזה (שלטעמי הוא לא מאד משמעותי, כשמסתכלים על התמונה הכוללת) לא מצדיק העובדה שלקחתם על עצמכם מרצון מהשו"ט את תפקיד מדבירי המטרדים.
 

mia01

New member
המתה הומאנית...?

צב"ח ת"א (ואני באמת שואלת בתמימות...) היא לא העמותה שנחשפה בכלבוטק בעבר כזאת שיורה בכלבים? (מצטערת מראש אם התבלבלתי עם עמותה אחרת..)
 
צבחת"א ירו מסמרים למוחות הכלבים

זו היתה שיטתם להמית - עם אקדח מסמרים למוח (הכי זול). אחרי שנחשפו הצילומים ב"כלבוטק" הם עברו לשיטת מזרקי הרעל. מעניין איך הם מצליחים ללטף (כדברי ויטנר) 15,000 כלבים בשנה בשעה שהללו נאבקים בנסיון נואש להימלט מהמוות.
 

yossef f

New member
וויטנר, אני מה זה מאוכזב,

מצד אחד אתם משמידים בעלי חיים ללא אבחנה(מה הזמן הממוצע שניתן לבעל חי אצלכם למצוא מאמץ,יום?יומיים?אני מבין שחתולים אתם משמידים בו במקום)מאידך,אתם כל הזמן מבקשים פיתרונות מאיתנו, אני מרשה לעצמי להניח שאתה ומנהלך הווטרינר לא מצאתם פיתרון. אז תשמע,נתחיל מזה שאתם תאפסנו את המזרקים שלכם,אלה שהורגים ולא מרדימים,תצמצמו את המרווחים בדלת הגדולה הפתוחה לרווחה. אתם גם תשנו את הניסוח המתייחס לגורלה של החיה, כך שאנשים יידעו בדיוק מה אתם מייעדים לה. תתחילו לקיים את פסיקת בגץ האחרונה שנוגעת לחתולי רחוב,ותגיד לנבו שזה לא קיקיון וגם לא יוקה. למרות שזו היתה אחת הפסיקות האחרונות של הגב דורנר, חתום עליה הנשיא ברק ואני מניח שהוא קורא לפני שהוא חותם. ונכון,היא לא הציעה פיתרון,זה לא תפקידה,ועל זה נדבר אח"כ. אתם תהפכו את עורכם ותהיו אכן עמותה אשר דואגת לבעלי חיים ומעניקה להם סיכוי הוגן לחיות,אל תלטפו אותם לפני מותם ותשתתפו בצערם אח"כ. אחרי שהפכתם להיות אגודה הומנית למהדרין,תוכלו להזמין למקום מושבכם המטופח (ד"א,מצאתם מאמצים לעצי היוקה?)את שאר האגודות שמטפלות בבע"ח כדי לדון בדרכים בהן ניתן להפעיל לחץ על הרשויות והפוליטיקאים כדי לקדם חוקים אשר ימנעו נטישה וריבוי לא מבוקר של בעלי חיים,זאת לא סיסמה,זאת הדרך היחידה להפסיק את העוול שנעשה לבעלי חיים. הנה יש לכם הזדמנות להוביל מאבק,להיות ראש חץ למהפכה בתחום. אתם צעירים,עשירים(כאגודה),חדורי מוטיבציה,אתם מרושתים היטב בתקשורת ונבו תמיד מדבר על חו"ל בערגה,מוצעת לו הזדמנות להטביע חותם, חותם טוב,להפוך למושיע לבעלי החיים(גם מקומך לא יקופח). בהתנהלותכם הנוכחית אתם עוזרים להנציח מצב קיים,אני משער שאתם אחת הזרועות החשובות של הש"וט להשמדת בעלי חיים,אתם כבר לא רואים אותם ממטר,אתם פועלים כמו מכונת השמדה משומנת,בדרך אני מניח שאתם עוברים כמה חוקים,עוקפים כמה מהם,למה לכם? הש"וט מאויישים באנשים מקובעים בתפקידם ובחשיבתם,הם ימשיכו להשמיד בעלי חיים גם במאה ה-22,רק בכמויות גדלות והולכות,ואתם הלא מחפשים פיתרון,ואולי לא? אולי המצב הפסיכוטי הזה מתאים לכם,אתם נחשבים ליקירי הציבור בקרב אלה שלא מכיר את מרתפי המוות שלכם. אנשים הולכים לביתם בהרגשה שהובטחו לכלבם/חתולם חיים רק במקום אחר,לש"וט יש פחות חיה משוטטת,כולם מרוויחים, רק החיה אשר למענה ובזכותה אתם קיימים,היא מתה,לא סובלת,לא נהנית,מתה. אז אני יודע מה תהיה בחירתכם,אתם עבדים לאידיאולוגיה מזוייפת אשר מאמינה בחיות מבוייתות שאיבדו את אישיותן,את עצמאותן,חיות זורנלים עם פריזורה דוגמנית ושער שמתנפנף אל מול הרוח,כאלה שאפשר להלך איתן ברחוב בגאווה ולשאול,אני יפה? בתפיסתכם אין מקום לבעלי חיים חופשיים,אוטנטיים לחלוטין,כאלה שאין סיכוי להוליך אותן לטיול ערב ברצועות מעודנות. ואם אתם נאלצים להסתיר מעשיכם,ולעקוף חוקים אז רובנו כנראה לא איבדנו את היכולת להבחין בין רע וטוב,וזה מעודד,וזאתי רק ההתחלה.
 
למעלה