מחיקת השרשור

goolo123

New member
"אהבתי" את המשפט האחרון.

כל פעם שאתה/צחי נבו וחבריכם "הצב"חניקים",כשאין לכם משהו ענייני לומר אתם שולחים אותי לעזור לכל הכלבים.הלוואי והייתי יכולה לעשות זאת.מה לעשות שלא צריך הרבה אינטיליגנציה בשביל להבין שאני לא יכולה.כלבים נטושים/אבודים שאני ניתקלת בהם אני יודעת ועושה בדיוק את מה שצריך לעשות , וזה ללכת לימי אימוץ ולמצוא להם בית.וזה מה שצריך לעשות ימי אימוץ!!!אז מה אתה כותב לי פה מניפסט על נוטשנים, אני ואחרים כאן חושבים אותו דבר ואין מה לשכנע את המשוכנעים ,דעתי על נוטשנים כדעתך.מה שכן יש לעשות זה לא לפתוח את הדלת בצורה קלה כ"כ .ושוב אני אומרת, אולי אתם חיים בבועה ולא יודעים, אנשים לא יודעים שצב"ח מרדימים, מדי פעם אני מדברת עם אנשים בעבודה, או אחרים שאין להם קשר לעולם הכלבים(אפילו אם הם מחזיקים כלב בבית)והם פשוט לא יודעים!!!וניתקלנו בזה לא אחת כאו בפורום, או בפורומים אחרים,שאנשים לא ידעו, וכשידעו ,דקה אחת והיה מאוחר מדי.ואגב, כן.כולם מוצאים בית צריך רק להתמיד ולהגיע, כלבים עיוורים,נכים,אפילו כלב שרוף....אם מתמידים כ ו ל ם מוצאים בית.
 

ohari

New member
מצטער, לא מאמין בזה

אני חושב שאת חיה בפנטזיה. אני איש שאוהב מספרים וסטטיסטיקות, וזה פשוט לא מתיישב עם ההגיון שכל כלב ימצא בית. את לא יכולה לטעון שיש מספר מאמצים כמספר הכלבים שמחפשים בית. אם צב"ח והמכלאות לא היו מרדימות ואם כל נוטשנים באמת היו טורחים ללכת לשם היית נתקלת בתחרות קשה וחוזרת יום אחרי יום הביתה עם הכלבים אותם הבאת לאימוץ. לפעמים אני חושב שאולי צב"ח ת"א צריכים לקחת הפסקה של כמה חודשים, רק כדי להראות לכול המשמיצים כמה יהיה גרוע אם יחדלו ממדיניותם. לא קשה לי לנחש מה יהיו התוצאות, אבל כנראה שאת וחבריך רואים תמונה אחרת. אבל כמובן שזה לא פרקטי, כי אני מאמין באמת ובתמים שהפיתרון הנורא, ואני חוזר, ה נ ו ר א הזה של צב"ח ת"א הוא הגרוע פחות מכל פיתרון שמשאיר כלבים ברחוב, ואני מאמין שמהלך כזה יגרום לסבל נוסף לכלבים. אז שאלת הפיתרון החלופי נשארת פתוחה לעת עתה, ובאין אחד כזה כנראה שצב"ח ימשיכו להרדים כלבים. וגולו, אני חלילה לא מזלזל בפועלך החשוב למען הכלבים. אני למעשה מעריץ אותך על האנרגיות והמשאבים שאת משקיעה. אבל אני חושב שאת רואה תמונות נקודתיות על פני התמונה הגלובלית, ומכאן ההבדלים בהשקפותינו.
 

רֵעוּת

New member
הפסקה כזו היא בדיוק מה שיעזור

היום הציבור והמנהיגים פשוט לא מודעים לבעייה, צב"ח ת"א ודומייהם מטאטאים את הבעייה מתחת לשטיח. למה שמישהו יחשפש פיתרון לבעיית הכלבים הנטושים אם כלבים נטושים הם לא בעייה נראת לעין? למה שמישהו יעקר את הכלבה שלו אם יש לו דרכים קלות להפטר מהגורים בלי טיפת יסורי מצפון? כן, עדיף שכל הכלבים הנטושים יסתובבו ברחובות, זה יהיה מטרד לאנשים אבל לכלבים זה לא יהיה גורל רע יותר מהגורל הנוכחי. כן, שהרשויות יהיו הגורם היחידי שממית כלבים, שהבעייה תהיה שלהם והם יהיו מחוייבים לחפש לה פיתרון. לעומת חתולים כמות הגורים שנולדים לכלבות רחוב (ושורדים) זניחה, רוב הכלבים והגורים הנטושים נולדו בבית. הסיבה שהם נולדו היא חינוכית הסברתית, אם לבעלים של הכלבה היתה מודעות למצוקת הכלבים בארץ, אם לא היתה לגיטימציה להמלטות לא מתועדות, הגורים האלו בכלל לא היו נולדים. לאנשים לעולם לא תהיי מודעות כשהאירגון החזק והמפורסם ביותר שטוען לדאגה לבע"ח נותן לגיטימציה להשמדה המונית ומעלים את הבעייה מהעיניים.
 
הצעתנו בעינה עומדת

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=708&msgid=78013188 ובינתיים אף אחד/ת לא הגישו בקשות לפגישת עבודה רצינית. מה זה אומר? להשתמע, גדי.
 
למה את חושבת כך?

אנו באמת מתכוונים לכל מה שהצענו. נשמח מאוד אם גם את, בעלת ניסיון עשיר, מנהלת פורום כלבים, תציעי את עצמך לפגישת עבודה. מה דעתך? בטח יש לך מה לומר ואולי גם פתרונות אפשריים. להשתמע, גדי. אשמח לקבל הצעות לתאריכים פנויים לקביעת פגישת עבודה-1 .
 

רֵעוּת

New member
להבדיל ממך אני לא לוקחת

על עצמי יותר ממה שאני יכולה לדאוג לו. אין הבדל בינך שאוסף המון כלבים והורג את כל מי שאתה לא יכול לעזור לו לבין אספני כלבים אחרים שאוספים המוני כלבים ומחזיקים אותם בתנאי הזנחה כי הם לא יכולים לעזור להם. אתה לא עוזר והם לא עוזרים. אתה מחביא את הבעייה בשק אפור והם מחביאים את הבעיה מאחורי גדרות פח. אתה אוסף כלבים והם אוספים כלבים הסיבה היא אותה סיבה "הכלבים מסכנים רק אני יודע מה טוב בשבילם אני חייב להיות זה שמשפיע על גורלם" (לא ציטוט) אמרתי פעם למישהי שהיא עוד "ילדה שחושבת שהעולם לא יסתובב אם היא לא תסובב אותו" לשמחתי היא התבגרה והתפקחה והבינה שהעולם מסתובב איתה או בלעדייה. מתי אתה תתבגר? מתי אתה תבין שהאמת והצדק הבלעדיים לא אצלך בידים?
 

kkina

New member
אבל מה הפתרון - מה, מה, מה?

אי אפשר רק להגיש ש"זה לא טוב", צריך להציג פתרון חלופי ריאלי. האם הפתרון מבחינתך הוא להשאיר את הכלבים האלה ברחוב? להעביר אותם למחלקות ווטרינריות? משהו אחר? אני לא שואלת בציניות, אני שואלת מה היה עדיף בעינייך בשלב זה, כמו שהמצב כיום (חר...)
 

רֵעוּת

New member
מי אמר שיש "הפיתרון"?

אין פתרון אחד. יש הרבה פיתרונות נקודתיים. יש הסברה והגברת מודעות גם לנושא אימוץ לעומת רכישה, גם לגבי המלטות ועיקורים, גם לגבי נטישה... יש לעודד ולחזק כל מי שמצא כלב ואכפת לו מגורלו שביכולתו לעזור לכלב לזכות בעתיד טוב (והדרכים לכך רבות ושונות, לכל אחד הדרך או הדרכים המתאימות לו ולמקרה). יש להפעיל לחץ על הרשיות בכל הקשור לחקיקה ואכיפה. גם לגבי עיקורים, גם לגבי נטישות, גם לגבי מטחנות גורים ויבואני כלבים, וגם לגבי התנאים בהסגרים העירונים שיטות ההמתה והשקיפות הציבורית לגבי הנעשה שם. מה שבטוח זה שה"פיתרון" של צבחת"א הוא אותו "פיתרון" כבר עשרות שנים והמצב רק הולך ומחמיר. מה שרומז שהם רק עושים נזק ולא פותרים שום דבר.
 

kkina

New member
בשלב ראשון חייבים "הפתרון"

כי כל שאר ההצעות שהעלת מדברות על תהליך. אני מסכימה שכפתרון ארוך טווח זה מה שצריך לעשות, אבל אני גם מציאותית שזה דבר שיקח זמן, הרבה זמן - מה עד אז? מה עושים עם כל הכלבים הנטושים? ובנוגע למשפט האחרון, עניתי לך למטה. בתמצית שאלתי למה את מאשימה במצב המחמיר את אחד הארגונים הבודדים שאינם מוסרים לאימות כלב שלא עבר סירוס / עיקור, ולא הארגונים שלא עושים זאת (והם רבים!).
 

klaris

New member
השלב הראשון הזה נמשך כבר שמונים

שנה על פי עדותם. מתי השלב הזה עומד להיגמר?
 

kkina

New member
לא הם אחראים לכל פעילות בע"ח

שנעשתה בארץ בשמונים השנים האחרונות, רק לחלק שלהם, שהוא אמנם שנוי במחלוקת, אבל זאת עדיין זכותם. מה עם כל שאר הארגונים? מה הם עשו בשמונים השנים האחרונות? - אההה, מסרו כלבים לא מסורסים / מעוקרים - אולי בגלל זה יש כ"כ הרבה גורים. אי אפשר גם להטיף לעיקור / סירוס, גם לדרוש מצב"ח ת"א לממן את זה מ"המליונים בבנק", גם להחרים אותם וגם במקביל למסור כלבים לא מסורסים ומעוקרים לאנשים. כלומר, מסתבר שאשפר, אבל אי אפשר לצפות שזה ירד לכולם בגרון חלק.
 

klaris

New member
העמותות האחרות לא קיימות שמונים

שנה. רק צב"ח ת"א מתגאה בעובדה הזו. וזה שהעמותות חייבות למסור מסורסים ומעוקרות? בזה אין לי שום ויכוח איתך, אני לא שייכת לשום עמות ואת המסירות שלי אני עושה תחת חוזה סירוס עיקור או מסרסת ומעקרת בעצמי.
 

kkina

New member
יופי, אם אין לך וויכוח איתי בנושא

הזה, למה את לא תוקפת באותו הלהט את העמותות האחרות שלא עושות את זה..? זה הרי על פנוי כ"כ פשוט וקל - יש מודעות, אנשים משלמים על זה בכל מקרה אז אין צורך בתקציב נוסף(רק לא עושים בפועל), איפה הבעיה?? השאלה הזאת כמובן לא מופנית אליך באפן אישי, אתך רק נפתח הדיון על זה. אני רק מנסה להגיד שאנשים כ"כ שקועים בפופוליזם שהם שוכחים דברים חשובים אחרים.
 

klaris

New member
אין לי מושג מה ניסית להגיד בפסקה

השנייה שלך אבל לא כל העמותות מוסרות ללא עיקר/סירוס ומי שכן אין לי בעיה לתקוף גם את המדיניות שלה. אבל הן לפחות לא רוצחות את הכלבים והחתולים וטוענות שהן עושות את זה לטובתם.
 

kkina

New member
כן הן פשוט מודיעות

שאין להן כוונה לקחת אותם אליהן, אבל יודעות מה האופציה ברוב המקרים(רחוב / הסגר / צב"ח ת"א) - אכן עדיף בהרבה
 

klaris

New member
../images/Emo45.gif

השמדה המונית היא אף פעם לא פיתרון, זו רק דרך לטאטא את הבעיה מתחת לשטיח.
 

ohari

New member
הפיתרון - לסגור את צב"ח

לא איכפת לכם אם ימשיכו להרדים כלבים באותה כמות, העיקר שצב"ח ת"א לא יעשו את זה כי זה לא מתאים ל"הגדרות". כלומר הפיתרון כבר לא ממש חשוב, העיקר שנחיה בעולם מסודר ויפה שהרשויות המרושעות מרדימות כלבים ואגודות למען בע"ח מאפסנות אותם בתאים מעופשים. תסבירי לי למה תוכלי לישון טוב יותר בלילה אם זה יהיה המצב.
 

טלד

New member
השירות הווטרינרי

לא מתיימר לפעול למען בע"ח. תפקידם להדביר מטרדים מהרחובות, ועל כך הם מקבלים מימון ממדינת ישראל. צב"ח ת"א, מתיימרים לפעול למע"ן בעלי חיים, עושים הרבה רעש תקשורתי בנושא ובסופו של דבר הכסף הזה מממן את מערך ההמתות שלהם.
 
למעלה