מחיקת השרשור

את יכולה להיות בטוחה שלו היה

המשך "משמח" לסיפור ("משמח" מבחינתם של התובעים) הם היו ששים לפרסם אותו בכל מדיה אפשרית..
 
לא, ואת? נראה שכן..

אגב, לא אמרת ביי?
 

דסק

New member
לה פטיט , כמבינה גדולה בחוקים

את אמורה לדעת שהתחזות לאחר, היא עבירה פלילית. מענין מה תהיה תגובתו של עו"ד פלדמן לאמור.
 
צבחת"א אלופים באיום בתביעות ../images/Emo130.gif

הם מעסיקים את משרד עורכי-הדין אמנון זכרוני ושות', מהמשרדים היקרים במדינה. לפני כחצי שנה, בעקבות חשיפת הריגת צ'וצ'ו, כלב בריא, חביב ומחוסן בן תשעה חודשים, שנמסר להם במטרה שימצאו עבורו בית, התנהל כאן בפורום שרשור זעם נגד ובהשתתפות צבחת"א. כתוצאה מהשרשור, ארבעה איש קיבלו ממשרד עו"ד זכרוני מכתב איום בתביעת לשון הרע. אני, כמובן, הייתי אחת מהם. במטרה להגן על ארבעת המאויימים, יזמה מחלקת עורכי-הדין להגנת בעלי-חיים בלשכת עורכי-הדין מפגש בין המאויימים לבין נציגי צבחת"א בנוכחות פורום של כעשרים עורכי-דין. הגיעו למפגש מנהלי צבחת"א - אמיר והילמה שמושקוביץ, והדובר - גדי ויטנר. מה שהיה שם קשה לתאר במילים, אבל אנסה בכל זאת. צבחת"א קיבלו את רשות הדיבור ראשונים. הם הציגו סרטון של כ-10 דקות שמתאר כמה מסכנים חתולים שחיים ברחוב ואחרי הסרט הם הסבירו למה צריך להרוג כל מי שאין לו בית. כשהגיע תור המאויימים לדבר, הצבחת"אים לא נתנו לדוברת הראשונה (אני) לסיים את המשפט הראשון. הם קפצו, צרחו והתפרעו ללא רסן. יו"ר הלשכה ניסה להרגיעם, אך לשווא. כל עורכי-הדין שישבו שם נדהמו לראות את הסצנה. לאחר רבע שעה של השתוללות היסטרית של הצבחת"אים, הבינו כל עורכי-הדין שנכחו שם שאין עם מי לדבר. הישיבה פוצצה ונציגי צבחת"א הוזמנו לעזוב את האולם. כשהם הלכו, נשארנו כולנו, מביטים אחד בשני בהשתוממות וללא מילים. כעבור מספר דקות, אמר אחד מעורכי-הדין: "לו הייתי כלב או חתול, לא הייתי רוצה ליפול לידיים שלהם". האיומים בתביעות נשארו בגדר איום, אגב. לא הוגשה תביעה נגד אף אחד מאיתנו.
 

enbalush

New member
../images/Emo45.gifכל הכבוד ענת

צב"ח ת"א פוחדים מאו מדברי האמת שיש לך ולאחרים להגיד, לכן כל איומי הסרק והתביעות, האמת תנצח! אל תחששו מהאיומים שלהם!!! אנחנו הפה של הקורבנות האילמים הללו, תזעקו את קולם! צב"ח ת"א חייבים להסגר!!! תצילו את 90% בעלי החיים שמביטים בעיניים בוטחות כשהמזרק חודר לגופם החם.
 

לה פטיט

New member
את שקרנית אין מילה אמת בדבריך

וכולי תקווה שאנשי צב"ח ת"א יגישו נגדך תביעה כמו שרבים וטובים עשו! והלוואי וסכום התביעה יהיה כול כך גבוהה שכול חייך תצתרכי לשלם לצב"ח ת"א.
 

לה פטיט

New member
|../images/Emo130.gifחבל שהעורכי דין שהיו בועדה לא

נמצאים בפורום כי גם הם היו תובעים אותך על הדברים האיומים שאת כותבת בשמם. אין לך גבולות ! יכול להיות שאפילו לא נכחת בישיבה. אולי אחרי שצב"ח יחליטו לתבוע ומכיוון שמדובר בעבירה פלילית את תעשי עבודות שרות בצב"ח ת"א וגם תשלמי להם כסף.
 

goolo123

New member
למה אתה מתחבא מאחורי כינוי חדש?...

ממה את/ה חושש? רק תחת השם החדש אתה מסוגל לרדת נמוך....?!
 

goolo123

New member
ענת, אני ואחרים כאן איתך!!../images/Emo45.gif

שלא ירפו את ידייך מתלהמים למיניהם שהחליפו את הכינוי שלהם כדי שלא יזוהו! צריך להמשיך ולהשמיע,גם אם אנו חוזרים על עצמינו,כל הזמן מצטרפים אנשים חדשים שלא הכירו את פועלם של צב"ח וחשוב להפיץ זאת ברבים!
 

לה פטיט

New member
במידה ואני יפרסם דברים שיקרים

ברצון אני יפרסם את הכתובת שלי וגם ת.ז
 
למעלה