מסוף כרמלית
New member
כשהיית ילד ועוד לא הכרת את בת-ים, היה מלוןמרינה זה ע"ש החוף. למלון קראו מלון סאן.
שנקרא מרינה. מאוחר יותר התחלפו הבעלים, המלון שופץ ונקרא סאן. אח"כ המלון פשט את הרגל וכיום נשאר רק השלד...
כשהיית ילד ועוד לא הכרת את בת-ים, היה מלוןמרינה זה ע"ש החוף. למלון קראו מלון סאן.
אני יודע...פשוט נזכרתי במשהו אחר.כשהיית ילד ועוד לא הכרת את בת-ים, היה מלון
שנקרא מרינה. מאוחר יותר התחלפו הבעלים, המלון שופץ ונקרא סאן. אח"כ המלון פשט את הרגל וכיום נשאר רק השלד...
אני יודע בדיוק על מה חשבת, זה רתם שלא ידע...אני יודע...פשוט נזכרתי במשהו אחר.
אה אוקיי טעות שלי.אני יודע בדיוק על מה חשבת, זה רתם שלא ידע...
הטייגר המלכותי משקיף לים התיכוןמחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
543 של הטייס פייגנבאום מקו 25מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
חצי מ-543מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
טייגר, 543 מאחוריךמחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
517 של הגולש ה"רדום" שי מילשטיין מקו 18מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
517517 של הגולש ה"רדום" שי מילשטיין מקו 18
צודק, טעות שלי!517
ה-517 שייכת לענתבי מקו 18 ולא למילשטיין ה-519 שייכת למילשטיין נא לתקן הגולש הרדום זה ענתבי כתבה מה-8/8/09
לסיום - חדשה משמחת מדןמחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
שאלות המשך בקשר לבשורה המשמחתלסיום - חדשה משמחת מדן
בימים אלו, מתחילים להתקין (שוב) מערכת כריזת תחנות באוטובוסים. כולי תקווה שהפעם מדובר במערכת שלמה ולא פיילוט נוסף. בינתיים קיבלתי דיווח מחברנו איל רכניץ על נסיעה באוטובוס בו המערכת כבר עובדת (ואפילו בלי תקלות!). בנוסף, נסעתי בעצמי באוטובוס של אגד תעבורה בנתניה, בה פועלת מערכת כריזת תחנות. באוטובוס מותקנים גם שני מסכי LCD (מאחורי הנהג ולפני הדלת האחורית), שם מוצגת רשימת תחנות הקו, התחנה הבאה, המרחקים לתחנות וקצב התקדמות האוטובוס. עם העצירה בתחנה, מופיע על המסך שם התחנה באנגלית, לטעמי - לא מספיק! בין לבין, אגב, מופיעות גם פרסומות ומבזקי חדשות של YNET. בהמשך השבוע תמונות נוספות, עד אז שבוע טוב!
לא רק באנדלית גם עברית ויש גם מצלמות באוטובוסלסיום - חדשה משמחת מדן
בימים אלו, מתחילים להתקין (שוב) מערכת כריזת תחנות באוטובוסים. כולי תקווה שהפעם מדובר במערכת שלמה ולא פיילוט נוסף. בינתיים קיבלתי דיווח מחברנו איל רכניץ על נסיעה באוטובוס בו המערכת כבר עובדת (ואפילו בלי תקלות!). בנוסף, נסעתי בעצמי באוטובוס של אגד תעבורה בנתניה, בה פועלת מערכת כריזת תחנות. באוטובוס מותקנים גם שני מסכי LCD (מאחורי הנהג ולפני הדלת האחורית), שם מוצגת רשימת תחנות הקו, התחנה הבאה, המרחקים לתחנות וקצב התקדמות האוטובוס. עם העצירה בתחנה, מופיע על המסך שם התחנה באנגלית, לטעמי - לא מספיק! בין לבין, אגב, מופיעות גם פרסומות ומבזקי חדשות של YNET. בהמשך השבוע תמונות נוספות, עד אז שבוע טוב!
יפה..משלמים לאט לאט פערים..לסיום - חדשה משמחת מדן
בימים אלו, מתחילים להתקין (שוב) מערכת כריזת תחנות באוטובוסים. כולי תקווה שהפעם מדובר במערכת שלמה ולא פיילוט נוסף. בינתיים קיבלתי דיווח מחברנו איל רכניץ על נסיעה באוטובוס בו המערכת כבר עובדת (ואפילו בלי תקלות!). בנוסף, נסעתי בעצמי באוטובוס של אגד תעבורה בנתניה, בה פועלת מערכת כריזת תחנות. באוטובוס מותקנים גם שני מסכי LCD (מאחורי הנהג ולפני הדלת האחורית), שם מוצגת רשימת תחנות הקו, התחנה הבאה, המרחקים לתחנות וקצב התקדמות האוטובוס. עם העצירה בתחנה, מופיע על המסך שם התחנה באנגלית, לטעמי - לא מספיק! בין לבין, אגב, מופיעות גם פרסומות ומבזקי חדשות של YNET. בהמשך השבוע תמונות נוספות, עד אז שבוע טוב!
לסיום - חדשה משמחת מדן
בימים אלו, מתחילים להתקין (שוב) מערכת כריזת תחנות באוטובוסים. כולי תקווה שהפעם מדובר במערכת שלמה ולא פיילוט נוסף. בינתיים קיבלתי דיווח מחברנו איל רכניץ על נסיעה באוטובוס בו המערכת כבר עובדת (ואפילו בלי תקלות!). בנוסף, נסעתי בעצמי באוטובוס של אגד תעבורה בנתניה, בה פועלת מערכת כריזת תחנות. באוטובוס מותקנים גם שני מסכי LCD (מאחורי הנהג ולפני הדלת האחורית), שם מוצגת רשימת תחנות הקו, התחנה הבאה, המרחקים לתחנות וקצב התקדמות האוטובוס. עם העצירה בתחנה, מופיע על המסך שם התחנה באנגלית, לטעמי - לא מספיק! בין לבין, אגב, מופיעות גם פרסומות ומבזקי חדשות של YNET. בהמשך השבוע תמונות נוספות, עד אז שבוע טוב!
לצערי אינני יודע... ברגע שאדע, אדווח!חדשה משמחת מאוד!
האם יש קווים שבהם המערכת עובדת כבר? הייתי מת לנסוע ולחוות אותה
אחלה!לצערי אינני יודע... ברגע שאדע, אדווח!
אני לא מבין מה אנשים מתלהבים מהאוטובוסיםמחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
אני באופן אישי אוהב הרבה יותר אוטובוסיםאני לא מבין מה אנשים מתלהבים מהאוטובוסים
העירוניים.. בכל פעם שאני רואה עירוני מתקרב לתחנה בא לי למות. אין כמו נסיעה באוטובוס בין עירוני. הלוואי ואגד ימשיכו לשרת את תושבי חיפה כדי שלא נצטרך לראות את המכונות העירוניות. גם ככה הנהגים לא יודעים להפעיל את הרמפה לנכים.. אז כל המטרה של העירוני נמוך רצפה.. נעלמת.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.