מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות

מצב
הנושא נעול.
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
לא חדש, אבל מטופח! 7426 של שלמה סתווי
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
החזית הקדמית של 7426
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
7426 מקדימה, צד הדלתות
דרך מצויינת למצוא הבדל בין שני דורות המרכבים ל-NL.
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
7426 מאחור
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
7426 מבפנים - מבט לאחור
שימו לב למושבים הייחודיים לסדרה זו של מרכבים.
 

S a m B o o k i

New member
זהים לאלו של האמבסאדור וגם לסדרה מסויימת של
B7L של קווים.
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
7426 - מבט פנימי קדימה
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
כמה תמונות מהבוקר ממסוף מרינה בבת-ים: אורח
זקן במיוחד מגיע למסוף.
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
38-432 היווניה מתוצרת האחים סרקאקיס ביוון
האוטובוס האהוב עליי במוזיאון אגד!
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
אפילו סופרבוס כבר מגיעים למסוף מרינה
ע"ש בית המלון מרינה שכבר שנים לא קיים...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה