מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות

מצב
הנושא נעול.
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
הטייגר המלכותי משקיף לים התיכון
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
543 של הטייס פייגנבאום מקו 25
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
חצי מ-543
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
טייגר, 543 מאחוריך
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
517 של הגולש ה"רדום" שי מילשטיין מקו 18
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
לסיום - חדשה משמחת מדן
בימים אלו, מתחילים להתקין (שוב) מערכת כריזת תחנות באוטובוסים. כולי תקווה שהפעם מדובר במערכת שלמה ולא פיילוט נוסף. בינתיים קיבלתי דיווח מחברנו איל רכניץ על נסיעה באוטובוס בו המערכת כבר עובדת (ואפילו בלי תקלות!). בנוסף, נסעתי בעצמי באוטובוס של אגד תעבורה בנתניה, בה פועלת מערכת כריזת תחנות. באוטובוס מותקנים גם שני מסכי LCD (מאחורי הנהג ולפני הדלת האחורית), שם מוצגת רשימת תחנות הקו, התחנה הבאה, המרחקים לתחנות וקצב התקדמות האוטובוס. עם העצירה בתחנה, מופיע על המסך שם התחנה באנגלית, לטעמי - לא מספיק! בין לבין, אגב, מופיעות גם פרסומות ומבזקי חדשות של YNET. בהמשך השבוע תמונות נוספות, עד אז שבוע טוב!
 

אורי404

New member
לסיום - חדשה משמחת מדן
בימים אלו, מתחילים להתקין (שוב) מערכת כריזת תחנות באוטובוסים. כולי תקווה שהפעם מדובר במערכת שלמה ולא פיילוט נוסף. בינתיים קיבלתי דיווח מחברנו איל רכניץ על נסיעה באוטובוס בו המערכת כבר עובדת (ואפילו בלי תקלות!). בנוסף, נסעתי בעצמי באוטובוס של אגד תעבורה בנתניה, בה פועלת מערכת כריזת תחנות. באוטובוס מותקנים גם שני מסכי LCD (מאחורי הנהג ולפני הדלת האחורית), שם מוצגת רשימת תחנות הקו, התחנה הבאה, המרחקים לתחנות וקצב התקדמות האוטובוס. עם העצירה בתחנה, מופיע על המסך שם התחנה באנגלית, לטעמי - לא מספיק! בין לבין, אגב, מופיעות גם פרסומות ומבזקי חדשות של YNET. בהמשך השבוע תמונות נוספות, עד אז שבוע טוב!
שאלות המשך בקשר לבשורה המשמחת
ראשית נקווה, שמערכת הכריזה תהיה בכל שירות האוטובוסים. אני עוד מקווה למידע בתחנות האוטובוסים על מסלול קווי אוטובוסים ושעות יציאה. לצד זה מפת קווים אזורית, שיוכלו להשכיל אילו קווים, יכולים להזין קו אוטובוס אחר. לצד זה שימוש מושכל במערכות GPS, שנמצא בחלק מחברות האוטובוסים; האידיאל הוא, שגם ציבור הלקוחות יהנה ויידע היכן נמצא האוטובוס, אליו הוא ממתין, בכדי להעריך את זמני ההגעה. ליתר דיוק, שבמודיעין יידעו היכן האטובוס נמצא והאם הוא אמור לאחר לתחנת הביניים או להגיע בזמן. וגם
לאנדי על התמונות.
 

olli3

New member
מנהל
לסיום - חדשה משמחת מדן
בימים אלו, מתחילים להתקין (שוב) מערכת כריזת תחנות באוטובוסים. כולי תקווה שהפעם מדובר במערכת שלמה ולא פיילוט נוסף. בינתיים קיבלתי דיווח מחברנו איל רכניץ על נסיעה באוטובוס בו המערכת כבר עובדת (ואפילו בלי תקלות!). בנוסף, נסעתי בעצמי באוטובוס של אגד תעבורה בנתניה, בה פועלת מערכת כריזת תחנות. באוטובוס מותקנים גם שני מסכי LCD (מאחורי הנהג ולפני הדלת האחורית), שם מוצגת רשימת תחנות הקו, התחנה הבאה, המרחקים לתחנות וקצב התקדמות האוטובוס. עם העצירה בתחנה, מופיע על המסך שם התחנה באנגלית, לטעמי - לא מספיק! בין לבין, אגב, מופיעות גם פרסומות ומבזקי חדשות של YNET. בהמשך השבוע תמונות נוספות, עד אז שבוע טוב!
לא רק באנדלית גם עברית ויש גם מצלמות באוטובוס
יש מדבקות שאומרות שזה למען בטיחות הנוסעים.
 

Rubim88

New member
לסיום - חדשה משמחת מדן
בימים אלו, מתחילים להתקין (שוב) מערכת כריזת תחנות באוטובוסים. כולי תקווה שהפעם מדובר במערכת שלמה ולא פיילוט נוסף. בינתיים קיבלתי דיווח מחברנו איל רכניץ על נסיעה באוטובוס בו המערכת כבר עובדת (ואפילו בלי תקלות!). בנוסף, נסעתי בעצמי באוטובוס של אגד תעבורה בנתניה, בה פועלת מערכת כריזת תחנות. באוטובוס מותקנים גם שני מסכי LCD (מאחורי הנהג ולפני הדלת האחורית), שם מוצגת רשימת תחנות הקו, התחנה הבאה, המרחקים לתחנות וקצב התקדמות האוטובוס. עם העצירה בתחנה, מופיע על המסך שם התחנה באנגלית, לטעמי - לא מספיק! בין לבין, אגב, מופיעות גם פרסומות ומבזקי חדשות של YNET. בהמשך השבוע תמונות נוספות, עד אז שבוע טוב!
יפה..משלמים לאט לאט פערים..
ואיך אפשר בלי פרסומות..
 

Master18

New member
לסיום - חדשה משמחת מדן
בימים אלו, מתחילים להתקין (שוב) מערכת כריזת תחנות באוטובוסים. כולי תקווה שהפעם מדובר במערכת שלמה ולא פיילוט נוסף. בינתיים קיבלתי דיווח מחברנו איל רכניץ על נסיעה באוטובוס בו המערכת כבר עובדת (ואפילו בלי תקלות!). בנוסף, נסעתי בעצמי באוטובוס של אגד תעבורה בנתניה, בה פועלת מערכת כריזת תחנות. באוטובוס מותקנים גם שני מסכי LCD (מאחורי הנהג ולפני הדלת האחורית), שם מוצגת רשימת תחנות הקו, התחנה הבאה, המרחקים לתחנות וקצב התקדמות האוטובוס. עם העצירה בתחנה, מופיע על המסך שם התחנה באנגלית, לטעמי - לא מספיק! בין לבין, אגב, מופיעות גם פרסומות ומבזקי חדשות של YNET. בהמשך השבוע תמונות נוספות, עד אז שבוע טוב!
חדשה משמחת מאוד!

האם יש קווים שבהם המערכת עובדת כבר? הייתי מת לנסוע ולחוות אותה
 

Raith

New member
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
אני לא מבין מה אנשים מתלהבים מהאוטובוסים
העירוניים.. בכל פעם שאני רואה עירוני מתקרב לתחנה בא לי למות. אין כמו נסיעה באוטובוס בין עירוני. הלוואי ואגד ימשיכו לשרת את תושבי חיפה כדי שלא נצטרך לראות את המכונות העירוניות. גם ככה הנהגים לא יודעים להפעיל את הרמפה לנכים.. אז כל המטרה של העירוני נמוך רצפה.. נעלמת.
 
אני לא מבין מה אנשים מתלהבים מהאוטובוסים
העירוניים.. בכל פעם שאני רואה עירוני מתקרב לתחנה בא לי למות. אין כמו נסיעה באוטובוס בין עירוני. הלוואי ואגד ימשיכו לשרת את תושבי חיפה כדי שלא נצטרך לראות את המכונות העירוניות. גם ככה הנהגים לא יודעים להפעיל את הרמפה לנכים.. אז כל המטרה של העירוני נמוך רצפה.. נעלמת.
אני באופן אישי אוהב הרבה יותר אוטובוסים
עירוניים. הם יכולים להיות זריזים וקלילים הרבה יותר מאוטובוס בינעירוני כבד. הם מוארים יותר ובאופן כללי, פשוט מעניינים יותר. נסיעה באוטובוס בינעירוני בקו עירוני היא בד"כ סיוט. לעומת זאת, נסיעה באוטובוס עירוני בקו פרברי כדוגמת 202 חיפה - פרדס חנה יכולה להיות תענוג. אחת הנסיעות שהכי נהניתי בהן בחיי הייתה נסיעה שכזו מפרדס חנה לחוף הכרמל. ישנם רבים שאוהבים אך ורק אוטובוסים עירוניים משום שצורותיהם עדינות יותר, מאשר המפלצים התיירותיים שדומים לפעמים למפרדעים יותר מאשר לכלי רכב. הגדילו לעשות אפילו באנגלית, כשנתנו שם שונה לאוטובוסים עירוניים - Bus ולביינעירוניים - Coach. ישנם, לדעתי, הרבה יותר Bus enthusiasts מאשר Coach enthusiasts.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה