מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
תודה. אני שואל בגלל סבסוד הרכישה שהן מקבלות..
הסכם הסבסוד קיים רק עם אגד ודן והסכום משתנה כל שנה.. הנה הנתונים מה10 שנים האחרונות: שנה תקציב אחוז ניצול 1999 338 90 2000 360 75 2001 303 87 2002 275 103 2003 250 103 2004 240 168 2005 342 99 2006 324 90 2007 321 104 2008 401 82 2009 331 42 לפי הכמויות שרשמת..נראה שזה לא סבסוד אלא השתתפות מלאה, וכנראה גם חלפים ודברים אחרים..
אתה בטוח שהסכם סבסוד הוא רק עם שתי החברות
הנ"ל ללא חברות ותיקות בנצרת וחברות חדשות אחרות?
 

Rubim88

New member
אתה בטוח שהסכם סבסוד הוא רק עם שתי החברות
הנ"ל ללא חברות ותיקות בנצרת וחברות חדשות אחרות?
ללא החברות החדשות..
2 החברות בנצרת ותיקות? אם כן אז גם להן.. מתוך פירוט תקציב מש' התחבורה ב2008 "סובסידיה לרכישת אוטובוסים הסובסידיה לרכישת אוטובוסים מסתכמת ב 401- מיליון ש"ח. בהתאם להסכמים הקיימים בין הממשלה לבין מפעילי התחבורה הציבורית הוותיקים (ובראשם "אגד" ו"דן"), מממנת הממשלה את עלות חידוש צי האוטובוסים המופעלים בתחבורה הציבורית בהתאם להיקפים מוסכמים מראש. יצוין כי מפעילי התחבורה הציבורית החדשים, אשר זכו במכרזי משרד התחבורה להפעלת השירות, אינם מסובסדים במימון רכישת אוטובוסים."
 

אורי404

New member
ללא החברות החדשות..
2 החברות בנצרת ותיקות? אם כן אז גם להן.. מתוך פירוט תקציב מש' התחבורה ב2008 "סובסידיה לרכישת אוטובוסים הסובסידיה לרכישת אוטובוסים מסתכמת ב 401- מיליון ש"ח. בהתאם להסכמים הקיימים בין הממשלה לבין מפעילי התחבורה הציבורית הוותיקים (ובראשם "אגד" ו"דן"), מממנת הממשלה את עלות חידוש צי האוטובוסים המופעלים בתחבורה הציבורית בהתאם להיקפים מוסכמים מראש. יצוין כי מפעילי התחבורה הציבורית החדשים, אשר זכו במכרזי משרד התחבורה להפעלת השירות, אינם מסובסדים במימון רכישת אוטובוסים."
אם אתה אומר, השאלה היא האם בפועל אין
אגורה של סיוע ממשלתי או באמצעות דרכים אחרות יש בסופו של דבר השתתפות בסבסוד. במידה ואין כל סיוע, אז נראה שזה מסביר מדוע בחלק מחברות האוטובוסים יש אוטובוסים ישנים ולא חדשים.
 

אורי404

New member
זה משתנה כל שנה, למרות שכדאי לציין שבשנתיים-
שלוש שנים האחרונות הקצב הואץ. בדן ידוע לי על כ-60-70 מכונות חדשות השנה. גם באגד מגיעים עשרות אוטובוסים חדשים מדי שנה.
אנדי כיצד אתה סופר את זה?
אני חושב, שזה מורכב (או שאני מסבך את העניינים). כך נרכשים אוטובוסים, שלעתים השלדות ממתינות להרכבה ועד שהם מורכבים, חולפת לה שנת דגם או שנה לועזית. ב"דן" למשל נכנסו בינעירוניים חדשים לצדם עירוניים רגילים ואולי גם מפרקיות. אני לא יודע אם הדבר הבא כלול או, אך גם מידיבוסים (אלא אם נדחתה הרכישה). ב"אגד" נכנסים אוטובוסים עירוניים רגילים ומפרקיים רבים וכן אוטובוסים בינעירוניים רבים.
 

sl 3977

New member
אנדי כיצד אתה סופר את זה?
אני חושב, שזה מורכב (או שאני מסבך את העניינים). כך נרכשים אוטובוסים, שלעתים השלדות ממתינות להרכבה ועד שהם מורכבים, חולפת לה שנת דגם או שנה לועזית. ב"דן" למשל נכנסו בינעירוניים חדשים לצדם עירוניים רגילים ואולי גם מפרקיות. אני לא יודע אם הדבר הבא כלול או, אך גם מידיבוסים (אלא אם נדחתה הרכישה). ב"אגד" נכנסים אוטובוסים עירוניים רגילים ומפרקיים רבים וכן אוטובוסים בינעירוניים רבים.
ועובד
תתחדש על הבובונירה הפנינה החדשה שלך
 
אנדי כיצד אתה סופר את זה?
אני חושב, שזה מורכב (או שאני מסבך את העניינים). כך נרכשים אוטובוסים, שלעתים השלדות ממתינות להרכבה ועד שהם מורכבים, חולפת לה שנת דגם או שנה לועזית. ב"דן" למשל נכנסו בינעירוניים חדשים לצדם עירוניים רגילים ואולי גם מפרקיות. אני לא יודע אם הדבר הבא כלול או, אך גם מידיבוסים (אלא אם נדחתה הרכישה). ב"אגד" נכנסים אוטובוסים עירוניים רגילים ומפרקיים רבים וכן אוטובוסים בינעירוניים רבים.
כל כלי הרכב נחשבים בספירה.
 

הרדוף3

New member
אני לא מבין מה אנשים מתלהבים מהאוטובוסים
העירוניים.. בכל פעם שאני רואה עירוני מתקרב לתחנה בא לי למות. אין כמו נסיעה באוטובוס בין עירוני. הלוואי ואגד ימשיכו לשרת את תושבי חיפה כדי שלא נצטרך לראות את המכונות העירוניות. גם ככה הנהגים לא יודעים להפעיל את הרמפה לנכים.. אז כל המטרה של העירוני נמוך רצפה.. נעלמת.
גם אני שונא את האוטובוסים העירוניים
אני נוסע רק באוטובוסים בינעירוניים או הולך ברגל או נוסע עם הפרייבט, אבל בשום פנים ואופן לא עם אוטובוסים עירוניים שאינם נוחים כלל לנסיעה והנסיעה בהם היא סיוט, ביחוד למי שרגיל לנסוע עם הפרייבט ועם אוטובוסים בינעירוניים.
 

amirv

New member
אני לא מבין מה אנשים מתלהבים מהאוטובוסים
העירוניים.. בכל פעם שאני רואה עירוני מתקרב לתחנה בא לי למות. אין כמו נסיעה באוטובוס בין עירוני. הלוואי ואגד ימשיכו לשרת את תושבי חיפה כדי שלא נצטרך לראות את המכונות העירוניות. גם ככה הנהגים לא יודעים להפעיל את הרמפה לנכים.. אז כל המטרה של העירוני נמוך רצפה.. נעלמת.
זה לא רק לנכים
הרמפה הידנית לנכים היא באמת תקלה, אני מקווה שברכבים חדשים יותר היא תהיה חשמלית. אבל מהרכבים נמוכי הרצפה נהנים גם נשים עם עגלות ילדים, קשישים, בעלי מוגבלות שאינם נכים בכסאות גלגלים וגם כל מי שנמצא על האוטובוס בזכות זה שהעליה והירידה יותר מהירה ויותר בטיחותית.
 

הרדוף3

New member
זה לא רק לנכים
הרמפה הידנית לנכים היא באמת תקלה, אני מקווה שברכבים חדשים יותר היא תהיה חשמלית. אבל מהרכבים נמוכי הרצפה נהנים גם נשים עם עגלות ילדים, קשישים, בעלי מוגבלות שאינם נכים בכסאות גלגלים וגם כל מי שנמצא על האוטובוס בזכות זה שהעליה והירידה יותר מהירה ויותר בטיחותית.
אבל מי שנוסע מתל אביב לנהריה, לא צריך להענש
ולקבל אוטובוס עירוני, בגלל שוועד עובדי הרכבת או הנהלת הרכבת בכבודה ובעצמה החליטו להשבית את תנועת הרכבות, ובאגד לא מוכנים להפעיל אוטובוסים ישירים מתל אביב או מנהריה לנקודה שממנה יש אוטובוסים לנהריה או לתל אביב.
 

אוהד11

New member
אבל מי שנוסע מתל אביב לנהריה, לא צריך להענש
ולקבל אוטובוס עירוני, בגלל שוועד עובדי הרכבת או הנהלת הרכבת בכבודה ובעצמה החליטו להשבית את תנועת הרכבות, ובאגד לא מוכנים להפעיל אוטובוסים ישירים מתל אביב או מנהריה לנקודה שממנה יש אוטובוסים לנהריה או לתל אביב.
די, קרה פעם מקרה עם ועד עבודי הרכבת ואתה טוחן
את הענין חודשים מבלי להרפות ומבלי לגוון. הגיע הזמן לחדש ולעזוב את שאול עוקיש. הבנו, הוא אבי אבות הטומאה ובעטיו נחתו כל הצרות על ארצנו הקטנה, אבל מספיק עם זה. מצא אובייקט חדש
 

הרדוף3

New member
די, קרה פעם מקרה עם ועד עבודי הרכבת ואתה טוחן
את הענין חודשים מבלי להרפות ומבלי לגוון. הגיע הזמן לחדש ולעזוב את שאול עוקיש. הבנו, הוא אבי אבות הטומאה ובעטיו נחתו כל הצרות על ארצנו הקטנה, אבל מספיק עם זה. מצא אובייקט חדש
אף אחד לא מבטיח שבמקרה ותושבת תנועת הרכבות...
לנהריה או ממנה, יהיה תחבורה חלופית בינעירונית לנוסעים מנהריה לת"א או מתל אביב לנהריה. וזוהי הסיבה שאני מעלה את זה בפורום ובהמשך לתגובה של מישהו שטען כמוני שהנסיעה באוטובוסים העירוניים אינה נוחה. לגבי נסיעה מנהריה לירושלים או מירושלים לנהריה יש כיום דבר חדש, קו 960 מהמתמ"ז לירושלים וממנה. אני מאוד מקווה שבאגד לא יחליטו לבטל את הקו בגלל מיעוט נוסעים.
 

אוהד11

New member
אף אחד לא מבטיח שבמקרה ותושבת תנועת הרכבות...
לנהריה או ממנה, יהיה תחבורה חלופית בינעירונית לנוסעים מנהריה לת"א או מתל אביב לנהריה. וזוהי הסיבה שאני מעלה את זה בפורום ובהמשך לתגובה של מישהו שטען כמוני שהנסיעה באוטובוסים העירוניים אינה נוחה. לגבי נסיעה מנהריה לירושלים או מירושלים לנהריה יש כיום דבר חדש, קו 960 מהמתמ"ז לירושלים וממנה. אני מאוד מקווה שבאגד לא יחליטו לבטל את הקו בגלל מיעוט נוסעים.
ומה יקרה אם תושבת תנועת הרכבות מאשדוד או
אשקלון ? ומה קורה כאשר משביתים את תנועת הרכבות מב"ש וקרית גת ? האם אגד תעבורה או מטרופולין נערכות בהתאם ? ומה קורה עם קטעים אחרים של הרכבת שצפויים או לא צפויים להשבתות ? למה רק נהריה ?
 
ומה יקרה אם תושבת תנועת הרכבות מאשדוד או
אשקלון ? ומה קורה כאשר משביתים את תנועת הרכבות מב"ש וקרית גת ? האם אגד תעבורה או מטרופולין נערכות בהתאם ? ומה קורה עם קטעים אחרים של הרכבת שצפויים או לא צפויים להשבתות ? למה רק נהריה ?
אוהד, תעשה טובה...
אל תעודד אותו! זה מקרה אבוד, חסר תקוה.
 

הרדוף3

New member
ומה יקרה אם תושבת תנועת הרכבות מאשדוד או
אשקלון ? ומה קורה כאשר משביתים את תנועת הרכבות מב"ש וקרית גת ? האם אגד תעבורה או מטרופולין נערכות בהתאם ? ומה קורה עם קטעים אחרים של הרכבת שצפויים או לא צפויים להשבתות ? למה רק נהריה ?
בגלל שבנסיעה מתל אביב לנהריה, הנוסעים נאלצים
בגלל הסידור התחבורתי המטופש בחיפה (מתמ"ז מתח"כ) להיטלטל בשלושה אוטובוסים כאשר האוטובוס השני הוא אוטובוס עירוני שאינו נוח לנסיעה. באגד מסרבים להפעיל אוטובוסים ישירים מת"א למתמ"ז או ההפך במקרה ומושבתת תנועת הרכבות. דבר זה לא קיים בשאר הקווים בארץ. מאשקלון, אשדוד, באר שבע, רחובות וכו... קיימים אוטובוסים ישירים עד ת"א או ממנה ואין צורך להיטלטל בשלושה אוטובוסים. זוהי הסיבה שאני מדגיש את נהריה ולא מקומות אחרים.
 

חריש

New member
די, קרה פעם מקרה עם ועד עבודי הרכבת ואתה טוחן
את הענין חודשים מבלי להרפות ומבלי לגוון. הגיע הזמן לחדש ולעזוב את שאול עוקיש. הבנו, הוא אבי אבות הטומאה ובעטיו נחתו כל הצרות על ארצנו הקטנה, אבל מספיק עם זה. מצא אובייקט חדש
אפשר להציע פשרה?
ברוח הנוסטלגיה, אני מציע שבמקרים בהם הרכבת מושבתת מסיבה כלשהי, יחודש שירות סירות שהיה נהוג בין חיפה ונהריה בזמן מלחמת העצמאות, עת נהריה והגליל המערבי היו מנותקים משאר הארץ. כל סירה תצוייד במושבים בין-עירוניים-מאוד ובוילונות, לרווחת הנוסעים! אם יכולנו לאויב הערבי, נוכל גם לאוטובוס העירוני!
 

אורי404

New member
אפשר להציע פשרה?
ברוח הנוסטלגיה, אני מציע שבמקרים בהם הרכבת מושבתת מסיבה כלשהי, יחודש שירות סירות שהיה נהוג בין חיפה ונהריה בזמן מלחמת העצמאות, עת נהריה והגליל המערבי היו מנותקים משאר הארץ. כל סירה תצוייד במושבים בין-עירוניים-מאוד ובוילונות, לרווחת הנוסעים! אם יכולנו לאויב הערבי, נוכל גם לאוטובוס העירוני!
אול שאולי יאריכו את שירות החמורים בנהריה
לעבר דרום חיפה, כמסלול משולב של שלושה קווי אוטובוסים שונים: קו 103 מדרום חיפה לצפון העיר, המשך קו 271 לתחנה המרכזית של נהריה וכבונוס המשך קו פנימי
 

אוהד11

New member
אול שאולי יאריכו את שירות החמורים בנהריה
לעבר דרום חיפה, כמסלול משולב של שלושה קווי אוטובוסים שונים: קו 103 מדרום חיפה לצפון העיר, המשך קו 271 לתחנה המרכזית של נהריה וכבונוס המשך קו פנימי
אבל יש בעיה קטנה, חברת נתיב אקספרס, שכידוע
פועלת בנהריה העיר על פי זכיון של משרד התחבורה, מפעילה בקווים העירוניים אוטובוסים עירוניים שנרכשו מעודפי חברת אגד, שאינה נמנית על יקיריו של הרדוף. מה עושים תושבי נהריה המסכנים, שנאלצים לעלות על אוטובוסים עירוניים שנואי נפשו של הרדוף ? הרי נתיב אקספרס כמעט לא הכניסה אוטובוסים חדשים לשרות בנהריה, והישנים הם דבר איום ונורא, החלונות הגדולים גורמים לכוויות ואין עליהם וילונות. בקיצור, כוחות האופל של אגד + נתיב אקספרס + רכבת ישראל בראשותו של יו"ר הועד שאול עוקיש, שהוא עצמו אבי אבות הטומאה, חברו ועשו יד אחת נגד תושבי נהריה. אם לא די למסכנים שהם חיים בצל הטילים של חיזב אללה, נגזר עליהם להיות מרמס לכוחות האופל של התח"צ בישראל
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
תודה אנדי, אחלה תמונות!
 

shuky1

New member
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
אינשאללה, בקרוב טאסות מבריקות.
 

amit1270

New member
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
תודה רבה על התמונות, אנדי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה