מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
אני באופן אישי אוהב הרבה יותר אוטובוסים
עירוניים. הם יכולים להיות זריזים וקלילים הרבה יותר מאוטובוס בינעירוני כבד. הם מוארים יותר ובאופן כללי, פשוט מעניינים יותר. נסיעה באוטובוס בינעירוני בקו עירוני היא בד"כ סיוט. לעומת זאת, נסיעה באוטובוס עירוני בקו פרברי כדוגמת 202 חיפה - פרדס חנה יכולה להיות תענוג. אחת הנסיעות שהכי נהניתי בהן בחיי הייתה נסיעה שכזו מפרדס חנה לחוף הכרמל. ישנם רבים שאוהבים אך ורק אוטובוסים עירוניים משום שצורותיהם עדינות יותר, מאשר המפלצים התיירותיים שדומים לפעמים למפרדעים יותר מאשר לכלי רכב. הגדילו לעשות אפילו באנגלית, כשנתנו שם שונה לאוטובוסים עירוניים - Bus ולביינעירוניים - Coach. ישנם, לדעתי, הרבה יותר Bus enthusiasts מאשר Coach enthusiasts.
אנדי לדעתי הסיבה ברורה בקשר לכמות
האידיאל לדעתי הוא, שבתחבורה פרברית (למשל ראשון לציון לתל אביב או אזור נתניה לתל אביב) השירות יהיה בעיקר על פני רכבות קלות ורכבות "כבדות". כך שגם ככל שהמרחקים גדלים, העדיפות היא להשתמש ברכבת יעילה.
 
אנדי לדעתי הסיבה ברורה בקשר לכמות
האידיאל לדעתי הוא, שבתחבורה פרברית (למשל ראשון לציון לתל אביב או אזור נתניה לתל אביב) השירות יהיה בעיקר על פני רכבות קלות ורכבות "כבדות". כך שגם ככל שהמרחקים גדלים, העדיפות היא להשתמש ברכבת יעילה.
אין קשר בין היעילות התפעולים בשירות לבין הטעם
האישי, שעליו עלתה כאן השאלה בשרשור.
 

אורי404

New member
אין קשר בין היעילות התפעולים בשירות לבין הטעם
האישי, שעליו עלתה כאן השאלה בשרשור.
אנדי הכוונה לא הייתה לטעם, אלא לסיבות:
כתבת, שיש יותר אוטובוסים עירוניים ברחבי אירופה, מאשר בינעירוניים ואני כתבתי את אחת הסיבות. במחשבה נוספת יש סיבה נוספת: באירופה יש אוטובוסים פרבריים בין העירוניים לבינעירוניים/תיירותיים.
 
אנדי הכוונה לא הייתה לטעם, אלא לסיבות:
כתבת, שיש יותר אוטובוסים עירוניים ברחבי אירופה, מאשר בינעירוניים ואני כתבתי את אחת הסיבות. במחשבה נוספת יש סיבה נוספת: באירופה יש אוטובוסים פרבריים בין העירוניים לבינעירוניים/תיירותיים.
לא כתבתי שיש יותר אוטובוסים עירוניים.
כתבתי שיש יותר חובבי אוטובוסים עירוניים מתיירותיים. אינני מכיר את המספרים, אבל ברור שבקווי שירות יש יותר אוטובוסים עירוניים.
 

אורי404

New member
לא כתבתי שיש יותר אוטובוסים עירוניים.
כתבתי שיש יותר חובבי אוטובוסים עירוניים מתיירותיים. אינני מכיר את המספרים, אבל ברור שבקווי שירות יש יותר אוטובוסים עירוניים.
כעת הבנתי. חשבתי שהכוונה הייתה לכמות
ואם כך טעות שלי למעלה יותר.
 

Raith

New member
אני באופן אישי אוהב הרבה יותר אוטובוסים
עירוניים. הם יכולים להיות זריזים וקלילים הרבה יותר מאוטובוס בינעירוני כבד. הם מוארים יותר ובאופן כללי, פשוט מעניינים יותר. נסיעה באוטובוס בינעירוני בקו עירוני היא בד"כ סיוט. לעומת זאת, נסיעה באוטובוס עירוני בקו פרברי כדוגמת 202 חיפה - פרדס חנה יכולה להיות תענוג. אחת הנסיעות שהכי נהניתי בהן בחיי הייתה נסיעה שכזו מפרדס חנה לחוף הכרמל. ישנם רבים שאוהבים אך ורק אוטובוסים עירוניים משום שצורותיהם עדינות יותר, מאשר המפלצים התיירותיים שדומים לפעמים למפרדעים יותר מאשר לכלי רכב. הגדילו לעשות אפילו באנגלית, כשנתנו שם שונה לאוטובוסים עירוניים - Bus ולביינעירוניים - Coach. ישנם, לדעתי, הרבה יותר Bus enthusiasts מאשר Coach enthusiasts.
איזה זריזים וקלים?
העירוניים לא סוחבים!! המושבים לא נוחים, המזגן לא מקרר, אין לך איפה להחזיק שהאוטובוס עמוס. תעשה את קו 62 ק. אתא - חיפה עם עירוני או עם בין עירוני ונראה מתי תגיע...
 
איזה זריזים וקלים?
העירוניים לא סוחבים!! המושבים לא נוחים, המזגן לא מקרר, אין לך איפה להחזיק שהאוטובוס עמוס. תעשה את קו 62 ק. אתא - חיפה עם עירוני או עם בין עירוני ונראה מתי תגיע...
אוטובוס בינעירוני תמיד יהיה מגושם וכבד יותר
מבינע"ר (למעט הדגם הפרברי SU 280). בכל האוטובוסים העירוניים של חברת מ.א.ן יש גם יש איפה להחזיק בעמידה, למיטב ידיעתי כך גם במרצדסים, אולי למעט אלו שאגד משום מה הזמינה ללא רחבת עמידה. בנוגע למיזוג, ידוע שהמיזוג באגד גרוע בהרבה מזה של דן... באופן כללי בכל פעם שהגיע אוטובוס בינעירוני לקו עירוני מובהק ועשיתי את הטעות לעלות עליו, הנסיעה הייתה ארוכה יותר משמעותית. פעם אחת אפילו איחרתי לרכבת בחיפה בגלל השטות התפעולית הזו בקו 123! אינני מכיר את קו 62, אבל אני מבטיח לך שאם תיסע בקו 40 לכל אורכו בשעות השיא של אחה"צ עם אוטובוס בינעירוני (לא קורה אף פעם, מעניין למה...) תגיע לשעתיים וחצי מעתידים לבית העלמין בת-ים.
 

Raith

New member
אוטובוס בינעירוני תמיד יהיה מגושם וכבד יותר
מבינע"ר (למעט הדגם הפרברי SU 280). בכל האוטובוסים העירוניים של חברת מ.א.ן יש גם יש איפה להחזיק בעמידה, למיטב ידיעתי כך גם במרצדסים, אולי למעט אלו שאגד משום מה הזמינה ללא רחבת עמידה. בנוגע למיזוג, ידוע שהמיזוג באגד גרוע בהרבה מזה של דן... באופן כללי בכל פעם שהגיע אוטובוס בינעירוני לקו עירוני מובהק ועשיתי את הטעות לעלות עליו, הנסיעה הייתה ארוכה יותר משמעותית. פעם אחת אפילו איחרתי לרכבת בחיפה בגלל השטות התפעולית הזו בקו 123! אינני מכיר את קו 62, אבל אני מבטיח לך שאם תיסע בקו 40 לכל אורכו בשעות השיא של אחה"צ עם אוטובוס בינעירוני (לא קורה אף פעם, מעניין למה...) תגיע לשעתיים וחצי מעתידים לבית העלמין בת-ים.
אני חולק עליך מאוד.
הנסיעה באוטובוסים העירוניים היא סיוט שאין כדוגמתו. יותר מכך, שעתיים עד שהדלתות נפתחות מרגע שהנהג עוצר. מה הקטע של זה?
 
אני חולק עליך מאוד.
הנסיעה באוטובוסים העירוניים היא סיוט שאין כדוגמתו. יותר מכך, שעתיים עד שהדלתות נפתחות מרגע שהנהג עוצר. מה הקטע של זה?
מנגנון בטיחותי. הדלתות האחוריות יכול להיפתח
רק עם עצירה מוחלטת.
 
אני דווקא מדבר על הקדמיות...
שלא לדבר על האוטובוסים המפרקיים בהם הדלת האחורית נסגרת על הנוסעים
במפרקיים הדלת לא יכולה להיסגר על הנוסעים כי
יש חיישן. גם אם נדמה שהיא מתחילה להיסגר על נוסע, היא תיפתח בחזרה.
 

scooby5

Member
אני דווקא מדבר על הקדמיות...
שלא לדבר על האוטובוסים המפרקיים בהם הדלת האחורית נסגרת על הנוסעים
גם הקדמיות
לא ניתן לפתוח אף דלת עד עצירה מוחלטת. כדי להתחיל בנסיעה, יש לסגור את הדלתות האחוריות.
 

הרדוף3

New member
אוטובוס בינעירוני תמיד יהיה מגושם וכבד יותר
מבינע"ר (למעט הדגם הפרברי SU 280). בכל האוטובוסים העירוניים של חברת מ.א.ן יש גם יש איפה להחזיק בעמידה, למיטב ידיעתי כך גם במרצדסים, אולי למעט אלו שאגד משום מה הזמינה ללא רחבת עמידה. בנוגע למיזוג, ידוע שהמיזוג באגד גרוע בהרבה מזה של דן... באופן כללי בכל פעם שהגיע אוטובוס בינעירוני לקו עירוני מובהק ועשיתי את הטעות לעלות עליו, הנסיעה הייתה ארוכה יותר משמעותית. פעם אחת אפילו איחרתי לרכבת בחיפה בגלל השטות התפעולית הזו בקו 123! אינני מכיר את קו 62, אבל אני מבטיח לך שאם תיסע בקו 40 לכל אורכו בשעות השיא של אחה"צ עם אוטובוס בינעירוני (לא קורה אף פעם, מעניין למה...) תגיע לשעתיים וחצי מעתידים לבית העלמין בת-ים.
אחת הסיבות לתלונות על מיזוג האויר באוטובוסים
העירוניים היא, שבאוטובוסים העירוניים יש חלונות ענקיים שדרכם נכנסת קרינת השמש ואין שום אפשרות לסגור את התריסים או הוילונות. ורצית מאוד מאוד מאוד לדעת מדוע ולמה אף פעם בקו 40 מקרית עתידים לבית העלמין בבת ים אין אוטובוס בינעיירוני, אז יש לי תשובה. מעיון קצר באינטרנט ניתן לראות שקו 40 מופעל ע"י דן, אז איך אתה רוצה שיהיה אוטובוס בינעירוני ? כמעט כל האוטובוסים (אם לא כולם) של דן הם אוטובוסים עירוניים.
 

אוהד11

New member
אחת הסיבות לתלונות על מיזוג האויר באוטובוסים
העירוניים היא, שבאוטובוסים העירוניים יש חלונות ענקיים שדרכם נכנסת קרינת השמש ואין שום אפשרות לסגור את התריסים או הוילונות. ורצית מאוד מאוד מאוד לדעת מדוע ולמה אף פעם בקו 40 מקרית עתידים לבית העלמין בבת ים אין אוטובוס בינעיירוני, אז יש לי תשובה. מעיון קצר באינטרנט ניתן לראות שקו 40 מופעל ע"י דן, אז איך אתה רוצה שיהיה אוטובוס בינעירוני ? כמעט כל האוטובוסים (אם לא כולם) של דן הם אוטובוסים עירוניים.
דן מפעילה אוטובוסים בינעירוניים בקוים מוגדרים
אבל יש סידורי בוקר ויש אוטובוסים מחליפים, בדיוק כפי שיש אוטובוסים מחליפים בקווים שבהם פועלות מפרקיות או בקווים שבהם מופעלים מיניבוסים
 

scooby5

Member
אחת הסיבות לתלונות על מיזוג האויר באוטובוסים
העירוניים היא, שבאוטובוסים העירוניים יש חלונות ענקיים שדרכם נכנסת קרינת השמש ואין שום אפשרות לסגור את התריסים או הוילונות. ורצית מאוד מאוד מאוד לדעת מדוע ולמה אף פעם בקו 40 מקרית עתידים לבית העלמין בבת ים אין אוטובוס בינעיירוני, אז יש לי תשובה. מעיון קצר באינטרנט ניתן לראות שקו 40 מופעל ע"י דן, אז איך אתה רוצה שיהיה אוטובוס בינעירוני ? כמעט כל האוטובוסים (אם לא כולם) של דן הם אוטובוסים עירוניים.
על מה אתה מדבר ?
יש לדן מספיק אוטובוסים בינעירוניים. מיועדים לקווים בינעירוניים, אם כי ניתן לפעמים לראות גם אוטובוסים בינעירוניים מבצעים נסיעות עירוניות, בין השאר גם בקו 40, 20, 9, 12 ועוד.
 

הרדוף3

New member
על מה אתה מדבר ?
יש לדן מספיק אוטובוסים בינעירוניים. מיועדים לקווים בינעירוניים, אם כי ניתן לפעמים לראות גם אוטובוסים בינעירוניים מבצעים נסיעות עירוניות, בין השאר גם בקו 40, 20, 9, 12 ועוד.
רוב האוטובוסים של דן הם עירוניים !
 

הרדוף3

New member
מה טוב בכך ?
בשביל מי שצריך לנסוע נסיעה בינעירונית זה פשוט סיוט. אם אני נמצא בתל אביב (או בירושלים) ואין לי באותו רגע רכב אני פשוט הולך עד תחנת הרכבת או האוטובוס הבינעירוני הקרובה ברגל. אני לעולם לא נוסע באוטובוס עירוני.
 

mister K

New member
מה טוב בכך ?
בשביל מי שצריך לנסוע נסיעה בינעירונית זה פשוט סיוט. אם אני נמצא בתל אביב (או בירושלים) ואין לי באותו רגע רכב אני פשוט הולך עד תחנת הרכבת או האוטובוס הבינעירוני הקרובה ברגל. אני לעולם לא נוסע באוטובוס עירוני.
לך לטיפול דחוף! אתה בנאדם הזוי ביותר.
 

הרדוף3

New member
לך לטיפול דחוף! אתה בנאדם הזוי ביותר.
אני חייב לנסוע באוטובוסים עירוניים ??
יש איזה סעיף באיזשהו חוק שמחייב אדם לנסוע באוטובוסים עירוניים ? אסור לאדם להביע את דעותיו על אוטובוסים עירוניים בפורום שעוסק בתחבורה ציבורית ? אני לא רוצה, ואני לא ייסע באוטובוסים עירוניים ! בשביל זה בדיוק קיימות החלופות כמו נסיעה עם הרכב הפרטי או נסיעה דרך עפולה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה