מזל טוף!!!

suedehead

יצא לסיגור רוס בעתיד

כבר אפשר להוריד שירים מכל מיני מקומות אתר טוב של mum : http://www.noisedfisk.com/mumweb/

Melody2000

../images/Emo68.gifאמרת blonde redhead

להקה מדהימה! ובמיוחד האלבום Melody Of Certain Damaged Lemons ובו שני השירים המרגשים עד כדי דמעות..: hated because of great qualities loved despite of great faults אם את אוהבת אותם אז אולי כדי לך לשמוע.. להקה בשם The Black Heart Prossesion enjoy

WashedInBlack

I do.

I think if you put a short describe of the kind of music the band plays or what scene do they belong to or just the tinies piece of background or information about the band and its music, it would make it look much more sympathetic. Besides, the manager´s annual said NO to NAME-DROPPING.

PORCUPINE

זה בסדר מבחינתי כרגע...../images/Emo45.gif

אם היתה לי בעיה עם העניין כבר הייתי עושה משהו... שאלה ל - WashedInBlack - יש סיבה מיוחדת למה את כותבת ר-ק באנגלית?

WashedInBlack

okay.

you could find the answer if you bothered to read the message i wrote about Paleo Festival. but i´ll save it for you. i´m in switzerland and this computer doesn´t run hebrew enabled windows, so i can only read hebrew but not write.

zooey

אני מסכים איתה האמת

בכל הפורומים למוזיקה אלטרנטיבית יש תחרות מי צכיר יותרלהקות ושמרים שאף אחד לא שמע עלייהם וזה מעייף. אני חושב שעם ממליצים על להקה כדי להתחיל לשמוע אותה מספיק להמליץ על להקה אחת או שניים, להסביר עלייה קצת ולהמליץ על כמה שירים. אחרת זה מרחיק אנשים מהפורום וחבל.

suedehead

אני לא רואה

מה כל כך מעצבן. אם אתה לא מכיר להקה, והיא מעניינת אותך, תבקש- ואני בטוחה שיחריבו בשבילך... יום טוב :)

למעלה