harhanegev
New member
אין לי ממה לפחד.תתפלל שזה ישאר כך
כי "עומס תנועה" אפילו לא ראוי לשמו - זה תענוג קטן מאוד.
ממילא העיר של הנופשים היא לא העיר שלי. נכון, רשמית זו אותה עיר, אבל תכל'ס אין כמעט שום מפגש וחיכוך ביני לבינם.
אין לי ממה לפחד.תתפלל שזה ישאר כך
כי "עומס תנועה" אפילו לא ראוי לשמו - זה תענוג קטן מאוד.
לא יותר זול להשכיר רכב באילת מאשר לשנע אותו מאפשר אולי לפתח את הרעיון של רכבת חצות
ולהוסיף לרכבת כמה קרונות משא שיעמיסו עליהם מכוניות, ואז מגיעים לחלום הישראלי - יציאה לחופשה עם המכונית האישית. הבעיה תהיה כרגיל ביעד - עומס בכבישי אילת
יש בעיה פסיכולוגית בתחשיב :לא יותר זול להשכיר רכב באילת מאשר לשנע אותו מ
מהמרכז לאילת ובחזרה לחופש של מספר ימים?
ומה עם נהגי הליסינג?יש בעיה פסיכולוגית בתחשיב :
נסיעה במכונית פרטית עולה כידוע בסביבות שקל לקילומטר, אך כמעט כולם עושים תחשיבים מטומטמים של דלק בלבד, כאילו שהכסף לחלפים ותיקונים יורד מהשמיים.
הליסינג הזה אכן צרה צרורה,ומה עם נהגי הליסינג?
נסיעה לאילת היא נסיעה זולה מאודיש בעיה פסיכולוגית בתחשיב :
נסיעה במכונית פרטית עולה כידוע בסביבות שקל לקילומטר, אך כמעט כולם עושים תחשיבים מטומטמים של דלק בלבד, כאילו שהכסף לחלפים ותיקונים יורד מהשמיים.
אתה רק מאשר את קיומה של הבעיה שהזכרתי.נסיעה לאילת היא נסיעה זולה מאוד
מבחינת בלאי מנוע וצריכת דלק. נסעתי השנה באוקטובר. כל הדרך נסעתי בשיירות ארוכות על 90 קמ"ש, בקושי לחצתי על הברקס או על הגז. בדר"כ כלל אני צורך ליטר ל12 ק"מ בנסיעה לאילת (תדלקתי לפני ואחרי) זה היה בערך 15. חוץ מזה אזרח עושה 60 ק"מ ביום (ויש כאלה שעושים הרבה יותר) אז פעם בכמה שנים לעשות עוד 800 לא ישנה הרבה למצב האוטו.
לאילת בהחלט עדיף טיסה ומוניות בעיריש בעיה פסיכולוגית בתחשיב :
נסיעה במכונית פרטית עולה כידוע בסביבות שקל לקילומטר, אך כמעט כולם עושים תחשיבים מטומטמים של דלק בלבד, כאילו שהכסף לחלפים ותיקונים יורד מהשמיים.
נכון ומדויק,לאילת בהחלט עדיף טיסה ומוניות בעיר
המוניות באילת זולות מאוד כי המרחקים קצרים. ואם לוקחים טיסות בכיוונים הפוכים מהגל אפשר למצוא טיסות מוזלות. קוביז99
עוד כתבה...."מופז החליט: יוקם קו הרכבת לאילת" (ynet)
קישור
לא אם יעשו את העבודה כמו בקו לירושלים...עוד כתבה....
נו מה חדש? את הקו לב"ש כמה שנים כבר מכפילים? להגיע לאילת בקצב דומה ייקח לו מינימום 40 שנה.
עד שיקימו קו לאילת כבר ימציאו טלפוטר"מופז החליט: יוקם קו הרכבת לאילת" (ynet)
קישור
*טלפורטרעד שיקימו קו לאילת כבר ימציאו טלפוטר
שישגר אותך ממקום למקום .
אם יצא לפועל, אז לדעתי הרעיון נכון"מופז החליט: יוקם קו הרכבת לאילת" (ynet)
קישור
וזה בזמן שקווי העיירות, העמק וכרמיאל מוקפאיםאם יצא לפועל, אז לדעתי הרעיון נכון
ע"מ שמשהו יזוז בנושא פיתוח הרכבת לאילת, אכן רצוי לדעתי להתחיל מהארכת הקו המפותל המוביל לנחל צין - דרך הערבה ועד אילת. כך ניתן יהיה ליצור קישור רכבתי זמני לאילת שיאפשר לשנע סחורות ובמידת האפשר רכבות נוסעים. דווקא נדמה לי שבגלל שישנם לא מעט תיירים בקו הזה, הוא עשוי להצליח לא רע (חלקם יעדיפו את הנוחות על פני המהירות). כמו כן יהיה ניתן להשתמש ברווחים מהפעלת הקו במתכונת זו לפיתוח שלב ב'. לאחר מכן ניתן יהיה לעבור ליישור הקטע דימונה - צין ולהכפלת הקו. אינני מבין את הביקורת על כך שהרכבת תהיה איטית בתחילה. ראשית, עדיפה רכבת איטית מהעדר רכבת (טענתי זאת גם לגבי הקו לירושלים). ושנית, יעודו העיקרי של הקו הוא בכל מקרה הובלת מטענים (כי אילת היא עיר קטנה אך עם נמל חשוב), שעבורה האיטיות אינה מטרד.
זה בסדר, גם בקו לעפולה חסר השיקול המקצועיוזה בזמן שקווי העיירות, העמק וכרמיאל מוקפאים
סדר עדיפויות ביזארי במקרה הטוב. למרות שאני ממש לא מאמין שיש פה משהו מעבר להצהרות, אם ההחלטה לשם שינוי תצא לפועל אנחנו נהיה עדים לעוד מקרה שבו לשיקול המקצועי לא היה שום תפקיד בקבלת ההחלטה.
ועם זאת עלי לציין שטסתי אתמול מנתב"ג לאילתקו הרכבת לאילת תוריד את כמות הרכבים המזהמים
כמו מכוניות, מטוסים ומשאיות.
דאש 7 אכן מטוס מדהים,ועם זאת עלי לציין שטסתי אתמול מנתב"ג לאילת
במטוס דאש 7, מה שהגביר קצת את אהבתי לטיסות, אבל הייתי נהנה לא פחות מדהירה של 3-4 שעות ברכבת, מאשר 55 דקות טיסה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.