מי יכול להספיק פרויקט כזה...?"מופז החליט: יוקם קו הרכבת לאילת" (ynet)
קישור
מי יכול להספיק פרויקט כזה...?
ממשלה באה וממשלה הולכת,שרים מתחלפים לנו כמו תחתונים(על הבטוי,אבל זו המציאות בשנים האחרונות),שר אחד מבטיח משהו,ומחליפו כבר קובע שזה "לא כלכלי".אנו "שבעי הבטחות",והלואי ואני טועה,אבל סביר להניח שמי שיבוא אחר-כך ישכיח מאתנו פרויקט זה עקב"חסר".
אתן לך אופציה לשונית מכובדת יותר :מי יכול להספיק פרויקט כזה...?
ממשלה באה וממשלה הולכת,שרים מתחלפים לנו כמו תחתונים(על הבטוי,אבל זו המציאות בשנים האחרונות),שר אחד מבטיח משהו,ומחליפו כבר קובע שזה "לא כלכלי".אנו "שבעי הבטחות",והלואי ואני טועה,אבל סביר להניח שמי שיבוא אחר-כך ישכיח מאתנו פרויקט זה עקב"חסר".
לא זוכר...,אתן לך אופציה לשונית מכובדת יותר :
"שרים מתחלפים לנו כמו קצינות קישור" (באמת, מתי פעם אחרונה קיבלת 2 צוי קריאה עוקבים מאותה קצינת קישור?)
אלון, ב-59 נסעתי לאילת בדרך היו מין גשריםמי יכול להספיק פרויקט כזה...?
ממשלה באה וממשלה הולכת,שרים מתחלפים לנו כמו תחתונים(על הבטוי,אבל זו המציאות בשנים האחרונות),שר אחד מבטיח משהו,ומחליפו כבר קובע שזה "לא כלכלי".אנו "שבעי הבטחות",והלואי ואני טועה,אבל סביר להניח שמי שיבוא אחר-כך ישכיח מאתנו פרויקט זה עקב"חסר".
יתכן בהחלט שצדקו,אלון, ב-59 נסעתי לאילת בדרך היו מין גשרים
קטנים ואמרו לי, הנה עושים רכבת לאילת,,,, כמה שנים עברו מאז?
49 שנים...אלון, ב-59 נסעתי לאילת בדרך היו מין גשרים
קטנים ואמרו לי, הנה עושים רכבת לאילת,,,, כמה שנים עברו מאז?
כן אני יודעת, זה אבסורד אמיתי49 שנים...,
ובמקרה המדובר,מה שהיה אז,כמעט כך הוא כיום.
לפני שמתחילים צריך"מופז החליט: יוקם קו הרכבת לאילת" (ynet)
קישור
שכחת 5לפני שמתחילים צריך
1. להעביר חוק שעתירות לא יתקבלו 3 חודשים אחרי פרסום המכרז. -- אז הפרוייקט לא תתעכב כל 5 קילומטרים, בעתירה של אבן שיש בו ערך היסטורי (כמו בנען-לוד), שתעכב את הבנייה במשך חצי שנה (כל פעם!!!). וגם יעלה לנו יותר מחשבון הכיס הפרטי. 2. מפני שקו זה יפעל ככל הנראה למשא, הייתי מכריח שהמסילה שתבנה תהיה כפולה עד לת"א אשדוד (מסילת חלץ). -- והנפקא מינה היא: שיוכלו לשנע יותר רכבות משא בקו אילת-צין-ב"ש-אשדוד. יהיו פחות איחורים, יוכלו לתגבר את הלו"ז ע"פ הביקוש וגם תתאפשר הוספת רכבות לארועים פרטיים. 3. מסילה שלישית בין המסילות. מסילה שתאפשר לרכבות נוסעים לעקוף את רכבות המשא ללא השלכות בטיחותיות. 4.מסילת חירום בתוואי שונה. והנפקא מינה היא: שלא יסגרו את הקו בכל עבודת תיקון של 110 מ"ר. שלא יעוכב עקב סיבות בטחוניות ומזג אוויר.
שכחת 5
5. שהרכבת תהיה אמפיבית כדי שתוכל לצלול בתעלת הימים
אתה קולע לדעת חכמיםלפני שמתחילים צריך
1. להעביר חוק שעתירות לא יתקבלו 3 חודשים אחרי פרסום המכרז. -- אז הפרוייקט לא תתעכב כל 5 קילומטרים, בעתירה של אבן שיש בו ערך היסטורי (כמו בנען-לוד), שתעכב את הבנייה במשך חצי שנה (כל פעם!!!). וגם יעלה לנו יותר מחשבון הכיס הפרטי. 2. מפני שקו זה יפעל ככל הנראה למשא, הייתי מכריח שהמסילה שתבנה תהיה כפולה עד לת"א אשדוד (מסילת חלץ). -- והנפקא מינה היא: שיוכלו לשנע יותר רכבות משא בקו אילת-צין-ב"ש-אשדוד. יהיו פחות איחורים, יוכלו לתגבר את הלו"ז ע"פ הביקוש וגם תתאפשר הוספת רכבות לארועים פרטיים. 3. מסילה שלישית בין המסילות. מסילה שתאפשר לרכבות נוסעים לעקוף את רכבות המשא ללא השלכות בטיחותיות. 4.מסילת חירום בתוואי שונה. והנפקא מינה היא: שלא יסגרו את הקו בכל עבודת תיקון של 110 מ"ר. שלא יעוכב עקב סיבות בטחוניות ומזג אוויר.
כשאני אהיה שר, אחליט שכולם יהיו מאושרים..."מופז החליט: יוקם קו הרכבת לאילת" (ynet)
קישור
אם אני הייתי אחראי על הפרוייקט...כשאני אהיה שר, אחליט שכולם יהיו מאושרים...
זהו תפקידו של שר תחבורה !"מופז החליט: יוקם קו הרכבת לאילת" (ynet)
קישור
אני מציע לחבר את הרכבת לאילת לתחתית של ת"א"מופז החליט: יוקם קו הרכבת לאילת" (ynet)
קישור
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.