"מופז החליט: יוקם קו הרכבת לאילת" (ynet)

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
"מופז החליט: יוקם קו הרכבת לאילת" (ynet)
קישור
מי יכול להספיק פרויקט כזה...?
ממשלה באה וממשלה הולכת,שרים מתחלפים לנו כמו תחתונים(
על הבטוי,אבל זו המציאות בשנים האחרונות),שר אחד מבטיח משהו,ומחליפו כבר קובע שזה "לא כלכלי".אנו "שבעי הבטחות",והלואי ואני טועה,אבל סביר להניח שמי שיבוא אחר-כך ישכיח מאתנו פרויקט זה עקב
"חסר".
 

אוהד11

New member
מי יכול להספיק פרויקט כזה...?
ממשלה באה וממשלה הולכת,שרים מתחלפים לנו כמו תחתונים(
על הבטוי,אבל זו המציאות בשנים האחרונות),שר אחד מבטיח משהו,ומחליפו כבר קובע שזה "לא כלכלי".אנו "שבעי הבטחות",והלואי ואני טועה,אבל סביר להניח שמי שיבוא אחר-כך ישכיח מאתנו פרויקט זה עקב
"חסר".
 

harhanegev

New member
מי יכול להספיק פרויקט כזה...?
ממשלה באה וממשלה הולכת,שרים מתחלפים לנו כמו תחתונים(
על הבטוי,אבל זו המציאות בשנים האחרונות),שר אחד מבטיח משהו,ומחליפו כבר קובע שזה "לא כלכלי".אנו "שבעי הבטחות",והלואי ואני טועה,אבל סביר להניח שמי שיבוא אחר-כך ישכיח מאתנו פרויקט זה עקב
"חסר".
אתן לך אופציה לשונית מכובדת יותר :

"שרים מתחלפים לנו כמו קצינות קישור" (באמת, מתי פעם אחרונה קיבלת 2 צוי קריאה עוקבים מאותה קצינת קישור?)
 

אלון 58

New member
אתן לך אופציה לשונית מכובדת יותר :

"שרים מתחלפים לנו כמו קצינות קישור" (באמת, מתי פעם אחרונה קיבלת 2 צוי קריאה עוקבים מאותה קצינת קישור?)
לא זוכר...,
אבל זה המסמך האחרון שקבלתי מהם ממש לא מזמן>>>!
 
מי יכול להספיק פרויקט כזה...?
ממשלה באה וממשלה הולכת,שרים מתחלפים לנו כמו תחתונים(
על הבטוי,אבל זו המציאות בשנים האחרונות),שר אחד מבטיח משהו,ומחליפו כבר קובע שזה "לא כלכלי".אנו "שבעי הבטחות",והלואי ואני טועה,אבל סביר להניח שמי שיבוא אחר-כך ישכיח מאתנו פרויקט זה עקב
"חסר".
אלון, ב-59 נסעתי לאילת בדרך היו מין גשרים
קטנים ואמרו לי, הנה עושים רכבת לאילת,,,, כמה שנים עברו מאז?
 

harhanegev

New member
אלון, ב-59 נסעתי לאילת בדרך היו מין גשרים
קטנים ואמרו לי, הנה עושים רכבת לאילת,,,, כמה שנים עברו מאז?
יתכן בהחלט שצדקו,
כי המסילה הקיימת עד לאזור צין (10-20 ק"מ מערבית לחצבה, בקירוב) אכן כוללת גשרים והיא חלק מהתכנון של מסילה איטית ומפותלת לאילת, מסילה שאם בכלל תיסלל אי פעם, תהיה אטרקטיבית רק לרכבות משא ולנסיעת חצות בה המהירות אינה קריטית.
 

קו 415

Active member
"מופז החליט: יוקם קו הרכבת לאילת" (ynet)
קישור
לפני שמתחילים צריך
1. להעביר חוק שעתירות לא יתקבלו 3 חודשים אחרי פרסום המכרז. -- אז הפרוייקט לא תתעכב כל 5 קילומטרים, בעתירה של אבן שיש בו ערך היסטורי (כמו בנען-לוד), שתעכב את הבנייה במשך חצי שנה (כל פעם!!!). וגם יעלה לנו יותר מחשבון הכיס הפרטי. 2. מפני שקו זה יפעל ככל הנראה למשא, הייתי מכריח שהמסילה שתבנה תהיה כפולה עד לת"א אשדוד (מסילת חלץ). -- והנפקא מינה היא: שיוכלו לשנע יותר רכבות משא בקו אילת-צין-ב"ש-אשדוד. יהיו פחות איחורים, יוכלו לתגבר את הלו"ז ע"פ הביקוש וגם תתאפשר הוספת רכבות לארועים פרטיים. 3. מסילה שלישית בין המסילות. מסילה שתאפשר לרכבות נוסעים לעקוף את רכבות המשא ללא השלכות בטיחותיות. 4.מסילת חירום בתוואי שונה. והנפקא מינה היא: שלא יסגרו את הקו בכל עבודת תיקון של 110 מ"ר. שלא יעוכב עקב סיבות בטחוניות ומזג אוויר.
 

mazovera

New member
לפני שמתחילים צריך
1. להעביר חוק שעתירות לא יתקבלו 3 חודשים אחרי פרסום המכרז. -- אז הפרוייקט לא תתעכב כל 5 קילומטרים, בעתירה של אבן שיש בו ערך היסטורי (כמו בנען-לוד), שתעכב את הבנייה במשך חצי שנה (כל פעם!!!). וגם יעלה לנו יותר מחשבון הכיס הפרטי. 2. מפני שקו זה יפעל ככל הנראה למשא, הייתי מכריח שהמסילה שתבנה תהיה כפולה עד לת"א אשדוד (מסילת חלץ). -- והנפקא מינה היא: שיוכלו לשנע יותר רכבות משא בקו אילת-צין-ב"ש-אשדוד. יהיו פחות איחורים, יוכלו לתגבר את הלו"ז ע"פ הביקוש וגם תתאפשר הוספת רכבות לארועים פרטיים. 3. מסילה שלישית בין המסילות. מסילה שתאפשר לרכבות נוסעים לעקוף את רכבות המשא ללא השלכות בטיחותיות. 4.מסילת חירום בתוואי שונה. והנפקא מינה היא: שלא יסגרו את הקו בכל עבודת תיקון של 110 מ"ר. שלא יעוכב עקב סיבות בטחוניות ומזג אוויר.
שכחת 5
5. שהרכבת תהיה אמפיבית כדי שתוכל לצלול בתעלת הימים
 

amirv

New member
לפני שמתחילים צריך
1. להעביר חוק שעתירות לא יתקבלו 3 חודשים אחרי פרסום המכרז. -- אז הפרוייקט לא תתעכב כל 5 קילומטרים, בעתירה של אבן שיש בו ערך היסטורי (כמו בנען-לוד), שתעכב את הבנייה במשך חצי שנה (כל פעם!!!). וגם יעלה לנו יותר מחשבון הכיס הפרטי. 2. מפני שקו זה יפעל ככל הנראה למשא, הייתי מכריח שהמסילה שתבנה תהיה כפולה עד לת"א אשדוד (מסילת חלץ). -- והנפקא מינה היא: שיוכלו לשנע יותר רכבות משא בקו אילת-צין-ב"ש-אשדוד. יהיו פחות איחורים, יוכלו לתגבר את הלו"ז ע"פ הביקוש וגם תתאפשר הוספת רכבות לארועים פרטיים. 3. מסילה שלישית בין המסילות. מסילה שתאפשר לרכבות נוסעים לעקוף את רכבות המשא ללא השלכות בטיחותיות. 4.מסילת חירום בתוואי שונה. והנפקא מינה היא: שלא יסגרו את הקו בכל עבודת תיקון של 110 מ"ר. שלא יעוכב עקב סיבות בטחוניות ומזג אוויר.
אתה קולע לדעת חכמים
עד כמה שידוע לי, בקטע באר שבע קרית גת מתוכננות לפי תמא 23 ארבע מסילות, על מנת שהנוסעים והמשא לא יפריעו אחד לשני
 

קו 415

Active member
כשאני אהיה שר, אחליט שכולם יהיו מאושרים...
אם אני הייתי אחראי על הפרוייקט...
הייתי אומר או שרכבת ישראל תבנה ויקבלו סבסוד של 5מיליארד על הבניה. או שרכבת ישראל תפסיד ואפתח את המכרז בשיטת BOT שהבונה ירוויח, ורקבת ישראל תצא בבושת פנים.
 

harhanegev

New member
"מופז החליט: יוקם קו הרכבת לאילת" (ynet)
קישור
זהו תפקידו של שר תחבורה !
תפקידו של שר תחבורה הוא להכריז כי "אפעל למען קו רכבת לאילת, והפעם זה באמת ! תראו תראו הפעם זה באמת יהיה ממש בקרוב מאוד !". כבר עשרות שנים ששרי התחבורה מקיימים את התפקיד החשוב הזה, והיו אף ראשי ממשלה ובעלי תפקידים אחרים שקיימו את התפקיד החשוב הזה. ולחדשים בפורום שלא מבינים מדוע לא נפתח דיון ער בנושא - הנושא כבר נטחן היטב בעבר בפורום זה: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=22165571&archive=1 http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=6191326&archive=1 http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=51816858&archive=1
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה