תיקון
אני מצטער על המשפט המקומם, אך היות ועל מקצוע זה אין כל בקרה והשלכות חוקיות (לפחות כמעט ולא ובהשוואה לתחומי הבריאות הדורשים רישוי), לכל אחד יש אפשרות להיכנס ולטעון כל דבר. היות ותחום הבריאות הוא תחום רגיש ביותר, זה גם יכול להיות מסוכן. אני מסכים איתך שאנשים צריכים לבחור בעצמם את המטפלים ולא סתם ללכת אחרי המלצה בדפי זהב, אך לפורום זה, שחלק גדול מכותביו מקצועיים ועוסקים בתחום, יש אפקט תודעתי מסויים ולדעתי זה רק טבעי כי יהיו תגובות לכותבים אחרים שניראה שגישתם שרלטנית ולא עתית. דבר נוסף, אנשים החולים במחלות חשוכות מרפא, לעיתים יכולים להימשך לכל אדם אשר יתן להם קצה של תיקווה, גם אם הוא שרלטן. תיקווה זה דבר טוב ומבורך , אך יש אנשים שינצלו צורך זה בצורה מאוד לא עתית שבדרך כלל עולה, והרבה.