תקרא
1.תרשם למסן באתר הבא: http://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=11&ct=1284657401&rver=6.1.6195.0&wp=LBI&wreply=http:%2F%2Fexplore.live.com%2Fwindows-live-messenger%3Fos%3Dwinxp&lc=1037&id=269505&mkt=he-IL תלחץ בצד ימין "הרשם". אחרי שתירשם כנס לפה: http://www.ebuddy.com תכתוב בפספורט את האימייל שאיתו נרשמתה. ובסיסמא את הסיסמא שלך. ככה כל פעם תוכל להיכנס ולהיות מחובר למסן בלי תוכנה כמו שאתה מחובר לפייס... שאתה מסיים תוסיף אותי.