fggfddf תשלח בקשה: DANLEVI500gmail.com
T TomStyle New member 16/9/10 #26 יש לי בעיה כרגע במסן ואני מתחבר דרך האתר הזה שהבאתי לך אני לא יכול להוסיף. חכה אני יבדוק אם אפשר דרך אתר אחר.
יש לי בעיה כרגע במסן ואני מתחבר דרך האתר הזה שהבאתי לך אני לא יכול להוסיף. חכה אני יבדוק אם אפשר דרך אתר אחר.
T TomStyle New member 16/9/10 #10 באיחוד כרגע יש את: ANARCHY ARENA BlackOps SnD TheHappyChef Baveland וSVF וURI שבשלום עם האיחוד.
C Clowns168 New member 17/9/10 #29 נשארו כמה מהברית.. מי אתה?. ואלוהים, מי לימד אותך לשלוח הודעות בתפוז?