מה קורה??

קרשו

New member
כל המשחק שונה

לרעה \: כמה תורים.. לכיבוש כבר הלך לך הכל.
 

קרשו

New member
והישנים נשארו?

אני רואה שנעלמו הרבה בריתות .. IsraelUnitedFront קיימת?
 

קרשו

New member
אני מעוניין להצטרף ,לאחת הבריתות..

אני מעוניין להצטרף ,לאחת הבריתות..
 

קרשו

New member
אין לי ..

אין לי .. פשוט גם אין לי זמן להוריד. אפשר בפרטי?
 

TomStyle

New member
כל שחקן באיחוד אפילו כל מגוייס

חייב שיהיה לו דרך ליצירת קשר כמו סקייפ/מסן. זה פשוט מאוד להוריד את זה. אם יש בעיה תגיד פה.
 

קרשו

New member
אין לי בעיה,אני פשוט לא יכול..

אין לי בעיה,אני פשוט לא יכול.. אם אי אפשר אז לא משנה ,ניפגש בגלגול הבא
גמר חתימה טובה,וצום קל.
 

TomStyle

New member
למה לא יכול?

זה מאוד פשוט. אם אתה לא רוצה להוריד תתוכנה,אז רק תירשם ותתחבר למסן דרך האתר הבא: http://www.ebuddy.com חבל אתה מפסיד אחי
 

TomStyle

New member
תקרא

1.תרשם למסן באתר הבא: http://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=11&ct=1284657401&rver=6.1.6195.0&wp=LBI&wreply=http:%2F%2Fexplore.live.com%2Fwindows-live-messenger%3Fos%3Dwinxp&lc=1037&id=269505&mkt=he-IL תלחץ בצד ימין "הרשם". אחרי שתירשם כנס לפה: http://www.ebuddy.com תכתוב בפספורט את האימייל שאיתו נרשמתה. ובסיסמא את הסיסמא שלך. ככה כל פעם תוכל להיכנס ולהיות מחובר למסן בלי תוכנה כמו שאתה מחובר לפייס... שאתה מסיים תוסיף אותי.
 
למעלה