מה יכול
לגרום לבחורה להתקשר אליי שלוש פעמים ביום.לדבר איתי שעות בפון.להסתמס איתי 24 שעות.ומאידך גיסא מלבד הפעמיים שנפגשנו על בסיס אקראי ולצרכים צדדיים.היא לא רוצה להיפגש שוב(=היא לא אומרת את זה בפירוש אבל היא מורחת ומתחמקת)ולא מדובר בצדקת ומתחזקת.אלא בבחורה שיוצאת ומבלה חופשי....היתכן שאדם לא ימשך לאדם אחר ומאידך גיסא יהנה רק לשוחח עימו?לדעתי המצומצמת.זה קצת סתירה...
לגרום לבחורה להתקשר אליי שלוש פעמים ביום.לדבר איתי שעות בפון.להסתמס איתי 24 שעות.ומאידך גיסא מלבד הפעמיים שנפגשנו על בסיס אקראי ולצרכים צדדיים.היא לא רוצה להיפגש שוב(=היא לא אומרת את זה בפירוש אבל היא מורחת ומתחמקת)ולא מדובר בצדקת ומתחזקת.אלא בבחורה שיוצאת ומבלה חופשי....היתכן שאדם לא ימשך לאדם אחר ומאידך גיסא יהנה רק לשוחח עימו?לדעתי המצומצמת.זה קצת סתירה...