מה יכול

מה יכול

לגרום לבחורה להתקשר אליי שלוש פעמים ביום.לדבר איתי שעות בפון.להסתמס איתי 24 שעות.ומאידך גיסא מלבד הפעמיים שנפגשנו על בסיס אקראי ולצרכים צדדיים.היא לא רוצה להיפגש שוב(=היא לא אומרת את זה בפירוש אבל היא מורחת ומתחמקת)ולא מדובר בצדקת ומתחזקת.אלא בבחורה שיוצאת ומבלה חופשי....היתכן שאדם לא ימשך לאדם אחר ומאידך גיסא יהנה רק לשוחח עימו?לדעתי המצומצמת.זה קצת סתירה...
 
רק אתה מחליט את רמת הקיצוניות.

אם אתה זמין למענה 24 שעות? וכיף לה לשוחח איתך.. ואם כיף לה. אז כנראה גם כיף לך... לא? זה דבר מאד מקובל (לא במגזר החרדי)
 
עדיין זה לא מוזר. . .

כי היא מקפידה על קשר יומיומי לפי איך שנראה ומתאים לה אבל לא בקטע של להפגש איתך. סתם כך... אני במקומך הייתי מסיים איתה את הקשר אם הוא לא הדדי כפי שהוא נראה.
 

odery

New member
בטח שיש

יש אנשים שנעים לדבר איתם ולא נעים לראות אותם או להיראות בחברתם.
 

כרמליקו

New member
מה קורה דוקטור?

אתה חי? הבעיה שהצגת מוזרה מאוד. אולי זה סוג של פיצול אישיות.
 
למעלה