מה הייתם מעדיפים מבין הרמקולים

freddi

New member
מה הייתם מעדיפים מבין הרמקולים

הבאים עבור המערכת שלי, כאשר המטרה היא לשמוע בעיקר סימפוניות כבדות: Audio Physics Virgo III Thiel CS2.4 Vienna Acoustics Strauss Proac Response D25 או הצעה האחרת ברמת מחיר דומה של רמקול שאפשר להשיג בארץ.
אשמח ליקרא את דעתכם.... ב-
מראש לתגובותיכם
 

רומן ט

New member
אלוהים אדירים, עוד פעם? ../images/Emo12.gif

את ה-Thiel אני מאוד מאוד אוהב, אבל אני אישית מעדיף את השטראוס. אני גם חושב שתעדיף אותו, ה-Thiel מאוד "אמריקאי" - חד וחזק. מצד שני, אני ממש לא בטוח שהוא מתאים מבחינת הגודל לחדר שלך - השטראוסים צריכים איזה שני מטר מרחק מהקירות הצדדיים.. את שני הרמקולים האחרים לא שמעתי. עוד הצעות - נסה גם JMLab Electra (ברמת המחיר הזו יש את ה-936, אבל לחדר שלך יתאים יותר ה-926 היותר זול) יש איזה מונטנה שנכנס בתקציב? מה עם דיינאודיו? זה שאתה צריך לשמוע בעצמך אתה יודע?
 

freddi

New member
רומן, מה לעשות.. זה ממש מחלה ../images/Emo6.gif

.... מה שכתבת ש:. השטראוסים צריכים איזה שני מטר מרחק מהקירות הצדדיים.... זאת אכן נקודה שכנראה צריך להזהר ממנה.... מצד שני בסטראופייל כתבו: The woofer is on the side of the cabinet, allowing the Strauss to be set up with its woofer firing toward the room's center or outside walls. Such flexibility in placement makes it possible to achieve better room optimization. אותה הבעיה אם כן יכולה להיות גם בווירגו...... ....וברור שצריך עוד הרבה לשמוע... רק שהפעם חשבתי לשתף ולשמוע דעות רבות של החברה לפני שאני משתולל
 

Croc

New member
בווירוג יש להם................

ווםר פסיבי כנגד כל וור אקטיבי שלטענתם סידור זה פותר את הבעיה של קירות קרובים.
 

freddi

New member
גנאדי, האם אתה יכול לפרט יותר

מה ההבדל בינהם? ... בשטראוס הוופר אקטיבי?
 

Croc

New member
בווירגו....................

יש 2 וופרים פעלים וכנגד כל אחד מהם יש וופר פאסיבי (יענו פאסיב ראדיאטור). אני מניח שכל הפרטים ישנם באתר שלהם. האם זה באמת מבטל לגמרי את הבעיתיות של קירבה לקיר צדדי - אני לא יודע כי לא בדקתי אישית. ובכלל, יש להם צליל עם אופי - כך שאם לא אהבת אז זה לא רלוונטי.
 

רומן ט

New member
ארז (erezs) שהוא בעלים של שטראוסים

אמר לי שהוא ניסה פעם להפנות את הוופרים כלפי פנים, ואז כל הבמה קרסה.. כנראה שהרמקולים האלה לא ממש מתאימים להפניית הוופרים פנימה, לא משנה מה כתבו בסטראופייל.
 

erezs

New member
אמת. למרות שזה הרבה יותר

משמעותי כאשר אין שום דבר ביניהם (כי אז הם למעשה מבטלים אחד את השני). עם שידה באמצע זה היה שונה לחלוטין.
 

Croc

New member
אני מסכים עם רומן................

ואוסיף שממשחק די קצר שעשיתי עם טיל 2.3 התברר שטרבל שלו מאוד אמריקאי וגם הוא מאוד רגיש למיקום בתוך החדר - ואני מדבר לא על היענות הבס אלא על טרבל דווקא. כמו כן הוא דרש המון כוח ו-150 וואט של KRELL לא סיפקו אותו. ייתכן שב-2.4 המצב שופר. וויאנה זה רמקול מיוחד ואם אתה אוהב את הסגנונן המתוק הזה אז הוא אחלא. ווירגו הינו מיוחד גם כן וצריך להיתחבר אליו. במה ענקית וסופר נייטראליות בצליל זה מה שמעפיין אותו לדעתי. מי שאוהב קצת צבע לא יתבחר לווירגו. פרואק לא שמעתי. מה עם קרמונה? זה נכנס לתקציב? גם קוינסידנט של אייל פור הם מעניינים.
 

MartinHSabag

New member
פרדי

לדעתי בחדר שלך, רק מוניטורים. רק שאני לא מבין מה קרה לפארואקים שלך? מה קרה ? גילית סופסוף שאין להם בס ?
 

Croc

New member
מה ז"א אין בס?...........

ממה שאני שמעתי אצל מתנוש הם עשו איזה 50-60 הרץ ובכבוד.
 

Croc

New member
בשביל מוניטור..............

לתת 50 זה מכובד מאו-ו-ו-ו-ו-ד. תחשוב רגע על ספנדור או וויאנה שנותנים רק 70-80............... גם רמקול רצפתי טוב טיפוסי לא מנסה לרדת מתחת ל-35. מתחת ל-45 כל הרץ איכותי הוא מסובך ויקר.
 

רומן ט

New member
כנראה שהדרישות שלנו באמת שונות..

רמקול רצפתי טוב לא מנסה לרדת מתחת ל-35? השטראוסים יורדים ל-27. שלא לדבר על המהאלרים שיורדים ל-22. מה מספק אותי? כמה שיותר נמוך יותר טוב - אם אפשר עד 20HZ, אז מעולה. מה המינימום שיספק אותי בחדר שלי? אני מניח שמשהוא כמו 30-35. בחדר כמו של פרדי, הייתי כנראה מסתפק גם ברמקול שיורד עד 40HZ.
 

Croc

New member
נא לדייק................

אמרתי "רמקול רצפתי טוב טיפוסי" טיפוסי, אתה מבין. מהלרים זה לדעתי לא טיפוסי. גם שטראוס לא בדיוק.
 

רומן ט

New member
למה שטראוסים הם לא טיפוסיים?

ובאמת, מה ההגרסה של רמקול ריצפתי "טיפוסי"? ובאשר לזה שהחדר "עוזר" לרמקולים לרדת נמוך יותר, אתה התחלת בזה שאצל מתנוש בחדר המוניטורים ירדו עד 50-60HZ. אני מעריך שאין לו חדר אנאקואי...
 

Croc

New member
תשובות.....................

למה טראוס לא טיפוסי? 1. מחיר 2. מבנה 3. נתונים יוצאי דופן כל הנ"ל עושים אותו ללא טיפוסי מבחינתי. כמה רמקולים רצפתיים טובים יורדים כל כך נמוך? כאן התשובה לשאלה שאלך. לגבי מתנוש - אני לא מבין את הנקודה שלך. באמת ציפית שאבדוק אותו בחדר אנאדוי? אני חדר כזה לא ראיתי מעולם ולא בטוח שיש כאן יותר מ-2 אנשים שכן ראו. אתם בכלל דיברתם על חדרים אנאקויים? אז מה אתה מביא את זה?
 

רומן ט

New member
גנאדי, אתה משווה תפוזים לתפוחים.

שמעת את הפרואקים אצל מתנוש בחדר, וטענת שהם יורדים יפה בשביל מוניטורים, כי הם עשו 50-60HZ. כשיואב ואני טענו ש-60HZ זה לא ממש בס, אמרת שבשביל מוניטורים זה יפה, ובכלל רצפתיים ("טיפוסיים") מגיעים רק ל-35HZ. אבל הנתונים האלה שאתה מביא הם לחדרים אנאקואים. כלומר מוניטור שמגיע ל-50HZ, בחדר נורמלי יירד עד ל-40 בצורה סבירה, ורמקול רצפתי שיורד עד 35, בחדר רגיל יגיע גם מתחת ל-30. ואת הנתון הזה צריך להשוות למה ששמעת אצל מתנוש. בחיי שלא הבנתי מה לא "טיפוסי" במחיר של השטראוס?
 

Croc

New member
הבנתי אותך - קבל תיקון.............

מה שאמרתי זאת הייתה הערכה זעירה שלי - כי אחרת הייתם הורגים אותי לגמרי. קבל דף נתונים של הרמקול - 38HZ על הנייר איך זה נראה לכם? אז בחדר הוא יתן עוד איזה 5 הרץ בשקט. זה כבר אמור להספיק ברוב המוחלט של המקרים, לא?
 
למעלה