מה ההבדל בין זברה לסוס ?

lions queen

New member
../images/Emo187.gifאמממ 2 דברים...

א'- לא שרשרת נכון..
ב'- לפני שאתה מתעצבן תקרא את ההודעה הראשונה שלי ותגיד לי באיזה ביטחון אמרתי את זה.. אני אשמח לשמוע ש: "אין לי כלים להגיד לך בבטחון.." ו: "אני לא בטוחה ב 100% " זה כזה ביטחון..
 

מתנוטי

New member
הברה אנשים אומרים את מה שהם אומרים

בבטחון מוחלט אני לא איזה מומחה גדול אבל חקרתי קצת טומה שאתםן אומרים פה בכללל לא נכון
 

lions queen

New member
../images/Emo187.gifלא אכפת לי מאחרים...

שרשרת את זה אלי, מה זאומר שדיברת אליי, ואני הבהרתי מההתחלה שאין לי מושג בנושא... פפפ לא משנה..
 

מתנוטי

New member
את לא היחידה בשרשור הזה

ומצטער אם העלבתי אותך דיברתי על אלה שכן אומרים את דבריהם בבטחון
 
ולך מאיפה הביטחון

למה אתה כל כך בטוח בעצמך. וזו המטרה בכל הפורום הזה זה להתנצח על כל מיני נושאים ולכל אחד יש דעה ולא כולם חושבים אותו דבר גם אם לפעמים זה מעצבן אותך. אז בשם כל אלה שאומרים את דבריהם בביטחון תירגע.
 

lions queen

New member
../images/Emo187.gifאבל שרשרת את ז אליי...

אז מין הסתם אני אניח שאתה מדבר אליי... טוב עזוב לא משנה... פעם הבאה שתדע שיש לי לב חלש...
 
אני מבינה שנתקלתי במומחה

ועדיין. ראיתי חתולים בפעולה - מנסים להשיג את טרפם, חופרים, יוצאים ממקומות, מפעילים דברים. אין לי ספק שזה יצור אינטילגנטי, אם בכלל אפשר למדוד כך בעל חיים (איך אפשר להלביש מדד אנושי מובהק כזה עך בע"ח?). אבל הם קשים יותר לאילוף (אף כי ניתן, כמו בדוגמא שניתנה לעיל). אגב, על דולפינים אומרים שהם אינטיליגנטיים מאוד, קרוב לרמה אנושית (שוב, המינוח נראה לי מוטעה, אבל ניחא, כיוון שאנחנו כבר בתוך הדיון אז אמשיך להשתמש בו). עם זאת, מספר "הטריקים" שניתן ללמד אותם, לא הוא המצביע על חוכמתם, אלא שפע ההתנהגויות האחרות שלהם, כמו התנהגות חברתית ואמצעי תקשורת.
 
ואם הנקודה לא הובנה

אז אני מבהירה, שאני לא חושבת שהיכולת לאלף בע"ח תלויה בכמה אותו יצור הוא "חכם" (ובעצם מסתייגת מהשימוש בשם התואר הזה, שלא ברור לי כיצד מודדים אותו, ואם מישהו פגש פעם מבחן איי,קיו לחיות, שיואיל בטובו לקשר כאן). אלא תוצאה של הטבע שלו, של אופי אותו בע"ח כיצור שורד בסביבתו, מכלול ההתנהגויות שלו, לרבות חיים בעדר או בלהקה, כושר החיקוי הנדרש בהתנהגות הטבעית וכו'.
 

Hunny Bun

New member
מבחן I.Q

אני יודעת שיש מבחני אינטיליגנציה לכלבים כמו להושיב את הכלב מולך כאשר הוא מביט בך ופניך רציניות ולאחר מספר שניות לחייך, אם הכלב מגיב בשימחה זה טוב וגם להניח על הכלב שמיכה ולראות כמה זמן לוקח לו לצאת מתחתיה, כמה שפחות זמן יותר טוב יש עוד כמה אבל אני לא זוכרת זה היה באיזה עיתון לפני משהוא כמו 10 שנים (הכלב שהיה לי אז נכשל בכל המבחנים)
 
למעלה