מה הבוגארט של..

Under the GUN

New member
שימו לב

רואים את זה בספר השלישי..... אם כבר אז קוראים את זה בספר השלישי
 

אלאסטור

New member
יותר מסתבר

שהבוגארט של סנייפ הוא לראות את ג`יימס ולילי מתנשקים... לפי תיאוריית סנייפ מאוהב בלילי.
 

דנקי

New member
XDDDDD

איזו מין תאורייה זאת?!?!?
 

אלאסטור

New member
ברצינות!

ולכן הזיכרון הכי גרוע שלו היה שהיא ירדה עליו לפני ג`יימס, אגב, מאיפה המקור של xd?
 

דנקי

New member
לא יודעת..

לא ממני זה בטוח.. או אבי או סער נדמה לי.. לא יודעת..
 

saaror

New member
דמבלדור

למות בלי לקבל גרביים אפילו פעם אחת בחג המולד חהחהחהחהחהחה
 

אספיר85

New member
דמבלדור../images/Emo54.gif

לגלות שהוא לא מופיע עוד על הקלפים בצפרדעי השוקולד
 
הפחד הגדול ביותר שלי

זה משום מה למות בטביעה... זה נראה לי כזה... בעעע... אבל אני לא מפחד מים ואני יודע לשחות מעולה... ככה שזה לא יהיה הפחד שלי- ים. אפשר להציג טביעה ללא מים?
 

דנקי

New member
מה שמזכיר לי..

אני כמעט טבעתי פעם אחת, ושנייה לפני שאני מאבדת את ההכרה וצוללת אל מותי אמא שלי ראתה אותי ואבא שלי קפץ למים, והמציל הדפוק אפילו לא ראה.. (זה היה כשהייתי בת 8 אז לא ידעתי לשחות..) עד עכשיו יש לי טראומה מזה..
אמא'לההה!!
 
אני הייתי בבריכה שילד בן 11

רץ למציל אומר לו משהו ואז המציל קופץ למים סנטי' לידי ומוציא משם ילד בן 8... מה התברר- הילד שחה שם וראה גופה במים (למה לא ראיתי קודם????????) המציל רץ מהר והוציא את הילד... למרבה המזל הילד כיום חי... אבל זה היה מחריד!!
 

דנקי

New member
אוי מאיי גד!../images/Emo5.gif

אוקיי, די עם זה, אתם מתחילים להפחיד אותי..
 

דנקי

New member
גם עכשיו אני לא ממש יודעת..

סורי, נו אף אחד לא לימד אותי, ומאז יש לי טראומה ענקית..
 
וולדמורט

דמבלדור אמר פעם שהוא מפחד מהמוות ומהחושך- מהלא נודע. מה יהיה הבוגארט שלו??
 
למעלה