יש לי אחות גדולה אח יותר גדול ואח קטן ות'אמת ? אחי הקטן הוא הכי מעצבן חוצמזה שהאחים שלי רוב הזמן לא בבית אם כי כשהם היו אחותי הייתה זו שמרביצה אבל כבר המון זמן היטא באולפנא ואני חו8גגת
זה חושך מוחלט, ואני נמצאת בו לבד ויש רעשים כאלה מוזרים. תאמינו לי, אני יכולה להאמין שיש שם מפלצות, בלולו, חייזרים מסיינס, דינוזאורים. אבל מה שמפחיד אותי זה החושך והחוסר מודעות המוחלט.