מה הבוגארט של..

דנקי

New member
כן

אל תשאל אפילו איזה התעללות קשה הוא עושה לי.. מרביץ לי.. אני שונאת את זה.. חחחחחח.. אבל הוא מרביץ חזק..
 

דנקי

New member
נכון.. רק עכשיו אח שלי סיים להפליק

לי.. חחח.. אאוץ'!! יש לך אחיות? לי אין..
 
אחיות זה לא כזו נחמה

יש לי אחות גדולה אח יותר גדול ואח קטן ות'אמת ? אחי הקטן הוא הכי מעצבן חוצמזה שהאחים שלי רוב הזמן לא בבית אם כי כשהם היו אחותי הייתה זו שמרביצה אבל כבר המון זמן היטא באולפנא ואני חו8גגת
 

mjlk

New member
הבוגרט שלי ../images/Emo5.gif

זה חושך מוחלט, ואני נמצאת בו לבד ויש רעשים כאלה מוזרים. תאמינו לי, אני יכולה להאמין שיש שם מפלצות, בלולו, חייזרים מסיינס, דינוזאורים. אבל מה שמפחיד אותי זה החושך והחוסר מודעות המוחלט.
 

Sophieee

New member
שלי-

כמו של מולי וויזלי,המשפחה של ואנשים שקרובים לי מתים(חס וחלילה)
 
למעלה