מה הבוגארט של..

מה הבוגארט של..

יש דמויות שאנחו רואים מה הבוגארט שלהם
רמוס - ירח, הארי
דמנטור, רון
עכביש וכו'. אבל יש דמויות חשובות שאנחנו לא יודעים מה הבוגארט שלהם, כמו אלאסטור, דמבלדור (וכנראה שלעולם לא נדע
), סיריוס (את זה כן נדע, כי הוא בסה"כ מתאוגר קיומית
), אמברידג' ועוד רבים וחביבים. אז בואו נעשה שרשור שכל אחד יכתוב מה לדעתו הבוגארט של אנשים שלא ראינו בסדרה... ואני אתחיל: אמברידג'
קנטאור.. משום מה
 

mjlk

New member
דמבלדור

סירי לילה מד איי- שיקוי פולימיצי מקגונגל - נכשלים וכלבים האגריד - אמא שלו
 
הבוגארט שלי...

כלומר הדבר שאני הכי מפחדת ממנו.. דבורה/דבור/צרעה/ג'וק/לורד וולדמורט... כולם מפחידים אותי פחד מוות....חוץ מזה אני לא מפחדת מעוד חיות...
 
תאמת זה דפיקות שאני מפחדת מזה..

כי סה"כ מה שאנשים חושבים עלי לא אמור לעניין אותי.. ובד"כ זה לא.. אבל כנראה שבכללי זה כן.. בעע תסבכתי את עצמי..
 
גמאותי זה לא מעניין,

אבל בהחלט מפריע באיזשהו מקום. השנאה הזו כלפייך. =\ ל'יודע, אותי זה מפחיד.
 

saaror

New member
שמתם לב שרוב הפחדים קשורים למוות?

כלומר,אנשים מפחדים מדברים שיכולים לגרום למותם. למשל:הנחש של תמר. רוב האנשים מפחדים למות.(בצדק) ויש ת'מעטים כמו ילדונת שמפחדים מציוני בגרות(למרות שלפי דעתי זה לא הפחד הכי גדול שלה).
 
לעזעזל עם זה!!!

טוב אין לי כוח לרשום שוב.. רק שתדע שאתה צודק מאוד-אבא תמיד צודק.. להיכשל מפחיד אותי כי אני בתוך זה כרגע.. בכללי מחידים אותי כל מיני דברים אחרים, תאמת מוות נשמע לי - הייתי משחחרת כמה אנשים מנוכחותי הבלתי רצויה..
 

saaror

New member
אני צריך לחנך אותך יותר טוב

על מוות לא צוחקים. את מרותקת לשבועיים עד שתשקלי את מילותייך. לילה טוב. אם את רוצה סיפור לפני השינה,צלצלי בפעמון.
 

נחמיה1

New member
הצעות לסיפור לפני השינה

למי שיש הצעות לנושאים לסיפור מוזמן לשרשר אותן פה. אני למשל מציע סיפור על עכבישים מהסוג שסלגהורן אוהב (לאסוף את הארס שלהם) והאגריד אוהב סתם כך.
 

דנקי

New member
הבוגראט שלי זה..

נראה לי הפחד עצמו.. אבל אם אני צריכה לבחור משהו מוחשי.. אנסים ורוצחים? אח שלי?
 
למעלה