מה דעתכם על........שלישיות

ליקה5

New member
מה דעתכם על........שלישיות

מי רק מפנטז, מי חווה, באיזה הרכב ? יותר קל לגבר להוסיף עוד צלע נשית...נכון ? אולי גם לאישה איך היה ? תחזרו על זה שוב ? יש לשלישה ערך מוסף......משהו בהרחבה של האהבה , משהו סינרגי....השלם גדול מסכום חלקיו תכף מוסיפה מקרה אחד....סיפור מלפני כמה שנים
 

ליקה5

New member
אהבה³

נפגשנו , היתה משיכה עזה, סקס נהדר, הוא אחרי גירושים, בשלב של לטעום בלי התחייבויות, כמה יזיזות קבועות, ואני , אחרי פרידה מחבר שנסע לצד השני של כדור הארץ הציע לרדת לאילת עם אחת מידידותיו.....קבענו בביתו, בחורה נחמדה, קצת שקטה, הנסיעה עברה בנעימים, סיפורים, תשבצי היגיון, נופים של מדבר שמרחיבים את הלב על החוף...אוהל, רשת צל, מילאנו אוויר בכפר, צלילה אחת בגנים היפנים, מדורה חיבק את שתינו, חיבר את שלושתינו הסקס, המגע , הכל אחר עם עוד שותפה.....ליטפתי אותה, עור רך, בהיר, ליקקנו אותו שתינו....הסתכלה עליו במבט עם תחינה, הבנתי....כיוונתי את הזין שלו לפיתחה....היא ירדה לי...שפתיים נשיות , המגע שלהן שונה, רך, מסוקרן, טועם לילה קסום בבוקר התעוררנו שנינו לחיבוק וסקס רך....היא לא הצטרפה....ישבה בחוץ איזה שעה ולבסוף הזמינה טיסה.....לא ראיתי אותה מאז. אנחנו, שנינו , באנו שלושה....יצאנו זוג ...(ואחרי שנה הפכנו לשלושה שוב....עם תינוק...) הוא האקס שלי היום.
 

רוי א

New member
ליקה5

חירמנת אותי עכשיו חבל"ז
 

רוי א

New member
כן הייתי

וזאת הייתה אחת החוויות הכי מסעירות שהיו לי בחיים. זה היה לפני שנתיים כשנסעתי עם הלא חוקית לסוף שבוע באילת (החוקית הייתה בחו"ל ) והלכנו לאיזה בר דאנס כזה של חברה יותר צעירים מאיתנו , ואחרי כמה כוסיות התחלנו להתמזמז בחושניות ואז באה לבת זוג שלי אחת הבנות שהייתה שם לבד ואמרה לה שהיא מקנאה ושגם היא רוצה. הסתכלנו אחד על השניה והחלטנו שהולכים על זה ,נסענו למלון והסקס שהיה שם היה משהו שלא מהעולם הזה פשוט מדהים . בבוקר כשהתעוררתי היא כבר לא הייתה שם והלא חוקית אמרה לי שהיא העירה אותה אמרה לה תודה וזהו לא ראינו אותה יותר .
 

ליקה5

New member
חוויה ספונטנית

כנראה שיש משהו באילת שמשחרר את המעצורים שמאפשר את הזרימה אחלה חוויה.....טוב לפעמים להיכנע לפיתויים
 

zikokozi

New member
נשמע סיפור עמוק מהלב

חבל שהתגובות כאן כלכך שטוחות... חשפת לפנינו משהוא שנראה שנגע בך עמוק עמוק. אז קודם כל תודה ואחר כך תתעלמי מכל השטויות שמגיבים לך...תמשיכי כך. ולבסוף....למה בחרת לחשוף משהוא כלכך אינטימי אם אפשר לשאול ?
 

ליקה5

New member
סיפור אמיתי.....אולי בגלל שאני אוהבת לשתף

אולי בגלל הסינרגיה, אולי בגלל שאנחנו בשחר עידן הדלי מחכה לשמוע חוויות גם של אחרים תודה
 
הרי זה תמצית הקטע פה.....

ממה יש לפחד ? מדהימה אותי העובדה שאנשים מקצינים את תכונותיהם במציאות דווקא ברשת שהיתה אמורה ליהיות המקום הכי חופשי שיש.
 
תודה אבל

אז היא תישאל אותי באיזה מין פורומים אני מסתובב, קודם כל שהראש שלה יהיה פתוח לרעיון, אח"כ אני אספר לה חוויות
אבל תודה על הדאגה (מד)ליקה
 

Txus

New member
זה היה במיקרה...

פעם הייתי באי הקריבים (רפובליקה דומיניקנה) ואז שהגעתי לאיזה עיר בחוף הים שאלתי לנהג מונית (שם אין מוניות אלא אופנועים) איפה יש הכסניה זולה אז הוא לוקח אותי לאיזה מקום... בלילה אני מתחיל לשמוע רעשים ואז גיליתי ש... היה בית זונות! באמת! אז בקיצור הייתי עם שלושה בנות (בחינם) ביחד... (הגילאים שלהם היו בין16 ל 21) היה כיף ובטח שהייתי רוצה לחזור על זה... יש מתנדבות?
 
למעלה