אני רק יודעת שהנדסת תעשיה וניהול נחשב למאוד
עמוס בפני עצמו, כיוון והתואר דורש להכיר הרבה מאוד תחומים בזמן קצר. אישית לא מכירה כאלו שמשלבים בין השניים ולא נראה לי שכדאי, אם אתה רוצה לשמור על שפיות, לשלב בין השניים.... בכל מקרה, שכר הוא שכר, ועצם העובדה שיש לך 2 תארים במקום אחד, לא אומר שהשכר שלך יקפוץ פתאום באופן מופלא. מה שחשוב זה הכישורים שלך ומה שיש לך להציע, בעיניי... ברור שאם אתה יכול בעקבות התואר להיות בתפקיד קצת יותר משמעותי בחברה (ולא כעו"ד), זה משהו אחר...