מה אתם אומרים על

googgl

New member
מה אתם אומרים על

שילוב של משפטים והנדסת תעשיה וניהול. או משפטים והנדסאי בניין (לתחום הנדל"ן)? יש לשילובים האלו יתרון משמעותי? אני מגיע לזה בעקבות השרשור הקודם (שקשה למצוא מקומות עבודה בשכר גבוה).
 

flutter girl

New member
לטעמי

השילוב הראשון הוא ממש לא פרקטי מבחינת עומס (ואם הוא בכלל אפשרי אני לא יודעת). לגבי השני- לא שמעתי על הנדסאי בניין, ומכאן שאין לי דעה.
 

googgl

New member
כוונתי היא

ללמוד משפטים בחיפה. ואת ההנדסאי דרך האו"פ. השאלה האם בכלל במשרד עורכי דין לנדל"ן למשל יש להם יתרון בעו"ד שהוא גם הנדסאי. (לא מהנדס). אני יודע שבמשרדי עורכי פטנטים למשל יש עדיפות למהנדסים. השאלה היא חוץ מהשילוב של הנדסה שהם לימודים מאוד קשים האם יש לימודים יותר קלים ששווה להשקיע ולשלב ביניהם. שמעתי על שילובים של יעוץ מס ומשפטים למשל אך חשבונאות ממש לא מדבר אלי.
 

BlackUnicorn

New member
אני רק יודעת שהנדסת תעשיה וניהול נחשב למאוד

עמוס בפני עצמו, כיוון והתואר דורש להכיר הרבה מאוד תחומים בזמן קצר. אישית לא מכירה כאלו שמשלבים בין השניים ולא נראה לי שכדאי, אם אתה רוצה לשמור על שפיות, לשלב בין השניים.... בכל מקרה, שכר הוא שכר, ועצם העובדה שיש לך 2 תארים במקום אחד, לא אומר שהשכר שלך יקפוץ פתאום באופן מופלא. מה שחשוב זה הכישורים שלך ומה שיש לך להציע, בעיניי... ברור שאם אתה יכול בעקבות התואר להיות בתפקיד קצת יותר משמעותי בחברה (ולא כעו"ד), זה משהו אחר...
 

The MoonWalker

New member
שאלה שקשורה לשילובים

שלום, אני סטודנט למשפטים בעברית, שנה א'. חשבתי להוסיף שנה הבאה מקצוע נוסף. אז אם אפשר, שתי שאלות: א. ישנה בכלל חשיבות לשילוב מקצוע נוסף על משפטים, בעיני המראיינים לסטאז' והעבודה בהמשך? (כאשר אין מדובר בכלכלה או מנהל עסקים). ב. האם אתם חושבים שהשילוב של משפטים-מדע המדינה הוא טוב ויכול לתרום בצורה כלשהי? תודה!
 
למעלה