מה אני לעשות?
השיעמום גועש..קולות השטיח שלי כבר לא משעשעים אפילו אותי..ומישו..(אממ..מעניין מי) שהכריח אותי לבוא פה, ואפילו ציווה על שעה מדוייקת!! לא פו (שוב רמז למי זה-החפרפרת ממש...) אז כיין מצבי מעורער יותר מתמיד! זה לא עסק! מה אני לעשות? ללכת לבהות בדו``ח המלבב שלי? להקדים לשם שינוי את ההגעה שלי לעבודה? ואז אולי אולי גם למצוא חנייה נטולת דו``חות?(נסחפתי לרגע) לנקות את אביגיל? לקטלג את אוסף הבולים??? (תרגישו חופשי לעצור אותי אניי טיים) בקיצור..אני הולכת לעבוד על החיקוי שלי ל wallpaper
השיעמום גועש..קולות השטיח שלי כבר לא משעשעים אפילו אותי..ומישו..(אממ..מעניין מי) שהכריח אותי לבוא פה, ואפילו ציווה על שעה מדוייקת!! לא פו (שוב רמז למי זה-החפרפרת ממש...) אז כיין מצבי מעורער יותר מתמיד! זה לא עסק! מה אני לעשות? ללכת לבהות בדו``ח המלבב שלי? להקדים לשם שינוי את ההגעה שלי לעבודה? ואז אולי אולי גם למצוא חנייה נטולת דו``חות?(נסחפתי לרגע) לנקות את אביגיל? לקטלג את אוסף הבולים??? (תרגישו חופשי לעצור אותי אניי טיים) בקיצור..אני הולכת לעבוד על החיקוי שלי ל wallpaper