תיקון קטן לחישוב
שמתי לב שנתון המשקל שלקחתי ממצגת כלשהי מתייחס למערך של 10 קרונות סימנס, מכיוון שהרכבת מפעילה מערכים של 9 קרונות(זה לא היה 10 כשהם הגיעו?) עשיתי חישוב עצמי ומסתבר שהנתון מהמצגת כולל כבר את משקל הקטר ולכן במקום 800 טון מדובר במשקל של 650 טון בעומס מרבי, בכל אופן זה לא משנה את המסקנה כי עדיין ישנו הפרש גדול בין מה שצריך(70kN) למה שאפשר לתת.
תיקון קטן לחישובסומך שהחישובים שלך נכונים,
אז המסקנה המתבקשת היא שבאמת לא ברורה ההחלטה לרכוש קטרים ל-160 קמ"ש אם הלכה למעשה הם לא מסוגלים לסחוב רכבת אמיתית במהירות כזאת (אולי רק מערך DD עם מעט קרונות, אבל אין DD ל-160 קמ"ש וגם לא צפויים להגיע בשנים הקרובות).
אפשר גם להסתכל על זה כך: אין ולא יהיה קטר דיזל שישיג את היעד הזה, אולי רק רכבת דו-ראשית, וזה לא שידוע על עודף קטרים בישראל להפעלת רכבות נוסעים כאלו.
שמתי לב שנתון המשקל שלקחתי ממצגת כלשהי מתייחס למערך של 10 קרונות סימנס, מכיוון שהרכבת מפעילה מערכים של 9 קרונות(זה לא היה 10 כשהם הגיעו?) עשיתי חישוב עצמי ומסתבר שהנתון מהמצגת כולל כבר את משקל הקטר ולכן במקום 800 טון מדובר במשקל של 650 טון בעומס מרבי, בכל אופן זה לא משנה את המסקנה כי עדיין ישנו הפרש גדול בין מה שצריך(70kN) למה שאפשר לתת.