מדעי המחשב Emacs

EnchantedS

New member
מדעי המחשב Emacs

למי שלומד מדמ"ח- יש לכם מושג מאיפה אפשר להוריד emacs לwindows? אני לא מוצאת קישור להורדה באינטרנט שאשכרה עובד...
 

meijin007

New member
תשתמשי בלינוקס

בלי קשר, זה יותר טוב :) בכל מקרה, באתר של emcas - http://ftp.gnu.org/pub/gnu/emacs/windows/ אסף.
 

W12X

New member
זה לא נכון להתחיל לעבוד כך

כי אקלפיפס חוסך המון תהליכים שחשובים להבנה ( כמו איך לקמפל , וגם איך לכתוב קוד נכון - כי ברגע שאתה עובד בלי השלמות אוטומטיות וכו[למרות שיש גם באימקס את אלו] אתה מבין איך לעשות את זה יעיל) לפחות בהתחלה עדיף לעבוד עם עורך טקסטואלי ושורת פקודה. מזויע בעיני שאנשים שמסיימים מדעי המחשב לא יודעים לקמפח או כל דבר אחר משורת פקודה ( שלא לדבר על לקנפג דברים אפילו באקליפס ודברים דומים) וזה נובע בעיקר מעצלנות שמתחילים ישר מהכלים ש"מסתירים" הרבה מהתהליכים. גילוי נאות : הייתי מעורב בקורס אינרטרו בשנים האחרונות אז יכול להיות שזהסתם שטיפת מוח שלי ... :p בהצלחה!
 

meijin007

New member
VIM!

מתכנתים אמיתיים משתמשים בVI בכלל... (וסליחה שאני לא מוצא את הקומיקס הספצפי) אסף.
 
למעלה