../images/Emo46.gifלערפדים החרדים שמציצים בפורום../images/Emo46.gif
בעקבות הבלאגן בפורום רק רציתי להגיד לכם החרדים הצופים והמציצים ומוצצי הדם שכמותכם: אני שונא אותכם וכי למה? אתם חבורה של עלוקות מוצצי דם שיודעים תמיד לנצל את הרגשות שלנו ולגרום לנו להיכנע לכם. מה אתם חושבים? שתבואו להציץ בפורום ולשלוח מסרים מעצבנים והודעות מרושעות תפסיקו את התופעה של חזרה בשאלה? או שתאיימו עלינו? כולכם תתחברו למצצה שלי כאן ועכשיו!!!! בעצם לא כי אתם מגעילים... אני מסתכל על הסיפור של ה24 שעות האחרונות, כמו שיבוא אנס או סתם מטריד ועלוקה לפורום תמיכה בנפגעי תקיפה מינית ותודיעו לנפגעת: מה..? את תספרי על אונס..? תספרי על הטרדה..? תגלי על הבן משפחה שמטריד..? מה פתאום ללכלך על המשפחה...? אז תגידו עכשיו הגזמתי.... לא! אתם קהילה אונסת נפשית, מגבילה ומלחיצה את כל מי שרק מעיז להזיז את האף ולשאול, או שרוצה לשנות. אתם מוצצי דם וערפדים, תראו לי איפה יש כל כך הרבה הורים בני זונות, ואני חוזר שוב בני זונות, שמסוגלים להתגבר על רגשי הורים וילד, ולזרוק ולהחרים ילד רק בגלל ששינה את אורח החיים שלו.... אתם יותר גרועים מכלבים!!! אנחנו לא בחרנו להוולד וגם לא שום אלוהים!!! אתם הזדיינתם להנאתכם תתמודדו עם התוצאה כמו שהוא וקבלו אותה !!!! יש לכם בעייה עם זה??? היתה לכם ברירה להשתמש בקונדום!!! ותבואו בטענות אך ורק לעצמכם!!!!! אתם חבורה כל כך מגעילה שמטאטאים מתחת לשטיח כל דבר מאוס ומושחת מאונס גילוי עריות וגם נסיונות רצח משחדים שורפים מאיימים ומנדים.... מבחינתכם אין דין ואין דיין הכל מותר... אני לא אשכח כשראיתי את הבית השרוף של יוצא בשאלה, לפני כ4 שנים ברחוב שמואל הנביא בירושלים, שכל אשמתו היתה שהוא הביא בחורה אליו הביתה.... לשרוף חי בנאדם באמצע השינה לא איכפת לכם...... אני בקשר (ואני מניח שיש כאן לא מעט בפורום), עם חברים שלמדתי בחיידר ובישיבות שהם אומרים לי אם היה לנו אומץ לזרוק אותכם כיבינימאט היינו יוצאים בשאלה מזמן... ותאמינו לי ערפדים מרושעים שיהיו עוד ועוד... למה כי אתם חברה רקובה מניפולטיבית ומאיימת שאין לכם אלוהים!!! הכופרים הכי גדולים באלוהים זה אתם!!! להציק ולדכא אנשים בשם הדת. שאם היה איזה שהוא אלוהים הוא היה מזמן לוקח מכם את הנשימה מהפה, והייתם מתים ביסורים קשים. מה לא עשיתם איתי כדי להחזיר אותי הביתה להיות דוס ולשבת ליד אבא הבן זונה ימח שמו... שלחתם לי רב למשפחה אומנת שלי להגיד שאני ´אנס נמלט שבורח מהחוק וסוחר בסמים ופדופיל´... למה??? כדי שהמשפחה האומנת שלי תזרוק אותי לרחוב ושאצטרך בכוח לחזור הביתה..... שלחתם לי חוזר בתשובה מסריח שילמד ביחד איתי (כמה שזה נשמע אבסורדי), בבית ספר כשלמדתי לבגרויות והיתרתם לו ללמוד עם נשים העיקר שהוא יתידד איתי ושהוא יספר לכם הכול מה עובר עלי מה אני עושה בכל רגע נתון.... אתם הבני זונות כשהייתי בין תפקיד לתפקיד בצבא והייתי ללא נשק, עמדתי בצומת שומם בנגב, הגחתם לי חבורה של ארבע מגודלים מגושמים, מסריחים בבושם מיוחד ריח זיעה ממאה שערים ובבגדי הזברה, ואיימתם עלי שאם אהיה בקשר אם הל"ל תרביצו לי, ושאתם יודעים בדיוק איפה אני נמצא.... וואוו איזה מזל שלא הרמתם עלי ידיים, כי הייתי מוציא סכין ודוקר אותכם, ואם היה לי נשק הייתי יורה בכם!!!!!!! אני שונא אותכם !!!! אתם ממאיסים את הדת ואת אלוהים על כל המדינה ועל כל בן אדם הגיוני!!!!!! רק תחשבו להתחיל איתי, וכל הכביסה המלוכלכת שלכם תהיה גלוי לעין כל העולם מתחילתו ועד סופו. מה קרה אסור לנו לחיות? אסור לנו לתמוך אחד בשני??? אתם כמו הנאצים שמנצלים את הדמוקרטיה כדי לבצע את זממם, כך אתם מנצלים את הפורום שפתוח לכל גולש, להציץ לדקור ולמצוץ דם לאנשים שיקרים לנו בפורום... ממה נפגעתם חבורה של מגעילים???? ממכתב כל כך אנושי שיצא מכל הלב היו לי דמעות בעיניים כשקראתי אותה, כי גם לי אתם הבני זונות לא נותנים לראות את אחיי ואחיותי שאני מתגעגע לראות אותם. תאמינו לי יא בני זונות: הם גם יצאו בשאלה כי הם לא טיפשים הם רואים שיש דרך אחרת לחיות. אתם קהילה כל כך כוחנית ודורסנית שאתם מאיימים בכוח הזרוע ´ידיים ידי עשיו´ על ילדים קטנים מרביצים להם מגיל אפס עד שאתם מרגישים שהילד יחזיר לכם בעיטה בפרצוף אתם לא מפסיקים... כמה רע יש בדת שאתם מוכרים לנו. כל השנאה והגזענות ורוע לב בעולם בא מהדת, וכל יוצא ויוצאת בשאלה שאני מכיר הם אנשים עם לב זהב. אני מתחיל להרגיש כמו בסרט ET של סטיבן ספילברג, אני פשוט כבר לא יכול להבין מה קורה איתכם, לרוע צרוף שכזה מזמן לא נחשפתי. אתם פוגעים לי בפורום שהוא בית בשבילי ומשפחה תומכת... איפה עוד אני יכול לבקש עזרה, תמיכה וחיבוק חם??? שונא אותכם!!!!! עם ההודעה תימחק אני לא נכנס יותר לפורום!!!!!