מגיע לי מזל טוב!!!

מגיע לי מזל טוב!!!

אתמול היתה פעם הראשונה שאכלתי שרימפס רח"ל. הייתי במסעדה ויטנאמית במנהטן עם שייקספיר, חמורו של משיח וידידה שלו שהיא הסבירה לי עד כמה שרימפס טעים, לקח לי 5 דקות ואכלתי, וכמובן זה היה טעים לאללה.... ובכן מה החגיגה למה אני מספר לכם? כשהחזקתי את השרימפס על קצה המזלג, עברו לי המווווון מחשבות בראש כמו: זה מגעיל אותי, אני לא רגיל לזה, וכו´, אבל פתאום הבנתי למה לאורך החמש השנים שיצאתי לא נגעתי בפירות ים... שאיפה שהוא בראש עדיין היה לי רצון לשמור על משהו מהדת כדי לא להרגיש לגמרי מנותק. כי חזיר אכלתי, וכל מה שעדיין שמרתי מהתרי"ג מצוות זה לא לאכול שרימפס.... זה פשוט הפחיד אותי כמה אני עדיין הייתי מושפע מהחינוך בבית והדת, אחרי 5 שנים שאין לי קשר עם הדת. אז נשאלת השאלה גם לכם יש משהו שעדיין איכשהו עמוק בראש (גם אתם מנסים להכחיש לעצמכם) אתם שומרים בגלל הקטע הפסיכולוגי להרגיש מחובר ולא מנותק לגמרי מהדת? שלכם י.
 

אחר

New member
גם אני מאחל

מזל טוב!! למרות שאני איתן בדעתי ששרימפס זה מגעיל!!! במיוחד ששמעתי שמתחילים לבשל אותם כשהם עדיין חיים. < מאתגר את קוצץ לאחל >
 

מיכל25אב

New member
מי לימד אותך איך לאכול את זה?

שמעתי שצריך לפחות כמה שיעורים מעשיים... שיהיה לך לבריאות..
 
../images/Emo46.gifלערפדים החרדים שמציצים בפורום../images/Emo46.gif

בעקבות הבלאגן בפורום רק רציתי להגיד לכם החרדים הצופים והמציצים ומוצצי הדם שכמותכם: אני שונא אותכם וכי למה? אתם חבורה של עלוקות מוצצי דם שיודעים תמיד לנצל את הרגשות שלנו ולגרום לנו להיכנע לכם. מה אתם חושבים? שתבואו להציץ בפורום ולשלוח מסרים מעצבנים והודעות מרושעות תפסיקו את התופעה של חזרה בשאלה? או שתאיימו עלינו? כולכם תתחברו למצצה שלי כאן ועכשיו!!!! בעצם לא כי אתם מגעילים... אני מסתכל על הסיפור של ה24 שעות האחרונות, כמו שיבוא אנס או סתם מטריד ועלוקה לפורום תמיכה בנפגעי תקיפה מינית ותודיעו לנפגעת: מה..? את תספרי על אונס..? תספרי על הטרדה..? תגלי על הבן משפחה שמטריד..? מה פתאום ללכלך על המשפחה...? אז תגידו עכשיו הגזמתי.... לא! אתם קהילה אונסת נפשית, מגבילה ומלחיצה את כל מי שרק מעיז להזיז את האף ולשאול, או שרוצה לשנות. אתם מוצצי דם וערפדים, תראו לי איפה יש כל כך הרבה הורים בני זונות, ואני חוזר שוב בני זונות, שמסוגלים להתגבר על רגשי הורים וילד, ולזרוק ולהחרים ילד רק בגלל ששינה את אורח החיים שלו.... אתם יותר גרועים מכלבים!!! אנחנו לא בחרנו להוולד וגם לא שום אלוהים!!! אתם הזדיינתם להנאתכם תתמודדו עם התוצאה כמו שהוא וקבלו אותה !!!! יש לכם בעייה עם זה??? היתה לכם ברירה להשתמש בקונדום!!! ותבואו בטענות אך ורק לעצמכם!!!!! אתם חבורה כל כך מגעילה שמטאטאים מתחת לשטיח כל דבר מאוס ומושחת מאונס גילוי עריות וגם נסיונות רצח משחדים שורפים מאיימים ומנדים.... מבחינתכם אין דין ואין דיין הכל מותר... אני לא אשכח כשראיתי את הבית השרוף של יוצא בשאלה, לפני כ4 שנים ברחוב שמואל הנביא בירושלים, שכל אשמתו היתה שהוא הביא בחורה אליו הביתה.... לשרוף חי בנאדם באמצע השינה לא איכפת לכם...... אני בקשר (ואני מניח שיש כאן לא מעט בפורום), עם חברים שלמדתי בחיידר ובישיבות שהם אומרים לי אם היה לנו אומץ לזרוק אותכם כיבינימאט היינו יוצאים בשאלה מזמן... ותאמינו לי ערפדים מרושעים שיהיו עוד ועוד... למה כי אתם חברה רקובה מניפולטיבית ומאיימת שאין לכם אלוהים!!! הכופרים הכי גדולים באלוהים זה אתם!!! להציק ולדכא אנשים בשם הדת. שאם היה איזה שהוא אלוהים הוא היה מזמן לוקח מכם את הנשימה מהפה, והייתם מתים ביסורים קשים. מה לא עשיתם איתי כדי להחזיר אותי הביתה להיות דוס ולשבת ליד אבא הבן זונה ימח שמו... שלחתם לי רב למשפחה אומנת שלי להגיד שאני ´אנס נמלט שבורח מהחוק וסוחר בסמים ופדופיל´... למה??? כדי שהמשפחה האומנת שלי תזרוק אותי לרחוב ושאצטרך בכוח לחזור הביתה..... שלחתם לי חוזר בתשובה מסריח שילמד ביחד איתי (כמה שזה נשמע אבסורדי), בבית ספר כשלמדתי לבגרויות והיתרתם לו ללמוד עם נשים העיקר שהוא יתידד איתי ושהוא יספר לכם הכול מה עובר עלי מה אני עושה בכל רגע נתון.... אתם הבני זונות כשהייתי בין תפקיד לתפקיד בצבא והייתי ללא נשק, עמדתי בצומת שומם בנגב, הגחתם לי חבורה של ארבע מגודלים מגושמים, מסריחים בבושם מיוחד ריח זיעה ממאה שערים ובבגדי הזברה, ואיימתם עלי שאם אהיה בקשר אם הל"ל תרביצו לי, ושאתם יודעים בדיוק איפה אני נמצא.... וואוו איזה מזל שלא הרמתם עלי ידיים, כי הייתי מוציא סכין ודוקר אותכם, ואם היה לי נשק הייתי יורה בכם!!!!!!! אני שונא אותכם !!!! אתם ממאיסים את הדת ואת אלוהים על כל המדינה ועל כל בן אדם הגיוני!!!!!! רק תחשבו להתחיל איתי, וכל הכביסה המלוכלכת שלכם תהיה גלוי לעין כל העולם מתחילתו ועד סופו. מה קרה אסור לנו לחיות? אסור לנו לתמוך אחד בשני??? אתם כמו הנאצים שמנצלים את הדמוקרטיה כדי לבצע את זממם, כך אתם מנצלים את הפורום שפתוח לכל גולש, להציץ לדקור ולמצוץ דם לאנשים שיקרים לנו בפורום... ממה נפגעתם חבורה של מגעילים???? ממכתב כל כך אנושי שיצא מכל הלב היו לי דמעות בעיניים כשקראתי אותה, כי גם לי אתם הבני זונות לא נותנים לראות את אחיי ואחיותי שאני מתגעגע לראות אותם. תאמינו לי יא בני זונות: הם גם יצאו בשאלה כי הם לא טיפשים הם רואים שיש דרך אחרת לחיות. אתם קהילה כל כך כוחנית ודורסנית שאתם מאיימים בכוח הזרוע ´ידיים ידי עשיו´ על ילדים קטנים מרביצים להם מגיל אפס עד שאתם מרגישים שהילד יחזיר לכם בעיטה בפרצוף אתם לא מפסיקים... כמה רע יש בדת שאתם מוכרים לנו. כל השנאה והגזענות ורוע לב בעולם בא מהדת, וכל יוצא ויוצאת בשאלה שאני מכיר הם אנשים עם לב זהב. אני מתחיל להרגיש כמו בסרט ET של סטיבן ספילברג, אני פשוט כבר לא יכול להבין מה קורה איתכם, לרוע צרוף שכזה מזמן לא נחשפתי. אתם פוגעים לי בפורום שהוא בית בשבילי ומשפחה תומכת... איפה עוד אני יכול לבקש עזרה, תמיכה וחיבוק חם??? שונא אותכם!!!!! עם ההודעה תימחק אני לא נכנס יותר לפורום!!!!!
 
נדמה לי, לפי דבריך, שיצאת בשאלה../images/Emo6.gif

וואלה איזה זעם. עוד מעט ותבלע הארץ פיה. איפה סדאם איפה? _______ מעניין מאיפה לקחת את ההשוואה לסרט ET
 

Le Fay

New member
רגע, למד וו - לוקחת אוויר.

אני האחרונה שאגיד לך איך לדבר לאנשים שעשו לך את כל זה (אפילו רשימה חלקית). בטח כשאתה מגלה שחלק מהם מציצים לך הביתה מהחלונות. אבל אני מאמינה (טוב, נו - לפחות מקווה מאד) שלא כ-ל החרדים כאלה. וגם לאלה שקוראים בדבקות את הפורום האלה, כולל היאכנע´ס הסכסכניים, יש סיבות הרבה פחות פנאטיות לבקר כאן. חרא להם, והם מחפשים משהו אחר. זה למה.
 
וואו איזו סערת רגשות... ../images/Emo121.gif

קח
מהמשפחה... ותירגע חמוד, הם לא שווים את העצבים שלך...
 
היי נשמה, אוהב אותך.

אני נורא מזדהה ומבין את העצבים שלך, תאמין לי שאני לא פחות עצבני עליהם. אבל מה שאני לא מבין, למה נראה לך שימחקו לך את ההודעה, מה רע בה? אני שואל כי זו פעם שניה שאתה כותב את זה היום.
 
אין לך מה לדאוג

אמנם אני לא מסכים עם כל מה שכתבת כאן אבל אני בהחלט שותף מלא לזעם שלך. ראשית, אני חייב להרגיע אותך. ההודעה הזו לא תימחק. שנית, אני לא מבין למה היית צריך לכתוב את האיום שלך בסוף ההודעה? נניח שאחד מהצוות היה חושב שצריך למחוק את ההודעה, במקום להיעלם, היית יכול לפנות אלינו ולנסות לשכנע אותנו שאנחנו טועים. אני באמת לא מבין את האולטימטום.
 
אני אסביר לך

בכל הקשור לדידית, כל מה שנמחק - נמחק על פי בקשתה. אנחנו (הצוות) דואגים בראש ובראשונה לאינטרסים של החברים שלנו, הגולשים שלנו. אח"כ, אם זה לא מפריע לחברים שלנו, אנחנו מתחילים להתחשב גם באחרים. (זו לפחות המדיניות שלי באופן אישי כמנהל הפורום)
 

ברוריה2

New member
הם לא שווים את קצה הציפורן- כל

הערימת רכלנים האפסים האלה. חברה, בואו נירגע ונחזור לחיות את חיינו. הוצאנו את הקיטור התקופתי ודי. צדיק אתה צודק במליון אחוז להרגיש כמו שאתה מרגיש אחרי כל מה שעברת שם. אבל את זה אי אפשר לשנות. עזוב אותם-גם בראש. הרי הנצחון הכי גדול שלנו עליהם הוא החיים הנורמלים שיסדנו לנו למרות כל המקלות בגלגלים שדחפו לנו. אז בואו נשב לנו בנחת ונראה אותם נרקבים עם הסחי והזוהמה של עצמם. הם לא שווים שנשקיע בכעס עליהם אפילו טיפה אחת של אנרגיה..
 
צודקת לגמרי ../images/Emo70.gif ../images/Emo45.gif

זה טוב להוציא קיטור, ולא ממש צריך להתחשב בבני משפחה מחרימים/פוגעים/רשעים וכו´. אבל הניצחון האמיתי, זה לחיות באדישות מירבית את חייך החדשים!!!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה