מבינים בחיה"א...

dudster

New member
מבינים בחיה"א...

קיבלתי תקנים היום לשיבוצי קורס אני צריך שתדרגו לי את מהטוב לגרוע (מבחינת תנאים). בעיקרון אני חיפאי עם המלצת קל"ב בבסיס פתוח (אין תקן כזה)... גדודי נ"מ אי שם בצפון תל נוף X2 צריפין X2 לוד פלמחים קריה סירקין חצרים רמון תודה מראש
 

Saba9

New member
מה זה מ"ט תעופה?

אני מניח שמ"ט זה לא מפקד טייסת.....
 

dudster

New member
מ"ט תעופה../images/Emo35.gif

מחסנאי טכני תעופתי בלאי מה זה משנה אבל אני צריך מידע על הבסיסים
 

liran b

New member
או קיי....

תל נוף : בסיס ענק... אמורה להיות אחלה הרבה עבודה... חצרים : (לדעתי ) הבסיס של ח"א.... וכל מילה מיותרת. פלמחים... בסיס משעשע :) .. רוצה משהו קל? קח את סירקין או צריפין... רוצה משהו מאתגר וכיפי , לך על חצרים רמון או תל נוף ברמון (תיהיה קרוב למרב....) :)))) ואל תלך בשום אופן לגדודים!!!!!!!!!!!!!!!! אה ודודו יש לי תשובה בקשר למה ששאלת אותי במסרים (סורי שזה לקח הרבה זמן...)
 

ET2k

New member
אם זה בקשר לתנאי עבודה

צור איתי קשר בפרטי...אני לא ממש רוצה להתחיל לזרוק דברים בכל הפורום (וזה גם לא אמור לעניין את מי שלא בתפקיד הזה)
 

dudster

New member
הוא דיבר עליי

ומה זאת אומרת תל נוף ברמון
יש לי פעמיים תל נוף, אני אכתוב לך את השמות של היחידות במסרים כדי לא לעבור על ב"ש אמרו לי שזה באותו בסיס
 
למעלה