או קיי....
תל נוף : בסיס ענק... אמורה להיות אחלה הרבה עבודה... חצרים : (לדעתי ) הבסיס של ח"א.... וכל מילה מיותרת. פלמחים... בסיס משעשע

.. רוצה משהו קל? קח את סירקין או צריפין... רוצה משהו מאתגר וכיפי , לך על חצרים רמון או תל נוף ברמון (תיהיה קרוב למרב....)

))) ואל תלך בשום אופן לגדודים!!!!!!!!!!!!!!!! אה ודודו יש לי תשובה בקשר למה ששאלת אותי במסרים (סורי שזה לקח הרבה זמן...)