אוריון Leo
New member
לשקר לעצמך
מאגיה היא תהליך של טרנפורמציה, שינוי תפיסות עולם, למידה, ועוד הרבה... לפי דעתי צריך שליטה מסוימת ברגשות אם לא בכלל. לפעמים צריך ליצור ו"לזמן" רגשות, לפעמים להיפטר מרגשות... אני יודע ש"שיקרתי לעצמי" לגבי הרגשות הרבה יותר מפעם אחת. השאלה יא, האם זה נכון? האם השקר יהפך לאמת, וכך אני אעצב את דמותי ורגשותי? על ידי העמדת פנים ושכנוע? או שזה רק יביא לעיוורון מסוים, ולא יעזור? תודה
מאגיה היא תהליך של טרנפורמציה, שינוי תפיסות עולם, למידה, ועוד הרבה... לפי דעתי צריך שליטה מסוימת ברגשות אם לא בכלל. לפעמים צריך ליצור ו"לזמן" רגשות, לפעמים להיפטר מרגשות... אני יודע ש"שיקרתי לעצמי" לגבי הרגשות הרבה יותר מפעם אחת. השאלה יא, האם זה נכון? האם השקר יהפך לאמת, וכך אני אעצב את דמותי ורגשותי? על ידי העמדת פנים ושכנוע? או שזה רק יביא לעיוורון מסוים, ולא יעזור? תודה