לקראת הסינגל הממשמש ובא..

YugiBoy

New member
את באמת משווה?

את מה שהיה אז למה שיש היום? קצת יותר מורכב...
 

xtina 4 ever

New member
אז חמודה, את קצת קצת חיה בבועה.../images/Emo210.gif

בריטני היא בהחלט נסיכת הפופ, וזמרת עם קריירה מוזיקלית מצליחה מאוד שדיי שייכת לעבר. עכשיו הזמרות ששולטות הן בעיקר ריאנה, נלי פורטדו וביונסה. מה משותף ביניהן? הן לא בדיוק פופ. יותר בכיוון הR&B. מה לעשות? זה מה ששולט היום, ומכיוון שבריטני היא נסיכת ה*פופ*, יהיה לה קשה מאוד. אז כן, היא ממש צריכה להיות מאויימת.
 

0rin

New member
../images/Emo210.gifלא הבנת??

בסדר בסדר בריטני נסיכת פופ וואטאבר....... זה נכון! "..בריטני היא בהחלט נסיכת הפופ, וזמרת עם קריירה מוזיקלית מצליחה מאוד שדיי שייכת לעבר.." נכון אמרת : דיי שייכת לעבר. ועכשיו יש תחרות קשה בשוק ולא משנה אם הזמרות האחרות הן לא בדיוק בקטע של פופ. אז למרות הכל.. אני מאמינה שבריטני תצליח..
 

xtina 4 ever

New member
כן, היא תצליח.../images/Emo210.gif

אבל היא מאויימת ועוד איך, ומאוד פאטתי מצידכם לחשוב שהיא לא.
 

SuperShiro

New member
אנחנו לא חושבים שהיא לחלוטין לא מאויימת

אני חושבת שרובנו פשוט לא מסכימים עם ההשוואה המגוחכת שנעשתה בין בריטני לנלי/ריהאנה וכדומה. ושוב, יסלחו לי כל מעריצי נלי וריהאנה, אבל בריטני פשוט נמצאת כמה וכמה רמות מעליהן. ייתכן שכרגע הן מאיימות עליה כיוון שכרגע הן מצליחות, אבל הן ממש ממש ממש לא נמצאות באותה הליגה. האמנים שעוד יותר מאיימים על בריטני הם מייקל ג'קסון ומדונה שאמורים גם הם לחזור עם אלבומים חדשים בקרוב. בכל אופן בריטני תמיד הצליחה, ואני מאמינה שהחוויות שהיא עברה מאז ההפסקה שלקחה אך ורק חיזקו אותה וגרמו לה להיות טובה יותר, הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית. בריטני היא אמנית מאוד מאוד מוכשרת והיא כבר הראתה לכולנו בעבר כמה היא חזקה, אני חושבת שהיום היא עוד יותר חזקה, ושכל הבאז השלילי שהיה סביבה רק גורם לה יותר לרצות לחזור ובגדול ולהשתיק את כולם. אני סומכת עליה ומאמינה שהיא עושה מעל ומעבר כדי לחזור לפיסגה
 

tali44

New member
אני מקווה.................!!!!

אני מקווה שהיא התחזקה והתחשלה מכל מה שהיא עברה ועכשיו היא תחזור, אני מקווה שהיא תפסיק עם כל השטויות שלה ותתרכז רק במה שחשוב באמת- הילדים והקאמבק! היא צריכה אלבום טוב, שונה ויפה! שהשינוי הזה יהיה לטובה לדוג' לכריסטינה (-ואני לא באה להשוות, אני פשוט מראה דוגמא מציאותית) היו כמה שינויים והם לא הכי הצליחו והפכו לרעתה במובן מסוים. ואני מקווה שהשינוי הזה של בריטני יהיה בוגר. נגיד ITZ הוא אכן בוגר, אבל אני מקווה שהחדש יהיה יותר בוגר ובסגנון של ריבליון, זה נראה כזה עם חוכמת חיים שהיא השיגה במשך ההפסקה ושהיא התבשלה, עכשיו בניגוד לתקופת ITZ היא גרושה, אמא ל- 2 , עברה ה ר ב ה בחיים שלה, ואני מקווה שזה יתבטא בצורה מעודנת ויפה באלבום שלה!
 

YugiBoy

New member
_____אל תשכחי....

שאת רוב האלבום היא כתבה לפני כל מה שקרה... עכשיו הם פשוט עובדים על חומרים נוספים שיותר מתאימים... אתם חושבים על כככמממהההה להיטי בריטני נגנזים בגלל שאין מספיק מקום באלבום למיליון שירים?......
 
אתם קצת בוטחים בבריטני יותר מדי

מדונה לעומת בריטני היא שאפתנית וקיצונית. היא גאונת שיווק, ויש לה שליטה באופן מוחלט על עיצוב דמותה הציבורית. מה שאין לבריטני, היא לא שאפתנית בכלל, היא אף פעם לא ידעה ממש לקדם אלבום שלה, ונראה שאף פעם היא לא שולטת בעיצוב דמותה הציבורית אלה רק מחמירה את הדמות שלה ומשניאה את עצמה על הציבור. אף אחד ששונא אותה לא יקנה את האלבום שלה!!!! "בלה בלה בלה סתמו כולם שהיא תחזור כולם יחזרו לאהוב אותה" ואתה ממש טועה!! אנשים זוכרים, אנשים לא מטומטמים. אתם תופסים ממנה כרגע יותר מדי...
 

SuperShiro

New member
../images/Emo6.gif

מאוד קל לך לדבר עכשיו, כשמדונה היא כבר אישה די מבוגרת המוכתרת כמלכת הפופ בלתי מעורערת. מאוד קל לשכוח את כל הטעויות והשטויות הרבות שהיא עשתה בעבר. מאוד קל לשכוח איך היא גמרה לכנסייה להחרים אותה ולאנשים רבים לצאת נגדה, מאוד קל. קל כיוון שכרגע היא מוכתרת כמלכת הפופ, ואף אחד כבר לא זוכר לה את טעויות העבר, זה בדיוק מה שצחי כתב פה כבר כל כך הרבה פעמים - דעת הקהל היא מאוד הפכפכה, רגע אחד הקהל אוהב, רגע אחר הוא שונא. בריטני בעצמה היא גאון שיווקי לא קטן, והיא יודעת טוב מאוד מה יעבוד ומה לא. אני אף פעם לא אמרתי שכולם יחזרו לאהוב אותה כיוון שאני לא מאמינה במשפט הזה. תמיד היו לה שונאים ותמיד יהיו לה שונאים. אני מאמינה בבריטני ומאמינה שיותר ממני היא רוצה להוכיח לכולם שהיא עדיין נסיכת הפופ, ולהשתיק את כל אלה שהספידו אותה. אם בריטני לא הייתה שאפתנית כמו שהיא, היא לא הייתה נמצאת היכן שהיא נמצאת כרגע. חבל, חבל שאתה סתם מדבר מבלי לדעת. ויקי כבר אמרה לך לברר לפני שאתה מתחיל לכתוב, חבל שלא השתמשת בעצה הזו. כבר די נמאס לי לדוש בנושא הזה, היא אמורה לחזור עם סיגנל ראשון בקרוב, בוא ניתן לבריטני לדבר בעד עצמה. אנשים עם כישרון כל כך גדול, וקהל תומכים כל כך גדול לא נעלמים כל כך מהר.
 
חלק ממה שאתה אומר בהחלט נכון!!!

אבל כמו שכבר אמרתי, מדונה היא קיצונית!!!!!! ואם היא גרמה לאנשים לצאת נגדה ולהחרים אותה זה רק מוכיח עד כמה היא חשובה וענקית, אנשים אפילו לא יוצאים נגד בריטני הם סתם שונאים אותה ברמות. כשדיברו על האימוץ שלה היא הלכה לאופרה וניפרי ודיברה על זה והתיקשורת עזבה אותה, בעוד שבריטני ממשיכה להראות את החזה שלה לכול העולם כול יום...אפילו פריס הילטון עשתה לאחרונה משהו כדי לשפר את התדמית והקריירה שאין לה.. גם כשחצי רוסיה החרימהאת מדונה בטור האחרון שלה היא עדין מילאה כמה אולמות שלמים שם בלי בעיה, וככה גם מדונה הגיעה לאן שהיא הגיע, בעזרת הקיצוניות והגאונות שלה וכ'ו...ואני לא אומר שמדונה אף פעם לא טעתה אבל הטעויות שלה הם יחסית כ-ל-ו-ם לעומת הטעויות של בריטני, להראות את הכ*ס שלה ואת החזה שלה לכולם זה בהחלט טעות ענקית....איך היא רוצה שיכבדו אותה ויתייחסו אליה ברצינות ככה?? היא לגמרי הפכה את עצמה למשהו בלתי מוגדר...תסתכל על מייקל ג'קסון המוזיקה שלו לא הישתנתה, התדמית שלו הישתנתה ותסתכל על ההצלחה שאין לו כבר...בריטני אומנם לא אנסה אף אחד הוא הואשמה באונס אבל התדמית שלה היא יחסית די קרובה לתדמית של מייקל, עדין תמונות מכוערות שלה מקשטות בלוגים מפורסמים, פעם אפילו פאריז הילטון הבלוגר המפורסם הזה אהב אותה העריץ אותה וסגד לה ועכשיו הוא רק יורד עליה בלי הפסקה...בכול מקום מזכירים עד כמה הקריירה שלה גמורה...היחידים שלא חושבים שהקריירה שלה גמורה הם רק המעריצים שלה ביינתים...כול השאר חושבים שכן...ותסכים איתי שלמעריצים במיוחד פה אין דעה אובייקטיבית...
 
כי מדונה פשוט חסודה.

די, בחייאת, תראה לי סלב אחת שלא חשפה כל מיני איברים. אין. ואם יש זה בטח דיידו וכאלה (ואנחו גם רואים כמה היא פופולרית...) קיצר זה ממש לא משנה עכשיו, ואפשר לחפור על זה שנים. בינתיים בריטני עוד לא התקאמבקה ואי אפשר באמת לדעת מה יקרה. רק להזכירך שכשהיא הראתה את הסימן הכי קל להתקאמבקות (ההופעות בTh House of Blues) ואפילו לא ידעו בביטחון אם היא מופיעה [!!!], אנשים קנו כרטיסים להופעה ב7000$ [באיביי]. ובכלליות, כל ההופעות היו סולד אאוט תוך דקות, ותראה בוטלגים משם.. הקהל השתגע. ודווקא יש לי אחלה של דיעה אובייקטיבית, ואפילו קצת ריאלית. אני מבינה שמישהי שמצליחה גם כשהיא לא עושה כלום, תצליח במיוחד כשהיא תחזור למה שהיא הכי טובה בו - מוזיקה. במיוחד עם המפיקים שעובדים איתה.
אבל כמו שאמרתי, זה לא שאנחנו באמת יכולים לדעת
 
כן אבל כאן

מדובר בבריטני ספירס וזה תמיד קיצוני שמדובר בה...הרבה הרבה יותר מאחרות כי היא מודל לחיקוי...לפחות ככה אנשים מגדירים אותה ורואים אותה...בריטני היא כמו נינט טייב רק בארה"ב (בלי שום קשר למוזיקה שלהם). בכול מקרה נראה כבר מה יקרה כשהאלבום שלה יצא...זה יכול להיות מצליח ולא אמרתי שלא אבל זה ממש תלוי במיליון ואחד דברים שהיא תעשה או לא תעשה!!
 

xtina 4 ever

New member
מדונה הוציאה ספר סקס שלם.../images/Emo210.gif

ובו תמונות שלה בעירום מלא. ממש מלאך. 0ס
 
לכן הוא נקרא "ספר סקס"

אם בריטני היתה עושה ספר סקס זה לא היה מפתיע אף אחד, אולי קצת מרתיע את הקהל היותר צעיר שלה אבל לא מפתיע אף אחד. אבל ההבדל בין ספר סקס לבין ללכת בלי תחתונים וחזייה בפומבי כשיש מסביבך 30 מצלמות הוא הבדל ע-נ-ק.
 
מה נראה לך?

שבריטני עמדה מול המראה ואמרה "הממ,,,אולי נוותר על התחתונים...ניתן לפפארצי לצלם לי את הכוס.." נראה לי שמישהו נורמלי בעולם הזה ירצה שאיבר המין שלו יפורסם בכל עיתון אפשרי?! היא לא באמת רצתה שזה יקרה. ואם אתה מדבר על תקרית הציצ המציץ...באמת,יחסית למה שהולך היום בהוליווד זה היה עוד מחשוף קל.
 

brit is my love

New member
מה נסגר איתךך!?!?

גם בתגובות שלך למטה יותר... על מה הוויכוח פה בכלל?! אני לא מבין אותך... מה אתם משווים בכלל בין מדונה לבריטני?! איך הגעתם לזה... כמו שאלביס יהיה זכור תמיד כמלך מדונה תהיה זכורה תמיד כמלכה! אין מה לעשות... היא השם הכי גדול בתעשייה היום היא מביאה הופעות לא מהעולם הזה... אבל אין מה להשוות בינה לבריטני! חוץ מזה מה אתה יודע בכלל מהחיים שלך!? כמו שאמרו פה מדונה היא הצטלמה בעירום, בהופעות שלה שהייתה צעירה היא רקדה כמו זו** ואתה יודע מה? אנשים אהבו את זה! ומה שאתה אומר פה על בריטני עם זה שהיא הראתה תכוס או תציצי זה לא שהיא רצתה שכל העולם יראה את זה זה קרה בטעות ! כן בטעות קורה... מה לעשות ! גם היא בנאדם! ואם כל הצלמים נדחפים לך ומצלמים מתחת לשמלה ומצלמים מאחורי הוילון בחנויות זאתי התוצאה... זאת לא אשמתה.... אז תפסיקו לחפור פה ולהשוות בין זמרות כל זמרת איך שהיא ויש לה תסגנון שלה, אין פה בכלל מה להשוות! וסלח לי אם מדונה היא המלכה (ועוד איזה המלכה!) אז בריטני היא הנסיכה של האמא של הפופ אף זמרת לא הגיעה לרמת פופולריות כזאת ואם יש 24 שעות ביממה צלמי פאפרצי זה אומר משהו... וברור שיש זמרות שמאימות עליה תמיד יש... ככה זה עולם המוזיקה... אבל בסך הכל כל זמר עם המעריצים שלו והסגנון שלו.
 
כפרה על מדונה והכל,

ובכל זאת רק לפני שנה היא לקחה מבריטני את תואר סיבוב ההופעות המוכר ביותר (זה היה התואר? תקנו אותי אם אני טועה). ובאמת שאני מתה עליה ומעריכה אותה המון, ואין מקום בכלל להשוות בינהן (למרות שבריטני עדיין טובה יותר לדעתי
), עדיין לא ראיתי אנשים מתעניינים בה בטירוף כזה כמו שמתעניינים בבריטני. הייתי נכנסת לפרטים אבל אני קצת פוחדת מכל מיני פנאטיים שלה שקוראים פה בפורום.. :]
 
למעלה