לקראת הסינגל הממשמש ובא..

כן

מדונה לקחה את תואר סיבוב ההופעות של בריטני...אבל הסיבוב של האלבום השלישי של בריטני היה ממש מדהים לדעתי...ובריטני היתה ממש בשיאה באותו תקופה ומשם היא רק יכלה לעלות!!! אבל אנשים לא מתעניינים במדונה כמו פעם...פעם היו מתעניינים בה בטירוף...וכול שינוי שלה במראה הפך להיות טרנד....וזה מה שמטריד אותי שלבריטני לגמרי יש את ז-ה אבל והיא לגמרי לא עושה עם זה כלום...היא רק הופכת את עצמה למאוסה בטירוף! אבל זה שאנשים מתעניינים בה לא אומר כלום כמעט...אנשים מתעניינים גם בפריס הילטון...והיא שום דבר.
 
להגיד שפאריס הילטון

היא שום דבר זה קצת נאיבי.. היא לא איזה שם שייזכר אבל היא בהחלט אחת הסלבס הלוהטות שיש, אייקון סטייל ואופנה, ואפילו היו לה כמה יציאות טובות מבחינת מוזיקה. אבל עזוב אותה
קיצר. זאת לא אשמתה של בריטני שהיא הפכה למאוסה.. בוא נגיד את זה ככה - אם הפפארצי לא היו עוקבים אחריה [פפארצי = דרישה של הקהל. הם עוקבים אחרי מי שמעניין את העולם] כל היום בצורה אובססיבית שגובלת בטירוף, נראה לך שמישהו היה זוכר אותה? נראה לך שחצי מהשערוריות שלה בכלל היו קורות? כשהיא חשפה את מבושיה לעיני העולם - זה לא כ"כ שהיא חשפה כמו שהפפראצי דחפו לה מצלמה מתחת לשמלה. אף אחד בחיים לא היה רואה את החזה שהיא "חשפה" [אם אפשר לקרוא לזה חשפה] אם הם לא היו מצלמים אותה מיליון פעמים בשניה. כאילו, היא לא הלכה טופלס ברחוב, אתה יודע.. זה היה מין החלקה של השמלה / מדידה בתאי הלבשה [!] / וכו', וכמובן תקרית המטריה.. ולא חסר שערוריות שרק הפפראצי גרמו להן לקרות, בסופו של דבר. והרי גם כשהיא הולכת לקנותלעצה אייס קפה היא כבר בשערים של עיתונים ותופרים על זה שהיא הזמינה את המשקה באיומי אקדח. זה לא שהיא באה ודוחפת את עצמה מול המצלמות - זה הם שרודפים אחריה, עד שהם מטיסים מסוקים מעל הבית שלה כדי לקבל תמונות שלה.. מה? מסתובבת?! אם תספור את ההופעות הציבוריות שלה השנה אני בספק אם תגיע ל3. מה היא יכולה לעשות? לא לצאת מהבית? כמו שאמרתי גם זה לא רלוונטי, כי הם תמיד מוצאים דרכים להשיג תמונות..
 
כן

הפאפרצי בהחלט קיצוניים ברמות שמדובר בה, זה באמת מוגזם 30 מצלמות ושרודפים אחריה 24 שעות ביממה...אבל היא בהחלט לא מלאך שלא אשם בכלום, היא בהחלט אשמה לא פחות מהם...והם לא רודפים אחריה גם בקיצוניות כזאת סתם ככה אלה זה בגלל שהיא נותנת להם מה שהם רוצים...תמונות של החזה שלה...חצי עירומה...נראית לא טוב...לפעמים צריך לעשות דברים קיצונים כדי שזה יפסק או ירגע ועד עכשיו היא לא עשתה כלום...רק ההפך הגמור...רק גורמת להם להיות יותר אובססים איתה ויותר קיצוניים..תסכימי איתי שלצאת עם פאריס הילטון ביחד זה לא בדיוק משהו שיעזור לה להרחיק אותם ממנה...ללכת בלי חזייה או דברים בסיגנון כזה!! זה הדבר האחרון שירחיק אותם!
 

Shiri from the block

Active member
חחחחחחח "היא אף פעם לא ידעה ממש לקדם אלבום שלה" סליחה??? אם יש משו שבריטני כן טובה בו זה קידום אלבומים!! מה, אתה צוחק?? כשITZ יצא היא הלכה להופיע במועדונים בשביל להראות לכולם שהיא חזרה ושיתעניינו באלבום שלה.. היא הייתה בכל תוכנית אירוח, בכל מקום, פוסטרים שלה תלויים בכל רחבי העולם.. היא הכי יודעת איך לקדם את האלבום שלה כמו שצריך! היא תמיד עושה מסע פרסומי ענקקק ומופיע בכל מיני מקומות חשובים כדי שכולם ידעו שהיא חזרה!
 
אני באמת לא מבין מה הקודה שלך?

אוקיי,בריטני עלובה ומסכנה שלעולם לא תחזור למיטבה.הבנו. הרי אתה יודשע שאת תיקח את כל מה שאמרת פה בחזרה עד סוכות אז למה סתם לבזבז זמן?
 

SuperShiro

New member
בריטני נפצעה במהלך הקידום../images/Emo140.gif

חוץ מזה, אחרי שאלבום האולפן של מדונה מ 2003 מכר בערך 3 מיליון עותקים היא הייתה חייבת לקדם את Confessions בטירוף.
 

YugiBoy

New member
../images/Emo41.gif מה שיפה בקטע עם בריטני,

זה שהיא לא תהיה עם כל מי שמופיע עכשיו.... היא תחזור כשכל הגדולים באמת יחזרו...
 

xtina 4 ever

New member
היא כבר הוציאה סינגל חדש.../images/Emo210.gif

והוא גם עומד להיות להיט.
 

0rin

New member
../images/Emo210.gifבוא נסכם את כל הדיון פה בכמה מילים:

כל אחד יש לו דעות משלו ואף אחד לא יכול לשכנע את האחר מה לחשוב.. מי יותר טוב..מה יותר טוב..מה פחות טוב..איך יהיה יותר טוב מי יצליח יותר מי פחות
 

lidor love lee

New member
יאאא היא עומדת לחזור סופסוףף!

אני רק מקווה שהיא תישאר עם אותו סגנון שלה ושבאמת תחזור עם תדמית חדשה ומדליקה
 

YugiBoy

New member
לדעתי יהיה אפילו טוב אם

היא תגלוש קצת להיפ הופ... שזה בערך הפופ של היום...
 

DirrtyGirl

New member
זה ממש קרוב!

אם זה יהיה Everybody אז אני בטוחה שהשיר ידבר על התקשורת, כמו שהרבה פה אמרו אם זה יהיה על התקשורת היא בטח תגיד מין כזה משפט בשיר שהיא צוחקת על האנשים שלא חשבו שהיא תהיה מסוגלת לחזור ובעצם תראה להם שהיא חזרה! ושיש לה את זה. לא שמעו ממנה הרבה זמן במוזיקה, אני מצפה לסינגל שיפיל את האנשים.. אני לא בדיוק רואה אותה מוציאה אותו אבל הייתי רוצה משהו יוצא דופן שרק בריטני מסוגלת להביא.
 

SuperShiro

New member
עכשיו בארה"ב 8 בבוקר, אם ידלוף משהו מהסינגל

[דבר שככל הנראה לא יקרה], זה בטח יהיה כשאצלנו כבר יהיה מאוחר בלילה/ראשון בבוקר.
 

Shiri from the block

Active member
רמן שידלוף עד הלילה../images/Emo7.gif אני רוצה לשמוע לפני שאני חוזרת לצבא לשבועיים../images/Emo7.gif
 
בריטני לא מאויימת מאף אחד-בגלל סיבה אחת

והסיבה היא שהיא בריטני ספירס .לא משנה מה היא תעשה ולאן היא תלך,תמיד כל העולם יעקוב אחריה.ביום שהיא תוציא את האלבום יפנו מהדורות חדשות שלמות כדי לדווח.כשהיא תופיע יציינו את זה בכל עיתון.אפילו כשהיא לא התעסקה במוסיקה אלא בחיים האישיים שלה בלבד היא הייתה הדבר הכי מדובר-אז מה יקרה כשהיא תשחרר מוסיקה חדשה?קטסטרופה(במובן החיובי של המילה). ריהאנה ביונסה,ונלי-כבודן במקומו מונח-אבל אף אחת מהן לא מהווה מתחרה לבריטני מבחינת היכולת להשיג כותרות(אולי ביונסה,וזה בגלל שהיא הסולנית לשעבר מדסטניז צ'יילד שדווקא כן השאירה חותם כלהקת בנות-אבל גם במידה).אם בריטני לא הייתה בורג כזה חשוב בתעשיית המוסיקה,האלבום שלה לא היה תחת שמירה כזו כבדה-ולא בגלל שהוא הולך להיות מיוחד(ובואו לא נשלה את עצמנו...להיטים בטח יהיו אבל אני לא מאמין שמשהו מיוחד באמת) אלא בגלל שהוא יוצא תחת השם "בריטני ספירס"."בריטני ספירס" זה סופר מותג.מה שכן בריטני מאויימת ממשהו אחר-מהאלבום עצמו-כי אם הוא לא יצליח כמו שמצפים ממנו,ומצפים ממנו למכור המווווווןןןןןןןןןןןן, הלך עליה.
 

רחלי פ

New member
זה נכון אבל

כשאתה אומר "מצפים ממנו למכור המווווווןןןןןןןןןןןן" לכמה אתה מתכוון? אתה יודע שהמכירות היום הן לא כמו פעם והכי הרבה שזמר יכול למכור היום זה 6-9 מיליון עותקים אולי אפילו 10-12 מיליון אבל רק אחרי שנתיים אם האלבום יהיה ממש מצליח.
 
למעלה