ZamirCohen
New member
לעזוב לסטארטאפ
היי,
אני מהנדס תוכנה עם סביבות 5 שנות ניסיון.. .
אני עובד כרגע בחברה גדולה קצת פחות משנה. זה המקום עבודה השני שלי.
לאחרונה פנתה אלי מכרה מהעבר והציעה לי להצטרף לסטארטאפ שלה שבשלבי התהוות.
היא טוענת שהם כבר גייסו כספים ועשו POC קטן , ומהתיאור של המוצר נדמה שהם הולכים לעשות משהו שנשמע לי ממש מעניין וגם נראה לי שהוא יכול מאוד להצליח.מה שכן, עוד אין שם מפתחים אבל לטענתם הם בשלבי גיוס פעילים.
העבודה הנוכחית שלי בסדר מבחינה מקצועית. לא מלהיב במיוחד.
המקום עצמו נוח והאנשים אחלה לגמרי.
היו לי מחשבות לעבור למשהו אחר, אבל אני מכיר את העניין של "קפיצות" בין עבודות, שזה לא מתפרש טוב בקורות חיים(אני עובד פחות משנה במקום הנוכחי). אז תכננתי לחכות איזה שנה עד שאני אגיע לשם.
אני רוצה לעשות החלטה כמה שיותר נכונה בנוגע לזה, אבל אני לא בקיא בתחום. אשמח אם מישהו יוכל לתת את דעתו ולייעץ מה בידיוק כדאי לוודא בסטארטפ הזה כדי לקבל אומדן לכמה הוא יציב, ולצמצם את הסיכוי שאני עושה טעות.
תודה!
היי,
אני מהנדס תוכנה עם סביבות 5 שנות ניסיון.. .
אני עובד כרגע בחברה גדולה קצת פחות משנה. זה המקום עבודה השני שלי.
לאחרונה פנתה אלי מכרה מהעבר והציעה לי להצטרף לסטארטאפ שלה שבשלבי התהוות.
היא טוענת שהם כבר גייסו כספים ועשו POC קטן , ומהתיאור של המוצר נדמה שהם הולכים לעשות משהו שנשמע לי ממש מעניין וגם נראה לי שהוא יכול מאוד להצליח.מה שכן, עוד אין שם מפתחים אבל לטענתם הם בשלבי גיוס פעילים.
העבודה הנוכחית שלי בסדר מבחינה מקצועית. לא מלהיב במיוחד.
המקום עצמו נוח והאנשים אחלה לגמרי.
היו לי מחשבות לעבור למשהו אחר, אבל אני מכיר את העניין של "קפיצות" בין עבודות, שזה לא מתפרש טוב בקורות חיים(אני עובד פחות משנה במקום הנוכחי). אז תכננתי לחכות איזה שנה עד שאני אגיע לשם.
אני רוצה לעשות החלטה כמה שיותר נכונה בנוגע לזה, אבל אני לא בקיא בתחום. אשמח אם מישהו יוכל לתת את דעתו ולייעץ מה בידיוק כדאי לוודא בסטארטפ הזה כדי לקבל אומדן לכמה הוא יציב, ולצמצם את הסיכוי שאני עושה טעות.
תודה!