ספייקי קראתי הכל וכמה פעמים
1-לגבי ההחלטה האמיתית של מישהו שרוצה למות, אני אענה לך מנסיון שלי אוקי? אין לך מושג כמה אני ירקתי , קיללתי, צעקתי על הרופאים שהחיו אותי עד היום לפעמים,אני המון מדברת איתם על זה, והם עונים לי ``רחל את רוצה למות? למה באת לבית חולים? יכולת להישאר בבית ולמות, פעם הבאה את רוצה למות , במצוקה רפואית אל תדרכי בבית החולים, לא נעשה לך החיאה``, כלומר אם מישהו רוצה למות ומשאיר פה הודעות על כך, כנראה שהוא כמוני, באיזה שהוא מקום קטן בלב לא רוצה למות ורוצה שיצילו אותו, כי אחרת מה הטעם לצעוק לעזרה אם אתה לא רוצה עזרה? 2-לגבי כללי הפורום, הבהרת יפה את עצמך אני מסכימה איתך, והייתי מוסיפה לשם את התמונות הנ``ל, שמדברות בעד עצמן ``סהר מפעילים שירותי הצלה``. 3-לגבייך אני לא חושבת שאתה ``אאוטסיידר`` מכל הפורום וחבריו`` אפילו לא עלה בדעתי ואם ככה הרגשת סליחה, פשוט אני הרבה יותר זמן ממך, ולא כל כך זוכרת אותך מהצט, והצט בחודשים שסהר קיים, הוא המקום בו מתחיל הכל במיוחד מאז שסהר הורידו מעליהם אחריות משפטית. חודשים אנשים בצט מעמידים את חברי הפורום במצבים חסרי אונים, ואני פשוט ציינתי עובדה שאולי טעיתי בה ועל זה הסליחה אתה לא חוית את מספר הרב של הפעמים שאנחנו כבר עמדנו במצב כמו של חמוד-הוא ממש לא הראשון, היו הרבה לפניו, ולחוות את המצבים האלה, זה לא כמו לשמוע עליהם ולחשוב איך להגיב ברגע של שיקול דעת. 4-לגבי מסירת פרטים אישיים אני חושבת שאתה ממש טועה. הכרתי פורום פסיכולוגיה ברשת, שכניסה אליו דרשה ממני פרטים מזהים מלאים, שכחתי את שמו, והוא מנוהל על ידי צוות פסיכולוגי, אבל גם הם מדגישים, שהפורום, הצט, והשיחות האישיות , לא טיפול, ולא בא לתת פתרון קבוע למצבו האישי של האדם, זה רק מקום לתמיכה נוספת והכוונה, לכן אין לצפות מסהר-תמיכה לעניות דעתי למצוא לנו פתרונות לצרות של החיים, הם פה לכוון אם אפשר לגורמים שיכולים לעזור לנו בחיים, להיות לנו אוזן קשבת, לתמוך ולתת חיבוק ואהבה כשצריך, הם לא מטפלים ולא תחליף מטפל, ולא תחליף הורים, ולא תחליף התומכים בחיים. אנשים שנמצאים כאן כבר כמה חודשים , אני יודעת שמאוד מעריכים את התרומה של הארגון לחייהם, ומסירת פרטים אישיים לא תרתיע אותם, כי יש להם אמון מלא בסהרים, וגם אם התגובה הראשונית תהיה רתיעה למסור, לא יעבור זמן ואנשים ילכו אחרי הזרם כמו בכל דבר בחיים, ומי שיתעקש להישאר בחוץ בחירה שלו. אני אישית , מדברת בשמי, אעדיף שאולי חלק יבחרו לא להיעזר בסהר, בגלל הצורך לתת פרטים אישיים, מאשר ימשיכו פה המצבים הקשים שיגרמו לסהר בבוא היום בעתיד להבין שלא ניתן לתת תמיכה נפשית ברמה שהם רוצים ומנסים לתת מעל ומעבר באינטרנט. אני מציעה לך לבוא לפורומים אחרים ברשת בתחום הפסיכולוגיה בהנהלת פסיכולוגים ולאמר לי אם היית מקבל רבע מהיחס והתמיכה לפעמים ממש און ליין כל היום, ממה שמקבלים בסהר, רק כמות הדפים בפורום מדברת בעד עצמה, שלא לדבר על האיימילים במהלך היום.ואני לא בדיוק יודעת מה יעשו שם למען מי שמשאיר הודעת התאבדות בפורום. אז הבחירה תישאר ביד כל אחד.....להחליט. כל הנאמר לעיל דעתי בלבד, אין אני מיצגת את סהר-תמיכה . באהבה רחל-נשמה