ללא מילים

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
ומה אתה רוצה להגיד בזה?

במלים אם אפשר. אתה כועס שאנשים לא הסכימו לתת לך להתאבד?
 
לחמוד בדיכאון..

שלום לך.. אני רוצה רק להבין מה אתה כועס?. מאוכזב?...מה?!.אוקיי אתה כועס על אנשים שרוצים לעזור לך שאוהבים אותך..הם עשו את זה בגלל שהם דאגו לך..לא בגלל שהם רוצים לפגוע בך... תגיד מה אתה מצפה מילדה בת 15 שמישהו מספר לה שהוא עומד להתאבד?! שהיא תשב בנחת בבית ותחכה... היא בטח נכנסה ללחץ אטומי ולא ידעה מה לעשות....היא נכנסה לפאניקה ולכן עשתה מה שעשתה..~ לפחות את כל הדברים שאני אומרת אני משערת..כי כפי ששמתם לב אני לא ממש כותבת פה..אבל...~ מממ...אולי היא טעתה..נגיד(!!)..אבל עדיין היא דאגה לך..אני לא מבינה איך אתה יכול לבוא אליה בטענות או תלונת.. קשה לך להתמודד נכון..ואני לא מזלזלת בזה..באמת שלא..אבל צריך להבחין בין אלה שרוצים לעזור באמת ובאמת דואגים ..להם לא מגיע היחס הזה.. אם חשבת שהתמונות האלה לה ימצאו חן בעייני מישהו..למה טרחת לשים אותם פה?..בשביל מה לעשות ``רגשות-אשם``..(לא צודקות או נכונות) או סתם לוודא שכולם ידעו מה קרה...תאמין לי אני לא מבינה את הגישה שלך ואת התגובה.. אנשים באמת באמת אוהבים אותך..תקלוט : א ו ה ב י ם מצטערת אם קשה לך לקבל את זה..אבל מה לעשות..שאוהבים מישהו גם דואגים לו וזה מה שעושים שדואגים ..לא מניחים לו למות.. אני מקווה שאתה מבין ..ובפעם הבאה.~מקווה שלא תהיה כזאת אבל שיהיה..~ בבקשה תשתדל להבין ולא לגרום ליסורי מצפון או הרגשות מסוג זה לאנשים אחרים..גם ככה קשה להם.. טוב יצא שחזרתי על עצמי...בכל אופן מקווה שהבנת..לא היתה כוונה לפגוע..אם לקחת את דבריי בצורה שלא התכוונתי אליה אני מצטערת.. שמור על עצמך!!! ובבקשה...תן לאנשים צ`אנס לעזור... שולחת לך הרבה חיזוקים..ומקווה שתחזיק מעמד אני
 
יום יקרה אולי דוקא להשאיר

כדי שאנשים יבינו שזריקת משפטים באויר אני מתאבד-יש להם תוצאות מאהבה ודאגה. אולי מראה עיניים יגרום לאנשים להביע את הפחד, והכאב שלהם עמוד ככל שיהיה,לא בצורה שניתנת להבנה שהם כל רגע מתאבדים, כשבעצם אין כוונתם לכך.
 
סהר-ראיתי ואם זה היה קורה לי

אפילו אם אשאיר מאתיים מכתבים הכי קשים בעולם------אני מודיעה לכם אני אתאבד!!!!!!!!! משטרה לא תדרוך בביתי לעולם אלא אם אני אזמין!!!!!!! זו הודעה תמסגרו אותה. ובזו אני מודיעה לכולם, אני מחוץ לתחום אפילו אם אחליט להתאבד זה לא יקנה זכות לגבי להזמין משטרה.
 
סהר-אני חוזרת ואומרת

אל תנסו אותי אישית, ואם פעם מאוד האצבע תרצה ללחוץ על לחצני הטלפון, תתקשרו לפסיכאטר שלי , הוא יקח עליו אחריות.
 
אני ינסה להבהיר את עצמי.

לפי התגובות שלכם, אני שולל את המשפט תמונה אחת שווה אלף מילים, כי לא כ``כ הבנתם מה בדיוק אני רוצה להגיד. אני קצת מבולבל אני ינסה לנסח את זה נכון ומדוייק. אין לי שום כעס על מי שעשה את זה, ואני חושב שאני כבר אמרתי את זה כמה פעמים. אני מבין שזה נעשה לטובתי, זה נעשה כי אני חשוב למישהו, זה נעשה מדאגה, ואולי מבלבול. אני רק מנסה כרגע להסביר לכם למה זה גרם, ואולי להבא, כשתחשבו לשלוח למישהו משטרה תחשבו פעמיים. ואני יפרט לכם בדיוק את הדברים. 1. ראיתם אאיך זה נראה, זה פשוט היה מפחיד, אני פתחתי את הדלת, וכמעט התעלפתי. 2. ראיתם שהיו שם שני ילדים, טוב, אז זה עבר מפה לאוזן, והיום כל המושב יודע שאני רציתי להתאבד, פאדיחות להוציא את האף מהבית. 3. אני עובד בחשמל, עכשיו הבוס שלי רוצה לפטר אותי, אין עליי ביטוח, הוא לא רוצה לקחת סיכונים. 4. ההורים חושבים שהם יהיו חכמים, ואם הם יגבילו אותי, ולא יתנו לי לצאת מהבית, אז הכל יהיה בסדר, לא יתנו לי לצאת לבלות אני יישאר בחיים. 5. מה השוטרים עשו? כלום, כם אפילו לא דאגו ליידע את ההורים. הם שאלו ההורים בבית, אמרתי להם לא, הם שאלו אתה רוצה להתאבד, אמרתי להם לא, הם אמרו על תעשה בעיות והלכו,(בינתיים אחי צילם אותם) ואם זה לא היה מושב, ואם הרב``ש לא היה חבר של אבא שלי, ההורים לא היו יודעים. ואז... 6. וכל הסיבות הנ``ל, גרמו לכך ש...כשאני יחליט להתאבד, אני לא יספר את זה לאפ`חד, מקסימום אני ישאיר מכתב בפורום, ואני ישאיר הוראה שילחצו ``שלח`` אחרי שאני ימות, זה יהיה מין ``צוואה`` כזו. אני מקווה שהבנתם מה אני מנסה להגיד. שלכם ה``חמוד`` <עדיין אוהב אותכם>
 
חמוד-יקר

אתה אומר ``וכל הסיבות הנ``ל, גרמו לכך ש...כשאני יחליט להתאבד, אני לא יספר את זה לאפ`חד`` רגע אז מה שנאמר ליום לא היתה החלטה, רק אמירה??? כי : 1-אם מה שנאמר ליום היתה החלטה, והמשטרה הצליחה להפחיד אותך, ולכן ויתרת אז כולי גאווה ונשיקות ליום. 2-אם אמרת , מתוך רגע של מצוקה ולא התכוונת, מחובתך היתה לחזור אחר כך ליום אפילו שעה שעתיים מאוחר יותר , ולאמר לה שדברת מרגע של מצוקה וכבר נרגעת. ואם לא עשית את זה..אין ברירה. 3-אם אמרת משהו אבל לא ממש התכוונת , זה רק סגנון דיבור שלך(כמו שאני לתומי חשבתי , כי לי לעולם לא אמרת רוצה למות ונהפוך הוא אפילו אמרת שההפך לעולם לא תתאבד), אז מגיע לך שקיבלת משטרה בבית, ובאמת כדאי שתחשוב פעם הבאה לפני שאתה אומר !!!!! למען הסר ספק כלפיך-אין לי מושג איך סהר הגיעו לביתך, אני ראיתי הכל בהפתעה, ולא מסרת שום כתובת או טלפון שלך, מקווה שתאמין. רחל-נשמה שאוהבת-אותך
 

יום.

New member
חמוד!!!

אולי תפסיק לשחק לי ברגשות!!! יופי לא התאבדת אני שמחה בשבילך אבל זהו רוצה להוכיח איזושהוא עיקרון בבקשה אבל לא! על חשבוני! ורחל זה בסדר הוא יודע שזאת לא היית את הוא פשוט מסר לי את הכתובת שלו....
 

ronald.de

New member
התאבדות...

אני חושב שאתם מחמירים פה יותר מדי... אם הבן אדם אומר שהוא רוצה להתאבד והא כותב את זה בפורום זה בסה``כ קריאה לעזרה וזה לא אומר שהוא באמת הולך להתאבד, ברגע שהבן אדם מיואש לחלוטין הוא יתאבד לפעמים גם בלי פתק...גם קלטתי פה כמה הערות על זה שהוא אמר שהוא הולך להתאבד ובעצם לא עשה את זה....זה נשמע כאילו אתם מאוכזבים ממנו....אני גם כתבתי בפורום שאני רוצה להתאבד אבל זה היה קריאה...רציתי להראות מצב של מצוקה...כרגע אני רק חושב על זה לפעמים זה לא אומר שאני באמת הולך להתאבד...הייתי כבר עשרות פעמים מילימטר מהתאבדות אבל לא עשיתי את זה (פעם אחת כי עצרו אותי שנייה לפני, ואז שחררו אותי מהצבא...)...זה לא אומר שאני שקרן או משהו אחר...זה רק אומר שאני עדיין לא מוכן להפרד מהעולם...בקשר למכתב התאבדות...לפי דעתי זה מיותר למה צריך מכתב???
 
רונלד יקר

כשאני אמרתי שקרים-יותר כוונתי היתה שהוא משקר, ובצורה כזו משכנעת בחיים הרגילים, שהכל אצלו נהדר והוא מאושר-ומסתיר כאב עמוק, וצריך לעזרה , אז איך אקח עלי אחריות כשמשפחתו רגועה שהוא יספר לי על רעיונות כאלה???? אנחנו לא פסיכולוגים-יש חוק במדינה, תאיים להתאבד אל תצפה שמי ששמע את זה יסתכן בישיבה בכלא, כי עבר על החוק ולא דיווח. גם אני לא מוכנה להפרד מהעולם, ולפעמים ברגעי מצוקה מדברת על סיום החיים, ומאוד מתכוונת לכך, ועדיין בחיים. אבל אם לא רוצים משטרה בבית, חייבים להשאיר אפשרות לקשר עם סהר, מיד אחרי שליחת ההודעה או מסירת ההודעה למישהו בצט, לא לזרוק איום התאבדות ולהעלם. ולהשאיר את כולם עם החרדה לחייו. חייבים להשאיר דרך לשיחה כדי לראות אם שיחה יכולה להרגיע את הכאב העצום באותו רגע, ולגרום למי שבמצוקה להיות שקול יותר....
 
אפשרות לקשר....

אני נתתי ליום את מספר הטלפון שלי, לך יש את המספר. אני לא נעלמתי, אני נשארתי שם. אני דיברתי איתה בבוקר, היא ביקשה שאני יחזור בערב וחזרתי בערב. ה``חמוד``
 

ronald.de

New member
לא חייבים...

את לא צריכה לקחת על עצמך אחריות כל כך גדולה...את לא אחראית לחייו של אף אחד חוץ מהחיים שלך... ומה שהתכוונתי זה שאם הוא באמת ירצה להתאבד הוא יעשה את זה ואף אחד לא יוכל לעצור אותו... אני למשל לא מנסה לתת עצות פה לאנשים...אני לא פסיכולוג ובטח שלא סופרמן... לא התכוונתי לפגוע בך פשוט רשמתי את מה שקפץ לי לראש, מצטער אם פגעתי... רונלד.
 
אין נושא

1. התכוונתי לעשות, המשטרה בעצם דחתה את זה. ואולי הזמן שינה את דעתי 2. זה נאמר מתוך מצוקה, אבל גם מתוך כוונה לקיים את הנאמר, בסוף זה לא יצא לפועל, אבל עד אתמול בערב חשבתי אותו דבר. 3. אני שוב חוזר, אני כן התכוונתי והצליחו למנוע, ואולי פה המקום להודות ליום, הצלת את החיים שלי. אם זה היה שווה או לא, נראה אח``כ אבל כרגע מגיע לך תודה. ואני לא חושד בך, אני נתתי ליום את הכתובת המדוייקת שלי. שלך ה``חמוד``
 
למעלה