אני ינסה להבהיר את עצמי.
לפי התגובות שלכם, אני שולל את המשפט תמונה אחת שווה אלף מילים, כי לא כ``כ הבנתם מה בדיוק אני רוצה להגיד. אני קצת מבולבל אני ינסה לנסח את זה נכון ומדוייק. אין לי שום כעס על מי שעשה את זה, ואני חושב שאני כבר אמרתי את זה כמה פעמים. אני מבין שזה נעשה לטובתי, זה נעשה כי אני חשוב למישהו, זה נעשה מדאגה, ואולי מבלבול. אני רק מנסה כרגע להסביר לכם למה זה גרם, ואולי להבא, כשתחשבו לשלוח למישהו משטרה תחשבו פעמיים. ואני יפרט לכם בדיוק את הדברים. 1. ראיתם אאיך זה נראה, זה פשוט היה מפחיד, אני פתחתי את הדלת, וכמעט התעלפתי. 2. ראיתם שהיו שם שני ילדים, טוב, אז זה עבר מפה לאוזן, והיום כל המושב יודע שאני רציתי להתאבד, פאדיחות להוציא את האף מהבית. 3. אני עובד בחשמל, עכשיו הבוס שלי רוצה לפטר אותי, אין עליי ביטוח, הוא לא רוצה לקחת סיכונים. 4. ההורים חושבים שהם יהיו חכמים, ואם הם יגבילו אותי, ולא יתנו לי לצאת מהבית, אז הכל יהיה בסדר, לא יתנו לי לצאת לבלות אני יישאר בחיים. 5. מה השוטרים עשו? כלום, כם אפילו לא דאגו ליידע את ההורים. הם שאלו ההורים בבית, אמרתי להם לא, הם שאלו אתה רוצה להתאבד, אמרתי להם לא, הם אמרו על תעשה בעיות והלכו,(בינתיים אחי צילם אותם) ואם זה לא היה מושב, ואם הרב``ש לא היה חבר של אבא שלי, ההורים לא היו יודעים. ואז... 6. וכל הסיבות הנ``ל, גרמו לכך ש...כשאני יחליט להתאבד, אני לא יספר את זה לאפ`חד, מקסימום אני ישאיר מכתב בפורום, ואני ישאיר הוראה שילחצו ``שלח`` אחרי שאני ימות, זה יהיה מין ``צוואה`` כזו. אני מקווה שהבנתם מה אני מנסה להגיד. שלכם ה``חמוד`` <עדיין אוהב אותכם>